LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fletcher hotels bij vakantieveiling

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
joerts
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:35

fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door joerts »

nou heb ik al vanaf februari een ticket van fletcher en ik krijg gewoon geen datum geboekt bij hun, altijd zit alles vol!!!!!
als je belt sta je een half uur in de wacht a € 0,40ct per minuut en heb je iemand eraan gooien ze je weer van de lijn af, leuk....nee niet bepaald zo hoef ik niks meer van vakantieveiling.

heeft iemand een tip om toch je dagen weg te gaan en WEL een kamer te krijgen.


joerts
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:35

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door joerts »

dank je,kende we al, maar daar komen we ook niet verder mee, daar is ook de hele tijd alles bezet.

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door aquino »

heeft iemand een tip om toch je dagen weg te gaan en WEL een kamer te krijgen.
Gewoon zeggen dat je er niet doorkomt en zo een kamer wilt boeken. Dan kun je die bonnen aan een goed doel schenken of zo.

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

wat een super bericht
gewoon boeken zonder bon en je bon schenken aan een goed doel????
zullen ze blij mee zijn zeg dat goeie doel kan ook niet boeken
helemaal niet boeken bij een fletcher hotel dat is de beste oplossing

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door aquino »

wat een super bericht
Dank je wel voor je support Ineke :wink:

joerts
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:35

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door joerts »

haha lolbroeken, er zijn ook mensen die blij zijn dat ze weg kunnen.
je kunt wel alles aan het goede doel schenken, dit is voor mijn eigen goede doel. :!:

Ricksonja
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 aug 2010 15:49

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door Ricksonja »

Vakantie veiling veilt deze bonnen, misschien moet dezeite eens optreden tegen deze praktijken.

joerts
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:35

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door joerts »

ik heb gisteren bij vakantieveiling een klacht ingediend, dit is geen goeie reclame en ik zal niet snel weer iets pakken daar, mijn vertrouwen is weg.
jammer!

Anoniniemusic
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2010 20:46

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door Anoniniemusic »

Hallo allemaal, Heb drie weken geleden een account gemaakt bij vakantieveiling en was best wel enthousiast en benieuwd naar de site dus heb op een vakantie geboden, niet gerealiseerd dat dit bindend was (gewoon niet goed gelezen denk ik). Maar nu krijg ik soms een betaallink mailtje dat ika lsnog moet betalen terwijl ik niks meer krijg. Dat ging zo:

Geachte heer/mevrouw,



U kunt geen gebruik meer maken van het arrangement.



De veiling is gekocht op 12 september, de aankomst was voor 17 september.

U bent te laat geweest met betalen waardoor u er geen gebruik van heeft kunnen maken.

Uiteraard dienen wij het openstaande bedrag nog te ontvagen.


-------------------

Leuke spellingsfout ook, maar dat even achterwege. Iemand al ervaring mee gehad? Wat gaat er nu gebeuren? Heb geen rekeningnummer achtergelaten.

Alvast bedankt,
MVG
Anoniemusic

yvonneD
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2010 15:55

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door yvonneD »

Wij hadden ook een bon voor Fletcher hotel en de bedoeling was om een weekend naar de Malle Jan te gaan. Vond, dat leuk omdat mijn moeder daar vroeger gewerkt heeft, maar dit hotel is in het weekend nooit te boeken, maar wel via Booking com, want dan is er wel plaats.
Dit hotel stond toen zelfs op vakantieveilingen.
Hebben nu maar geboekt in een hotel in Noordwijk, want de bon is nog maar 1 weekje geldig er kwam trouwens wel 26 euro aan extra kosten bij.

Yvonne

joerts
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:35

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door joerts »

hopeloos he, maar veel plezier.

YolandaW
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2010 15:37

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door YolandaW »

Een ramp om iets te boeken!

We zijn bijna een jaar bezig geweest om ergens in Nederland een hotelkamer van Fletcher te boeken. Begin deze week waren we het helemaal zat. We belde op tijd (5 dagen van te voren en rond 9.00 uur) en weer konden we geen kamer krijgen (nu in Gelderland). Alternatieven worden je niet geboden. Doorverbinden met de leidinggevende wordt niet gehonoreerd. Het telefoonnummer van het hoofdkantoor wordt niet verstrekt. Wat een service zeg. Dus maar zelf op Internet het nummer opgezocht. De medewerker daar probeerde je ook af te schepen. Uiteindelijk maar genoemd dat we Radar op de hoogte gaan stellen. Toen kregen de leidinggevende aan de telefoon. Na een moeilijk gesprek (allerlei afleidingsmanouvres van de kant van de medewerker van Fletcher - zouden ze hier op getraind zijn?) kregen we toch een hotelkamer aangeboden. Dus druk uitoefenen schijnt te helpen terwijl ze gewoon servicegericht moeten zijn.

