LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BeatleStone
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07

KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door BeatleStone »

Op 23 juli j.l. liep mijn mobiele telefoon abnnement af bij T mobile.
Op 27 juli een KPN winkel binnengestapt.
Ik sloot een abonnement af voor 2 jaar voor een Samsung Wave met onbeperkt internet voor in totaal 26 euro met nummerbehoud

Kreeg laterbericht dat de omschakeling zou gaan gebeuren op 7 september...Dat vond ik al raar omdat abonnement bij T mobile toch al verlopen was en door KPN opgezegd zou worden.
Ik dacht nog... toch een maandje extra verdienste... nou.. laat maar zitten.

Kreeg na een maand een rekening van.... 275 euro voor wat bellen en sms,

Volgens KPN viel ik die maand in een ,,nul minuten abonnement........"

Alles viel dus buiten een bundel.
Niets is er bij afsluiting van abonnement hierover vemeld, en ook in het nieuwe contract staat er niks over.
Volgens KPN ... om dubbele abonnementskosten te besparen ???????????

Een lachwekkende redenering.
Ik heb KPN tot vanmiddag 12 uur ( 27 september ) de tijd
gegeven voor een reactie en een factuur van 26,50, maar een oorverdovend stilzwijgen tot nu toe.

Ik vind dat KPN zich schuldig maakt aan misleiding, en heb de rekening van 275 euro gestorneerd...

Maar zal wel binnenkort een aanmaning etc krijgen.

Wat is jullie mening hiervoer en wat te doen ??

Ben beneiuwd naar jullie reacties.

Hieronder volgt de briefwisseling.

Namen wegen privacy verwijderd












Geachte heer .......


Dank voor uw reactie.


Ik ga hier absoluut niet mee akoord.


Wat u mij nu verteld heeft is mij NIET verteld bij aanschaf van het toestel.


Ik neem aan dat u mij voor een normaal denkend persoon houdt.


Wel, welke weldenkend mens gaat voor een paar minuten bellen en wat SMSjes
275,00 euro neer leggen???
Of tewel voor 10 maanden beltegoed verstookt in 1 maand ??


De medewerkster die mij dit toestel heeft verkocht heeft totaal niet verteld over deze
gang van zxaken...


En mij behoeden voor dubbele abonnementskosten....??? Dan was het max 44 tot 55 euro geweest...
En nu 275,00.... een kleine besparing ??


Uw firma in de persoon van de verkoopster heeft mij onkundig van dit feit gelaten.


Ik vind dit klanten misleiding in optima forma.


Dan had ik net zo goed bij T mobile kunnen blijven, want daar
wist ik tenminste dat ik geflest werd.


In nederlandse gulden... 600 gulden !!


Ik vind dit pure misleiding en afzetterij.


Wees eens eerlijk... denkt u nu heus dat als ik dit geweten had, naar u overgestapt zou zijn ??


Op grond van het onthouden van informatie verlang ik van u dat het het bedrag terug gezet wordt naar
de normale abonnements tarief.
Ik vind dit absoluut geen stijl van handelen.


Ik werk zelf in de detail handel dus ik weet van het een en ander af, van het niet of onjuist informeren van klanten.


U weet ook, dat negatief nieuws over een bedri9jf gemiddeld aan 13 mensen wordt verteld.
Bij goed handelen van het bedrijf aan 5 mensen.


Ik wacht uw antwoord af op een redelijke oplossing van het probleem , veroorzaakt door uw bedrijf.


Ik bereid in ieder geval een brief aan mijn advocaat voor, en een mededeling op het forum van Tros Radar
Een brief aan Antoinette Hertsenberg van genoemd programma en aan Felix Meurder van Kassa.
En aan uw directeur dhr Scheepmaker...


Daarbij gaan er dan ingezonden brieven aan diverse dagbladen.


In ieder geval overweeg ik NOOIT meer diensten aan te nemen van de KPN




Met vriendelijke groet



Ik hoop dat u dit niet zover laat komen en u een minnelijke schikking zal en kan treffen.

Op 21/09/10, KPN Klantenservice <[email protected]> schreef:

U heeft recentelijk een verzoek ingediend voor persoonlijke ondersteuning van onze klantenservice. Hieronder staat een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.

Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.



Als uw vraag onopgelost blijft, kunt u hier uw vraag bijwerken.


Onderwerp
Niet correcte factuur !!

