LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
eliiiiine
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:39

Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door eliiiiine »

Hoi,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt over Telfort, en zou graag willen weten of iemand iets dergelijks heeft gehad en wat jullie er van vinden.

Ik had 3 jaar lang een abonnement bij Telfort met rekeningen rond 150 euro.
Op een gegeven moment heb ik mijn abonnement beëindigd en ineens kreeg ik rekeningen voor mvr. M. Peace uit Zoetermeer, ik ben zelf mvr. van Tilborg uit Den Haag.

Ik heb toen mijn naam ineens mvr Peace was geworden behoorlijk vaak contact gehad met de klantenservice van Telfort met de vraag: zijn de rekeningen nu voor mij of voor Peace.

Niemand van de medewerkers kon mij helpen en zij bleven beweren dat dit contract nooit op iemand anders zijn naam heeft gestaan.
waardoor zij ervan uit gingen dat de rekeningen niet voor mij waren en zeiden mij dat ik ze niet moest betalen totdat zij contact zouden opnemen met mij.

ik zou terug gebeld worden, ik denk 10 keer maar geen van de medewerkers heeft dit ooit waar gemaakt.

Je kunt nu wel raden wat er toen gebeurde, jep BKR! Feest!

Als de Telfort medewerkers mij vertellen dat zij zelf ervan uitgaan dat de rekeningen niet voor mij waren bedoeld en vervolgens beloven het uit te zoeken en mij niet terug bellen wie is er dan fout? naar mijn idee niet ik.

Zelf ben ik bij het juridisch loket geweest, zij hebben mij verteld dat als ik rekeningen krijg waar niet mijn naam opstaat maar een voor mij onbekende mvr Peace uit Zoetermeer dat ik deze niet dien te betalen.

Het gaat om een bedrag van ongeveer 30 euro waarvoor ik BKR geregistreerd ben en voor mij geen enkel probleem is om te betalen dus als de medewerkers van Telfort mij hadden verteld dat ik het moest betalen had ik dat ook gedaan maar zij zeiden nee betaal maar niet we bellen u terug

Naar mijn mening ben ik destijds gewoon echt heel slecht geholpen door de klantenservice van Telfort en ik werd eigenlijk afgepoeierd met het verhaal mevrouw dit contract heeft NOOIT op iemand anders zijn naam gestaan en werd eigenlijk een beetje voor dom uitgemaakt erg vervelend en onterecht want ik heb mijn naam niet zelf geweizigd bij Telfort dat is een fout van hen NIET van mij

Zelf werk ik op de klantenservice van een concurrent van Telfort, en als wij en fout maken gaan wij klanten tegemoet komen wat niet meer dan logisch is, je wil geen slechte mond op mond reclame natuurlijk.
Telfort wil dit denk ik wel want klanten tegemoet komen doen ze niet.

Herkent iemand dit?

Groetjes.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Graag zoek ik voor u uit wat hier precies aan de hand is. In een privébericht kunt u uw NAW-gegevens, e-mailadres en 06-nummer van Telfort kenbaar maken.

Hugo

eliiiiine
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:39

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door eliiiiine »

Telfort Webcare is TOPPER dan TOP!

Nog geen half uur nadat ik mijn bericht heb geplaatst nemen ze mijn klacht in behandeling, daar worden consumenten blij van!

Nu hopen op een positieve afhandeling..
De reactie zal ik dan ook hier plaatsen.

Groetjes.

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door frenkievee »

eliiiiine schreef:Telfort Webcare is TOPPER dan TOP!

Nog geen half uur nadat ik mijn bericht heb geplaatst nemen ze mijn klacht in behandeling, daar worden consumenten blij van!

Nu hopen op een positieve afhandeling..
De reactie zal ik dan ook hier plaatsen.

Groetjes.
Maar het kost je dan wel eerst een hoop stress en vervelend gedoe en een plaatsing op dit forum, voordat bij Telfort iemand wakker wordt. Op deze manier willen ze alleen maar puin ruimen want dit is negatieve reclame.....

Als Telfort echt nu een goede daad wil doen, dan halen ze vandaag nog de BKR notering weg.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

frenkievee schreef: Als Telfort echt nu een goede daad wil doen, dan halen ze vandaag nog de BKR notering weg.
Eerst zien, dan geloven.
Gezien ervaringen die anderen over Telfort hebben gedeeld, geloof ik dit niet.

Trouwens, als Telfort hierin blijft volharden, zou dit als fraude gezien worden - omdat je vals beschuldigd word van het zijn van wanbetaler, omdat zij jouw gegevens aan een andere persoon gekoppeld hebben - wat niet mag.

eliiiiine
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:39

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door eliiiiine »

Dat is waar, het kost me inderdaad eerst een hoop stress en gedoe..

Ik hoop echt dat ik jullie straks kan gaan melden dat Telfort toch niet zo verkeerd is als dat ik dacht.

Het begin is er, ze hebben me al blij gemaakt door te reageren en mijn klacht serieus te nemen.

Nu nog hopen op een positief bericht!

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Ik hoop echt dat ik jullie straks kan gaan melden dat Telfort toch niet zo verkeerd is als dat ik dacht.
Het begin is er, ze hebben me al blij gemaakt door te reageren en mijn klacht serieus te nemen.
Uiteraard hoop ik dat alles opgelost wordt, maar Telfort blijft een ballentent die de klant NIET serieus neemt. Het is nu eenmaal een KPN dochter.
Wat er nu gebeurt is geen klantvriendelijkheid, maar zoals eerder gezegd puur puinruimen, als je hier je ervaring niet had neergezet had men veel minder hard voor je gelopen :(

Puinruimen (oftewel negatieve publiciteit onder het kleed vegen) is voor veel bedrijven schijnbaar voordeliger dan een goede klantenservice opzetten.

eliiiiine
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:39

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door eliiiiine »

Het positieve bericht is er!!

Net telefoon van Telfort gehad en Telfort Webcare gaat mijn BKR codering verwijderen!! :D :D :D

Hier zouden meer bedrijven van moeten leren, 1 dag nadat ik mijn klacht hier plaats is het opgelost!!!

Hulde aan Telfort Webcare!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

eliiiiine schreef:Het positieve bericht is er!!

Net telefoon van Telfort gehad en Telfort Webcare gaat mijn BKR codering verwijderen!! :D :D :D

Hier zouden meer bedrijven van moeten leren, 1 dag nadat ik mijn klacht hier plaats is het opgelost!!!

Hulde aan Telfort Webcare!!
Wacht met juichen totdat je ook 100% zeker weet dat de notering verdwenen is. Krijg je ook nog een vergoeding voor alle tijd die je er in hebt gestoken? Vind ik wel op zijn plaats.

eliiiiine
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:39

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door eliiiiine »

Een vergoeding is natuurlijk altijd welkom, maar de grootste vergoeding voor bij is toch het BKR loos zijn!! :D

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Ongelezen bericht door MFVO »

Gefeliciteerd, maakt mij echter wel weer bedroefd. Waarom de ene klant binnen een dag helpen en de ander maanden laten bungelen (zie mijn post)? Ik denk dat te veel slechte berichtgeving soms ook iets te veel wordt voor Telfort, dan lossen ze ad hoc hier en daar wat op. Kan me het niet anders voorstellen want de meeste ervaringen met Telfort zijn dramatisch slecht. Bovendien kost dit ze niet echt geld maar zodra ze wat geld terug moeten betalen......

Gesloten