LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gsmweb faalbedrijf

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
boze consument
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2010 02:13

Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door boze consument »

Ik ben een van de gedupeerde klanten van gsmweb. mijn bestelling is midden augustus geplaats. Sinds begin september heb ik elke week een mail gestuurd met de vraag naar de status van mijn bestelling. Iedere keer krijg ik een standaard antwoord dat elke week nieuwe voorraad word geleverd.

Twee weken geleden zeiden ze:
Wij verwachten elke donderdag een levering van de iPhone4; u kunt dus in principe ervan uitgaan dat a.s. donderdag of volgende week donderdag uw toestel verzonden wordt.

Ik zou mijn toestel dus deze week moeten krijgen, maar helaas heb ik niks gekregen. Ik ging begin deze week nog een mail sturen om te vragen hoe het met mijn bestelling zat.Ik had ook verteld dat paar vrienden van mij ook iphone 4 bij gsmweb besteld en zij kregen hun telefoon wel binnen 1 week.
Daarna kreeg ik dit als reactie:
Het kan kloppen dat klanten die de iphone 4 later hebben besteld, het toestel eerder hebben ontvangen.
Er is het een en ander mis gegaan bij de telecomaanbieder met een aantal aanvragen betreft de iphone 4, waaronder uw aanvraag.
Hierna zijn de misgegaande aanvragen later doorgevoerd en heeft de provider de aanvragen op 16-09-’10 goedgekeurd.
Dit houd in dat uw aanvraag wel is doorgevoerd, alleen later, waardoor u uw toestel ook later ontvangt.
Helaas kunnen wij niet overgaan op enige vergoeding.

gsmweb is totaal waardeloos. Mijn bestelling hebben ze pas 5 weken later bij t-mobile laten verwerken, terwijl ik weken voor 16 september al emails zat te sturen. Konden ze toen al niet inzien dat er mis was met de aanvragen.
Gsmweb kan op z’n minst wat moeite nemen om zijn klanten/consumenten tevreden te stellen. Dat wordt echter niet gedaan.

HOe gsmweb te werk is gegaan, heeft mijn vertrouwen in gsmweb aangetast.
Dit kan toch niet meer verder? ik wacht nu al 7 weken (3 a4 keer langer dan gemiddelde levertijd) en weet echt niet tot hoe lang dit verder gaat…
ik vraag naar vergoeding, maar dat kan volgens hen niet. ik vraag om contract te ontbinden, dat kan ook weer niet. Alles kan gewoon niet bij Gsmweb. Mijn abbonement is dus onlangs ingegaan en ik heb me toestel en simkaart. Ik kan geen gebruik maken van mijn telefoon, maar betaal wel ervoor.

Mijn grootste fout die ik in 2010 heb gemaakt, is het bestellen van iphone4 BIJ GSMWEB.
Met andere woorden.: 1 keer , nooit meer!
Verspreid deze wijze woorden door heel Nederland.!!

boze consument
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2010 02:13

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door boze consument »

oeh ik zie wat type fouten enzo. maar ik bedoelde dus dat ik me toestel en simkaart nog niet heb.

manebrane
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2008 19:37

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door manebrane »

Ook ik heb 9 september een Iphone4 besteld en tot op heden niets ontvangen. Gisteren ngmaals gebeld en kreeg toen te horen dat ik weer 1 a 2 weken moet wachten. Hierop een boze mail geschreven:
Geachte heer/ mevrouw,

Tot mijn verbazing moest ik vandaag nogmaals bellen om te horen te krijgen wanneer ik het toestel kan verwachten en echt vrolijk werd ik niet van het antwoord.

Voordat ik daadwerkelijk tot bestelling overging heb ik contact gehad met één van uw medewerkers. Mij werd verzekerd dat zo gauw het contract binnen was men overging tot uitleveren. Dit wekte bij mij de verwachting dat jullie de Iphone4 op voorraad hadden. Op jullie site werd dit ook nog eens bevestigd doordat je voor een bepaalde termijn moest besteld hebben om mee te kunnen doen met de aangeboden actie en met de volgende zin onderaan de aanbieding:
Levering onder rembours binnen 24 uur. Opzegtermijn: 1 maand. Verzendkosten: € 8,00.
Alle prijzen in euro's en inclusief btw. 1 jaar fabrieksgarantie.

Nadat ik na meer dan een week niets had gehoord, heb ik gebeld. In dit gesprek werd mij duidelijk gemaakt dat het uiterlijk 2 weken zou duren, dus dat mijn toestel er gauw aankwam gezien er al meer dan een week voorbij was. Nu na precies 3 weken is er nog steeds niets binnen en heb ik dus nogmaals gebeld.
De jongeman die ik aan de lijn kreeg is een prima medewerker, maar om vervolgens te horen te krijgen dat het nu nog zeker 2 weken gaat duren en dat er nog vele voor mij zijn.
Ik kan u zeggen dat een levertijd van 24 uur in de verste verte niet in verhouding staat met een minimale levering van 5 weken!