Samenvatting discussie
Reactie ( ) 09/21/2010 10:27 VM
Geachte heer
Bedankt voor uw e-mail, waarin u aangeeft dat uw rekening onjuist is.

Helaas blijkt uit onze gegevens dat uw rekening juist is aangemaakt. U maakt momenteel gebruik van een zogenaamd 0-euro abonnement. Tijdens het gebruik van uw tijdelijke nummer heeft u nog geen abonnementen. Alle verbruik wordt afgerekend tegen buiten de bundel tarief tot het moment daar is dat uw te behouden nummer overkomt van de verlatende provider. Dit is in de hele telecombranche de standaardprocedure. Helaas valt hier niet van af te wijken. Wij behoeden u hiermee voor dubbele abonnementskosten. Nogmaals dien ik u dus mede te delen dat uw rekening terecht is aangemaakt. Het is dan ook niet mogelijk om uw nummer op te zeggen, u heeft immers zelf getekend voor dit contract.

Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dhr ......Klantenservice KPN
Automatische reactie 09/20/2010 11:37 VM
Dit is een automatisch verzonden antwoord.

U heeft onlangs een bericht gestuurd naar onze helpdesk. Helaas zijn we er nog niet in geslaagd u van een antwoord(reactie) te voorzien. We doen onze uiterste best om u zo spoedig mogelijk te helpen.

Heeft u nog andere vragen? Kijk op klantenservice Mobiel op kpn.com en stel je vraag aan onze virtuele medewerkster Kim.

Klant 09/18/2010 02:25 NM
U heeft mij heel erg laten schrikken! Er is iets... nou ja... ALLES misgegaan. Ik heb een abonnement voor 155 belminuten plus SMS uit 1 bundel van 155 minuten.
Voor 2,50 onbeperkt internet per maand.
Afgelopen maand heb ik geloof ik totaal 10a015 keer gebeld ?? Langste telefoon geprek was neem ik aan een minuut of 20, dat weet ik niet precies. SMS jes denk ik max 30, en heb wat gratis internetsites bezocht. FGeen spelletjes gedownload, geen ringtones etc.
En dan krijg ik een rekening van 275,00 euro ??? Uitgesloten, kan niet !!!
Heel graag uw reactie erop. Voor de zekerheid hou ik een bericht paraat voor Tros Radar en Kassa... want dit KAN GEWOON NIET ! Als dit toch juist is, dan wil ik weten wat er precies gaan de is... ook de opbouw van nieuwe factuur klopt iets niet.
Als het toch juist is, dan lever ik subiet mijn telefoon bij u in en stap ik meteen naar Tros Radar en Kassa... en ga ik samen met mijn advocaat bekijken wat hieraan te doen is.
Ik ben bij T- mobile weg gegaan omdat ze e.e.a. niet correct deden, maar dit... DIT slaat echt alles !!

Hoogachtend
J....

KPN Klantenservice

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door atesli »

Tja t-mobile is ook niet altijd alles maar het zijn allemaal ratten.
Maar daar ben je inmiddels wel achter.

Maar je kan meer info vinden in de topics die al over jou onderwerp lopen.
Misschien beter om daar te posten.

Zomaar een nieuw topic openen over een onderwerp dat al aktief is, is tegen de gedragsregels.

Gr
ATESLI

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door mich24 »

zucht...........

BeatleStone
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door BeatleStone »

mich24 schreef:zucht...........
Meisjes, jongens sorry...

Ik ga dan even kijken
Excuses, maar heb een vrij slecht gezichtsvermogen ( -10 )
Dus kan de kleine letters moeilijk lezen op het scherm

Groet
BeatleStone

BeatleStone
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door BeatleStone »

vogels schreef:
Excuses, maar heb een vrij slecht gezichtsvermogen ( -10 )
Dus kan de kleine letters moeilijk lezen op het scherm
De letters op je beeldscherm kun je eenvoudig vergroten door de Ctrl toets ingedrukt te houden en het scroll wieltje van je af te draaien.
Dank je wel voor de tip !!
Is nu een stuk makkelijker lezen :D

Heb e.e.a gelezen over het beruchte ,,0"abonnement.
Hi ( ook KPN ) maakt er een potje van.
Heb mijn contract en algemene voorwaarden gelezen en kan er niks over terug vonden.
Ik vind het dus een erge vorm van misleiding.

