LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogte incassobedrag Intrum Justitia

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
bodejosm43

Re: Hoogte incassobedrag Intrum Justitia

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik word misselijk als ik lees dat intrum justitia iets uit coulance niet in rekening brengt.

Zijn hebben helemaal geen coulance te betrachten, zij hebben zich buiten vorderingen te houden die hen niet aangaan.

Lief-meisje

Ongelezen bericht door Lief-meisje »

Ik had over een onbetaalde rekening een verhoging van bijna 80 euro gekregen. Ik heb netjes het factuurbedrag betaald,de 25 euro,plus 40 euro incassokosten en 5 euro rente.Nu heb ik een brief gekregen dat ik de 28 euro die resterend is (de onzinkosten) nog moet betalen, anders maken ze er een rechtzaak van. Kan dat of sta ik in mijn recht? Ik had bij de betaling netjes erbij vermeld waarvoor alles was

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Voor die onzinkosten maken ze er geen rechtzaak van.
Ze weten dat die toch afgewezen worden.
Maar als iemand bang wordt en die kosten betaald,is dat snel verdiend.

Lief-meisje

Ongelezen bericht door Lief-meisje »

Daarom zat ik te twijfelen wat ik er mee moest. Maar dan wacht ik het verder wel af wat ze gaan doen denk ik

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

bodejosm43 schreef:Ik word misselijk als ik lees dat intrum justitia iets uit coulance niet in rekening brengt.
Stop maar met misselijkworden, want het was Daanveilingen die coulant was. Van IJ hoef je nooit enige coulance te verwachten, wel een hoop amateurisme.......

Gesloten