Ik verwacht van u, als jarenlange klant van GSMWeb, dat u de gemaakte afspraken en beloften op zeer korte termijn na zult komen. Zo niet, dan ben ik genoodzaakt, mijn contracten te annuleren en eventuele vervolgschade m.b.t. niet bereikbaar zijn op u te verhalen aangezien ik volgens uw medewerker mijn huidige contract per 1 oktober kon opzeggen.

Wachtend op uw reactie, verblijf ik.

Met vriendelijke groet

Het vervelende is dat hierop nog geen reactie is gekomen en dat deze gehele peiode op hun site staat vermeld dat de levertijd 1 a 2 weken is.... Niet dus!

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Bij de meeste bedrijven is de iphone 4 niet op voorraad.
Maar inderdaad adverteren ze er wel allemaal mee.

thobe
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 sep 2010 20:29
Locatie: Dieren

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door thobe »

Aangezien ik zelf telefoonverkoper ben en ook de iPhone 4 verkoop reageer ik even. Apple/T-Mobile geven heel onduidelijk aan wat de levertijd is van de iPhone. Ze zeggen bijv. 6 weken, maar dan kan het zo zijn dat er eentje een week later al binnenkomt, en soms moet je 2 maanden wachten.

De t-mobile shops krijgen gewoon de meeste iPhones geleverd, die hebben tot wel 10x zoveel voorraad bij de release gehad als de winkel waar ik werk.

Ik denk dat deze webshop er dus neit veel aan kan doen, de vraag is te groot, het aanbod te klein. Ze mogen daarintegen dit wel wat duidelijker communiceren met de klant. Ga gewoon langs een echte telefoonwinkel en haal daar je telefoon, kun je hem even vasthouden en krijg je hem meteen mee als hij op voorraad is.

boze consument
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2010 02:13

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door boze consument »

jaa ik weet dat gsmweb ook niet zoveel aan kan doen qua voorraad van iphone 4.
Het probleem is meer hoe zij met zijn klanten omgaan. Ik als consument zijnde voel me helemaal niet meer veilig.
Ik heb iets besteld, maar heb helemaal geen macht erover. Ik kan me contract niet ontbinden, ik krijg me toestel niet en ik krijg niet eens een vergoeding, terwijl me abbo al ingegaan is. Bovendien hadden twee vrienden van mij hun bestelling iphone 4 binnen 1 week ontvangen. Dat is meer het probleem =/

In nederland is het toch bekend met , niet goed dan geld terug? Waarom kan dit niet in deze situatie? Aangezien Gsmweb een online shop is, dan is service eigenlijk nog belangrijker. Ik heb wel van me lesje geleerd, ik koop voortaan wel bij een mobiele zaak. Tot mijn verbazing, hebben mobielen winkels vaak wel iphone 4 op voorraad. Ik had het niet verwacht. Dus voortaan eerst kijken bij de winkels.

MAXIEM

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door MAXIEM »

boze consument

Prima zaak, dat je voor deze firma waarschuwt. Dit draadje lezende, beloven ze van alles, maar...................ze komen hun afspraken niet na. Hun praktijken kun je dus plaatsen op de grijze lijst van de wet Oneerlijke HandelsPraktijken.

Maxiem.

arthurrokebrand
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2010 15:35

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door arthurrokebrand »

Ik heb precies het zelfde probleem ik heb eind augustus een iphone 4 besteld bij gsmweb, 2 weken levertijd zeiden ze toen maar na 2 weken nog steeds niet. IK had gebeld en ze zeiden dat hij donderdag bijna zeker aankomt en zo niet dan de volgende donderdag op 30 september. Nu is die er nog steeds niet terwijl ze hadden beloof dat die of de 23e aankomt en zoniet dan 30 september. Nu wacht ik al 5 weken en ik kan dus niet annuleren mijn abonnement is ook al ingegaan terwijl ik nog niet eens kan bellen. Gsmweb komt hun afspraken gewoon niet na en je kan geen kant op als je bij hun hebt besteld, naar hun bellen gaat niet eens omdat ze een training hebben tot woensdag

manebrane
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2008 19:37

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door manebrane »

MAXIEM schreef:boze consument

Prima zaak, dat je voor deze firma waarschuwt. Dit draadje lezende, beloven ze van alles, maar...................ze komen hun afspraken niet na. Hun praktijken kun je dus plaatsen op de grijze lijst van de wet Oneerlijke HandelsPraktijken.

Maxiem.
Beste Maxiem,

Waar kan ik die grijze lijst vinden?