Ik zal dus toch moeten lappen... kan het geld niet missen, maar om eindeloos aan de telefoon te hangen, brieven te schrijven... daar heb ik geen tijd voor.
Wel hebben ze zonder waarschuwing vooraf mijn mobiel afgesloten

Ik ga dus lappen, maar reken maar dat ik het geld er dubbel en dwars uit ga halen, want ik ga nu heel vervelend doen tegen de KPN.

En na afloop.... alleen nog sim only via de Aldi....... :lol: :shock:

Joris1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:24

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door Joris1979 »

Wat en herkenbare situatie. Ik heb op 15 augustus via de Phoneshop een abonnement afgesloten met een KPN Bel-SMS Online 210 contract inclusief Surf&Mail extra snel. Op het contract dat ik getekend heb wordt alleen verwezen naar de algemene voorwaarden. Hierbij heb ik in dezelfde situatie nummerbehoud aangevraagd die ingaat op 18 oktober.

Op 20 augustus kreeg ik netjes de i-phone inclusief simkaartje waarbij je logischerwijs uitgaat van het feit dat hiermee je nieuwe abonnementsvorm ingaat. Ik had daarnaast nog een lopend abonnement bij Telfort. Ik zou hier nog gebruik van maken (telefoon) waarbij ik op de i-phone alleen gebruik heb gemaakt van internet. Tot mijn grote schrik werd er gister door de KPN ruim
€ 573 afgeschreven van mijn rekening. Ook hier weer hetzelfde verhaal. Je krijgt tijdelijk een 0 abonnement, dus ook geen abonnementskosten, maar ga je de simkaart gebruiken, dan betaal de de volle mep. Dit staat niet in de algemene voorwaarden van KPN, maar is wel terug te lezen onder het kopje nummerbehoud op de website van KPN.

KPN geeft aan dat het geen zin heeft om hier in klacht over in te dienen omdat de informatie te lezen is op de website. Ik zie overigens dat ik nog een factuur verwacht van ruim € 250 gezien het datagebruik van afgelopen weken dat nog niet gefactureerd is. Oftewel ruim € 800, slik.

Dit is buitensporig gezien het data abonnement mij € 3,75 per maand kost. Je wordt dus door de KPN misleid doordat ze toch een sim-kaart toesturen die werkbaar is, alleen dan tegen torenhoge kosten. Ik ga ervan uit als je een contract afsluit, dat deze dan ook gelijk ingaat bij de ontvangst van de spullen.

Buiten dit vind ik het zeer slecht dat de KPN mij geen melding of waarschuwing heeft gegeven. Telecombedrijven zijn namelijk vanaf 1 maart wel verplicht om bij grensoverschrijdend gebruik van dataverkeer boven de € 50 daar een waarschuwing voor te geven.

Al met al begrijp ik je situatie. Wij zijn daarin niet de enige. Ik hoop dat hier in ieder geval iets mee gedaan wordt.

Ik heb op dit moment reeds contact opgenomen i.v.m. rechtsbijstand om te weten wat de kansen zijn en wacht dit even af. Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten,
Joris

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Buiten dit vind ik het zeer slecht dat de KPN mij geen melding of waarschuwing heeft gegeven. Telecombedrijven zijn namelijk vanaf 1 maart wel verplicht om bij grensoverschrijdend gebruik van dataverkeer boven de € 50 daar een waarschuwing voor te geven.
Dit heeft met roaming te maken dus kosten in het buitenland.

Tippetje voor de volgende keer: Lees de kleine letters!

BeatleStone
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door BeatleStone »

Kreeg een mailtje van KPN.. Ze zeggen gewoon dat je hier naar moet kijken...

http://www.kpn.com/web/show/id=789913

Maar.... ik kan niks vinden over de belachelijk hoge tarieven bij een nul abonnement.

Daarbij blijf ik dat ze dit hadden moeten zeggen bij afsluiten van abonnement.
Ik ga in ieder geval mijn bijstandsverzekering ten gelde maken....

Hutchers
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 sep 2010 11:22

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door Hutchers »

Joris, al nieuws van rechtsbijstand?

Ik zit in dezelfde situatie, heb een bedrag van 517euro gestorneerd. Nu dreigen ze met incassobureau etc. Ik twijfel of ik moet betalen om erger te voorkomen?

Tips? Ideeën?

stofzuigertje

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het ging pas in op 7 september en tijdelijk had je een prepaid zonder bel minuten en eerst lezen, dan gebruiken!

Dat U in deze periode deze kaart toch gebruikte en hiervoor dit tarief kreeg is gewoon goed voorwaarden lezen.
Dus na de officiële datum gaat het onbeperkt pas in.

vincent987
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 sep 2010 11:51

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door vincent987 »

Hutchers schreef:Joris, al nieuws van rechtsbijstand?