Ik vraag mij af hoeveel Fletcher verdient aan al die door de klanten voorgeschoten hotelkamers en vooral aan al die verlopen bonnen. Aan ons zullen ze geen cent meer verdienen en ook niet meer aan al onze familieleden en vrienden. Mond-op-mondreclame werkt in het geval van Fletcher als antireclame.

joerts
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:35

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door joerts »

helemaal mee eens, dit geef ik ook door aan alle bekenden enz enz
en via dit forum, :twisted:
ik heb ook een klacht ingediend bij vakantieveiling dat ze fletcher er maar uit moeten halen want dat zo het vertrouwen bij hun ook weg gaat. ik heb in ieder geval geen vertrouwen meer in vakantiveiling. :evil:

Moontje67
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2010 11:23

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door Moontje67 »

Tegenwoordig krijg je een online link bij je waardebon van vakantieveilingen waarmee je je reservering kan maken bij Fletcher. http://www.vakantieveilingen.nl/reserveren
Hierop konden we gelijk reserveren, geen probleem, maar de problemen kwamen in het hotel, we kregen een aanbieding om voor 29,50 ipv 34,50 een driegangenkeuze menu te nuttigen, moesten we wel van te voren aangeven, dat hebben we gedaan, maar op de avond zelf kregen we het dagmenu wat standaard 29,50 kost.... De enigste keuze die we kregen was een warm of koud voorgerecht, hoezo drie gangen keuze menu???? De kamer was erg oud, groene vloerbedekking waar de gaten invallen, een oude bed ombouw waar de verf vanaf viel, erg kleine kamer die vol stond met een bijeengeraapt zooitje aan meubels, we hadden een 3 sterren hotel geboekt....
Maar het bed was goed, het was maar voor 1 nachtje, toen we de volgende dag wilden douchen, ook een klein hokje, zagen we de schimmel op de voegen tegen de vloer aanzitten, dus maar niet gedouched :cry:
Klachten verteld bij vertrek, oh, sorry, gemaild met de klachten, werden doorgestuurd naar het hotel, na een week mog maar eens gemaild, nog steeds niets gehoord, alleen dat de mevrouw de mail had doorgestuurd naar het hotel en zij er verder niets mee kon.... Voor ons nooit meer Hotel Dinkeloord of een ander hotel van de Fletcher groep.

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door Zante »

Anoniniemusic schreef:Hallo allemaal, Heb drie weken geleden een account gemaakt bij vakantieveiling en was best wel enthousiast en benieuwd naar de site dus heb op een vakantie geboden, niet gerealiseerd dat dit bindend was (gewoon niet goed gelezen denk ik). Maar nu krijg ik soms een betaallink mailtje dat ika lsnog moet betalen terwijl ik niks meer krijg. Dat ging zo:

Geachte heer/mevrouw,



U kunt geen gebruik meer maken van het arrangement.



De veiling is gekocht op 12 september, de aankomst was voor 17 september.

U bent te laat geweest met betalen waardoor u er geen gebruik van heeft kunnen maken.

Uiteraard dienen wij het openstaande bedrag nog te ontvagen.


-------------------

Leuke spellingsfout ook, maar dat even achterwege. Iemand al ervaring mee gehad? Wat gaat er nu gebeuren? Heb geen rekeningnummer achtergelaten.

Alvast bedankt,
MVG
Anoniemusic
Sorry, maar dat is gewoon niet zo snugger om het zo maar even te zeggen. Waarom zou je op iets bieden zonder dat je er echt in geinteresseerd bent? Er staat overal duidelijk vermeld wat de spelregels zijn, dus hier kom je niet meer onderuit denk ik.

marianneke51
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2012 17:16

Re: fletcher hotels bij vakantieveiling

Ongelezen bericht door marianneke51 »

Ik probeer al 2 maanden mijn gewonnen bon in te lossen. Kan echter nooit op vrijdag of zaterdag. Toen ik een mail stuurde kreeg ik als antwoord dat de weekenden erg in trek zijn. Dus een telefoontje er aan gewaagd.Kost 0.25 per minuut.
De wachttijd was 1 minuut werd er gezegd. Niet dus, duurde wel 5 minuten voor dat ik werd geholpen. Na mijn verhaal te hebben gedaan zei de mevrouw aan de telefoon dat ik me zelf beperkingen opzeg door dat ik in het weekend wilde gaan. Het is een open bon en u kunt ook buiten het weekend. Toen ik vertelde dat ik dat niet wilde gaf ze aan dat het dan mijn eigen schuld was.
Als ik de lijst van mensen zie op internet word er aardig wat aan verdiend op deze manier. Niet meer aan mij dus ( ik doe niet meer mee)

Gesloten