Gr. William

MAXIEM

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door MAXIEM »

manebrane

Sinds 15 oktober 2008 is er nieuwe wetgeving voor het bedrijfsleven van kracht. Die wetgeving heet de Wet op Oneerlijke HandelsPraktijken. Daarin staat bijvoorbeeld heel duidelijk dat een verkoper (ook als het colportage betreft) geen misleidende informatie mag geven en ook het niet vermelden van relevante informatie is strafbaar.

Wet 1.1. Oneerlijke Handelspraktijken (de wet OHP)

http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/We ... praktijken

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3613

http://www.jurofoon.nl/zoeken.asp?q=one ... praktijken

http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... n_verboden

Brochure:

http://www.consumentenautoriteit.nl/dsr ... 1&type=pdf

Zelf maar even zoeken.

Maxiem.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door crazyme »

MAXIEM schreef:boze consument

Prima zaak, dat je voor deze firma waarschuwt. Dit draadje lezende, beloven ze van alles, maar...................ze komen hun afspraken niet na. Hun praktijken kun je dus plaatsen op de grijze lijst van de wet Oneerlijke HandelsPraktijken.

Maxiem.
Dit gaat veel, en veel te ver.

Het gaat om een product welke iedereen wil hebben maar niemand kan leveren.
Wanneer levertijden door de fabrikant telkens worden overschreden kun je dat de winkel niet kwalijk nemen.

Dan kun je natuurlijk heel politiek gaan mekkeren dat je als consument niets met de fabriek te maken hebt, maar dan kun je net zo goed het weerbericht aansprakelijk stellen wanneer het niet precies klopt.

manebrane
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2008 19:37

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door manebrane »

crazyme schreef: Dit gaat veel, en veel te ver.

Het gaat om een product welke iedereen wil hebben maar niemand kan leveren.
Wanneer levertijden door de fabrikant telkens worden overschreden kun je dat de winkel niet kwalijk nemen.

Dan kun je natuurlijk heel politiek gaan mekkeren dat je als consument niets met de fabriek te maken hebt, maar dan kun je net zo goed het weerbericht aansprakelijk stellen wanneer het niet precies klopt.
In theorie heb je gelijk, maar als je al 5 a 6 weken op je site hebt staan dat er 1 a 2 weken levertijd is en aan de telefoon zegt voor het bestellen dat hij de volgende dag wordt verstuurd, dan heb je toch aardig een bord voor je kop en ben je maar met 1 ding bezig.... Verkopen ten koste van de consument. Er zijn velen die al betalen maar niet eens kunnen bellen omdat zowel de simkaart als de telefoon niet geleverd is. Ontbinding is niet mogelijk omdat men inderdaad T-mobile dan wel Apple de schuld geven en dat zij maar een tussenpersoon zijn. Ik had bij nader inzien inderdaad beter bij de T-mobile winkel kunnen kopen......

boze consument
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2010 02:13

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door boze consument »

Even voor de duidelijkheid wat ik eigenlijk wil zeggen met dit TOPIC.

Het gaat mij eigenlijk niet helemaal zo zeer om dat ik toestel niet binnen heb. Ik weet ook wel dat dit toestel gewild is.
Het probleem is echter de manier hoe gsmweb met zijn klanten omgaat. Gsmweb zit wel bestellingen op te nemen
maar houdt helemaal geen rekening met zijn klanten. Aangezien gsmweb een online shop is, is service eigenlijk nog belangrijker geworden.

ff alles in kort opnieuw het probleem in een duidelijk overzicht zetten.

1. ik heb iphone 4 in medio agustus besteld.
2. achteraf blijkt dus volgens de medewerker van gsmweb dat er iets mis was bij de telecomaanbieder ( maar het kan ook zijn dat ze vergeten zijn mijn bestelling door te geven. helaas kan ik hier niet achterkomen).
3. ik wacht nu al 7 weken en sinds vorige week vrijdag is mijn nieuwe abbo ingegaan.
4. Elke week stuur ik wel week met de vraag over mijn bestelling en krijg altijd standaard mail terug dat ik de week daarop terug krijg.
5. de levertijd is 1-2 weken, en dat staat al 6 weken lang op de website ( duidelijk misleiden van informatie)
6. vrienden van mij hebben ook iphone 4 bij gsmweb besteld en hebben hun toestel binnen 1 week gekregen.
7. ik kon me bestelling niet annuleren, ook niet voordat abbo was ingegaan.
8. ik krijg ook geen vergoeding.

bij mij ging het meer om nr. 7 en 8. Een consument zoals ik is machteloos in deze situatie. ik kan helemaal niks doen en dat is echt frustrerend........
en ik moet maar blijven wachten... als ik kon annuleren, had ik allang bij andere winkels gehaald..
in de afgelopen weken blijkt dat er gewoon voorraad iphone4 is bij belcompany en volgens mij ook phonehouse..