Ik zit in dezelfde situatie, heb een bedrag van 517euro gestorneerd. Nu dreigen ze met incassobureau etc. Ik twijfel of ik moet betalen om erger te voorkomen?

Tips? Ideeën?
Ik zou wel betalen.
Heb zelf problemen met HI (onderdeel van KPN) en het juridisch loket heeft mij verteld om het in een aangetende brief allemaal toe te lichten en ze een redelijke termijn te geven om het op te lossen.
doen ze dat niet, dan naar de geschillencomissie telecommunicatie stappen.
vanaf maandag heeft Hi 2 weken voor mij om het op te lossen.

Dreigen met advocaten zwichten ze toch niet voor.
en het niet betalen van de rekening krijg een BKR voor die je er alleen maar moeilijker vanaf krijgt.

Tevens gaat het bij mij om een Privacyzaak en niet om kosten

rmuller80
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2010 21:53

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door rmuller80 »

Hallo allemaal,

En ik denken dat ik dom ben. Gelukkig ben ik niet de enige die hierin getrapt is, maar dat maakt het gevoel er niet beter op. Heb al een vriendelijk mailtje de deur uit naar KPN maar blijkbaar is dat nog maar het begin als ik jullie zo allemaal lees.

Er mag dus weer gezucht worden...weer één erbij.

Is er al iemand die enigszins resultaat heeft geboekt in deze zaak?

vincent987
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 sep 2010 11:51

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door vincent987 »

rmuller80 schreef:Hallo allemaal,

En ik denken dat ik dom ben. Gelukkig ben ik niet de enige die hierin getrapt is, maar dat maakt het gevoel er niet beter op. Heb al een vriendelijk mailtje de deur uit naar KPN maar blijkbaar is dat nog maar het begin als ik jullie zo allemaal lees.

Er mag dus weer gezucht worden...weer één erbij.

Is er al iemand die enigszins resultaat heeft geboekt in deze zaak?
Ik neem aan van niet omdat ze zeggen dat het wel in de regels staan.
Echter verwacht ik niet dat Hi in mijn geval (privacywet gebroken) niet binnen de door mij gestelde termijn antwoord en het dus over 2 weken vanaf maandag aangemeld zal worden bij de geschillencommissie telecommunicatie om de zaak verder te behandelen.
Wie weet kunnen we er een grote zaak van maken?

Hutchers
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 sep 2010 11:22

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door Hutchers »

Ik ga ook voor de grote zaak. Ik heb het er met verschillende mensen over gehad en we komen allemaal tot de conclusie dat het hier om misleiding gaat.

Ik denk dat als we onze krachten bundelen voor een rechter, we gelijk kunnen krijgen.

Op mijn brief staat duidelijk dat het contract ingaat op 30 juli, daarna krijg ik op 17 augustus een brief waarin staat dat mijn abonnement op 13 September pas ingaat. Toen ben ik er dus achtergekomen dat ik met die hoge kosten zat en heb meteen mijn telefoon uitgezet. Het is gewoon misleidende informatie. Klaar.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Dat is het nou juist niet, het staat duidelijk op de site vermeld en het is niet de schuld van de KPN of een nieuwe provider dat jij je nummer wil mee nemen, dan moeten ze maar afwachten totdat je oude provider het nummer vrij geeft en met lezen is niets mis, toch?
Vragen staat ook vrij, want niet iedereen weet of jij van de voorwaarden op de hoogte bent. Je zou ook de KPN kunnen benaderen, dat jij de voorwaarden niet gelezen hebt en uit coulance het bedrag gedeeld kan worden?

Zomaar een suggestie hoor, dat je een sim kaart binnen krijgt, betekend nog niet dat alles rond is.

BeatleStone
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door BeatleStone »

Hutchers schreef:Joris, al nieuws van rechtsbijstand?

Ik zit in dezelfde situatie, heb een bedrag van 517euro gestorneerd. Nu dreigen ze met incassobureau etc. Ik twijfel of ik moet betalen om erger te voorkomen?

Tips? Ideeën?
Heb net de brief van KPN ontvangen met aangehecht verschuldigd bedrag van ruim 275 euro. Ondanks mijn kwaadheid heb ik gegrimlacht. ( nee, glimlachen is wat anders :) ) Wat een onzin erinstaat.
Eerst suggeren ze dat ze mij een herinnering hebben gezonden. Er heerst daar zeker een soort dementie, want die heb ik niet mogen ontvangen. Wel een reactie op mijn mail, maar daarin wordt alleen een sullig antwoord gegeven op het feit dat ik niet met de rekening eens ben.

Telefoon is afgesloten voor uitgaand verkeer, plus internet en andere zaken. Alleen inkomende telefoontjes kan ik krijgen./
Ik moet de factuur vóór een bepaalde datum betaald hebben, anders wordt telefoon helemaal afgesloten. Heraansluiting is dan niet mogelijk, en als dank krijg ik dan in 1 keer de 23 resterende maanden als 1 factuur binnen.
Verder wordt je dan aangemeld bij de stichting Preventel, zodat overige telefoonaanbieders je dan niet meer zullen helepen.
( komt goed uit, want ik ga zoals eerder gezegd over op sim only bij de Aldi. Heb e.e.a. onderzocht... heb in eerste instantie gezien dat alles klopt, ook qua rekeningen. Degene die ik hierover gesproken heb, zijn zeer tevreden, ook over de tarieven die gehanteerd worden ).

Verder wordt ik aangemeld bij de BKR in Tiel.
Ook hier geldt; als je opgelicht wordt, dan komt de rest vanzelf. De oplichter heeft
zijn geld immers binnen, waarvoor hij dan niks verder hoeft te doen, en voor de rest kan je doodvallen.

Dus beste mensen : Wil je de KPN en HI ,,Nul minuten" abonnementen vermijden.... loop met een grote boog om de HI en KPN winkel heen.l

BeatleStone
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door BeatleStone »

Heb net het bedrag over gemaakt.
Eigenlijk wilde ik ze in hun sop gaar laten koken...
Gewoon even langs de Aldi voor een Sim Only en het geld bij de KPN ben ik dan kwijt, maar liever dat dan mij al die tijd zitten ergeren.

Maar.... zoals eerder gezegd... ik ga veel plezier aan hen beleven ( niet van hen beleven :D )
En zij gaan veel ergenis aan mij beleven, want ik ga hun leven zuur maken.
Mail aan de Opta is verzonden. Mij aangesloten bij dit forum, en ik ga nog wat dingetjes ondernemen, maar die hou ik nog even voor mijzelf.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Lezen mensen tegenwoordig nog wel de contracten die men tekent vraag ik me weleens af.
Als je je contract van kpn erbij pakt staat er onderaan, in kleine letters dat wel, toch echt duidelijk dat je tot de nummerportering gereed is een zogenaamd 0 uren abonnement hebt en als je er gebruik van maakt dat alles afgerekend word tegen het buitenbundel tarief.
Ook staat hier dat mocht de portering na 4 maanden nog niet geregeld zijn, omdat bijvoorbeeld je oude provider dwarsligt, je abonnement gewoon gaat lopen met een nieuw nummer.
Vaak is het gewoon een kwestie van lezen, of als iets je niet duidelijk is het even aan de verkoper vragen

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ssssssssssssst niet zeggen Roy, anders kunnen ze niet verder afbranden en moeten ze toegeven dat ze niet kunnen lezen.

Dus er niet op wijzen, anders kan je over komen als een bewuste consument.

Henry63
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2010 18:39

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door Henry63 »

Ik kom ook even klagen over HI-KPN.
Heb op 30-09-2010 een mobiel besteld voor mijn zoon van 16 jaar. Op 27-09-2010 zag ik via internet bankieren dat er € 882.63 was afgeschreven. Door onvoldoende saldo van mijn zoon zijn rekening is het niet mogelijk geweest dit af te schrijven.Door een account aan te maken via HI, ben ik er achter gekomen dat er een o-uren abonnement is tot dat nummerbehoud is geactiveerd. Op 15 -09-2010 van KPN een brief gekregen dat nummerbehoud op 21-09-2010 wordt geactiveerd. Nu blijkt dus 21 dagen voor absurd hoge bedragen gebruik gemaakt te hebben van het o-uren contract.Er volgt waarschijnlijk nog een hoge rekening. De € 882.63 is gebaseerd op de periode van 30-08 tot 15-09-2010.Voor 15-09 tot 21-09-2010 volgt nog een rekening. Al met al word de rekening totaal boven de € 1000,00.voor 21 dagen gebruik te maken van het 0-uren abonnement

Ook ik heb rechtsbijstand ingeschakeld.

Gesloten