conclusie: als ze nou vergoeding gave of korting op toestel.. dan zou ik niet zo erg vinden..... ik vind gsmweb gewoon een onverantwoordelijk bedrijf....

manebrane
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2008 19:37

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door manebrane »

Eindelijk een antwoord op mijn email van afgelopen donderdag 30 september:
Geachte heer/mevrouw,

Ik begrijp uw teleurstelling, wij hadden echter niet verwacht dat er zo een grote vraag voor het toestel zou zijn.
Wij doen erg ons best om de toestellen zo snel mogelijk bij de klanten te bezorgen, helaas hebben wij hierin een achterstand opgelopen, daar wij afhankelijk zijn van onze leverancier.
In ons systeem zag ik dat u voor de 16GB versie heeft gekozen, dit is tevens het populairste toestel. De 32 GB hebben wij wel op voorraad, echter zit hier een prijs ad €189,00 aan vast.
Het zou een optie kunnen zijn om voor de 32GB versie te kiezen, indien u hier gebruik van wilt maken horen wij dat graag.

Wij verwachten morgen een lading binnen te krijgen van de 16GB, helaas is dit een kleine levering waardoor wij niet alle wachtende klanten een toestel kunnen toesturen. Tevens kan ik niet zien welke klanten morgen wél in aanmerking komen voor het toestel.

Graag vernemen wij van u of u blijft wachten op de 16GB of akkoord gaat met de prijs ad €189,00 voor de 32GB versie.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Vriendelijke groeten,

Iris
GSMWEB.NL
NEDERLAND BV

Voor meer vragen kunt u tevens bellen met onze klantenservice: 020-7766355
Dit is natuurlijk een beproefde verkooptruc. Iets niet meer hebben, dan maar de duurdere oplossing. Heb een mail teruggestuurd:
Beste Iris,

Na alle commotie zou het GSMWeb passen mij een interessantere aanbieding te doen om deze kwestie zo spoedig mogelijk af te handelen.
In plaats van mij een duurder toestel te verkopen, zou het toch gezien de lange en niet voorziene wachttijd van mij kant een korting of iets dergelijks meer op zijn plaats zijn.
Natuurlijk staat een snelle levering mij zeer zeker aan, maar de reden hiervoor moet niet mijn heb zuchtigheid zijn, maar jullie gulheid.

Wachtend op die “speciale” aanbieding, verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
Ze hebben ook de site sinds gisteren of vandaag aangepast en levertijd 16GB Iphone veranderd in 1 tot 4 weken levertijd.

boze consument
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2010 02:13

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door boze consument »

Niet te geloven. Mij werd er ook verteld om te overstappen naar 32 GB. Ik had geen zin meer om te wachten, dus ik dacht ik neem wel die 32 gb , dan heb ik 'm ook meteen, omdat die op voorraad is. ik had nog duidelijk nagevraagd bij de klantenservice of ik de volgende dag zou krijgen en mij werd 'ja' verteld. Dus ik de hele dag wachten, maar NEE, ik had helemaal geen email gekregen van TNT track and trace code. Blijkbaar kost het ook weer dag/en om dat allemaal te verwerken. Bovendien, ik mocht eerst me contract ontbinden en nu weer niet. Weet niet of het komt omdat ik nu voor 32 gb heb gekozen..

DUS MENSEN! mochten jullie abbo al ingegaan zijn, en jullie hebben 16gb besteld.. dan kunnen jullie je contract ontbinden.. Doe dat als je dat echt kan, en haal je toestel gewoon bij een winkel.

ik heb zo spijt dat ik bij gsmweb heb besteld........................

bvm14
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2010 17:42

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door bvm14 »

In september heb ik via GSMWEB een contract aangevraagd voor een nieuw mobiele telefoon. Ik had een nieuwe telefoon nodig en mijn huidige contract was al een geruime tijd afgelopen. Ik wou graag mijn nummer behouden. Dit schreef ik ook in de mail dat ik naar GSMWEB had gestuurd samen met mijn ingevulde contract:

"Op dit moment heb ik al een Hi abonnement en wil graag mijn nummer (06-xxxxxxxx) meenemen naar het nieuwe Hi abonnement. Op het formulier staat dat ik een contractverlenging in moet vullen. Ik ontvang graag dit formulier."

Na enkele dagen had ik nog geen antwoord gekregen en nam contact op met GSMWEB. Ik kreeg te horen dat het contract in aanvraag was en dat het niet kon worden teruggedraaid. Ze verteld mij wel dat ik bij KPN Hi een interne nummer portering kon aanvragen.

Ik heb met Hi gebeld en zij gaven aan dat dat niet mogelijk was. Ik weer met GSMWEB gebeld en die vertelde mij dat het wel mogelijk was. Ik weer met Hi gebeld en die zij nogmaals dat het niet kon en dat GSMWEB maar contact op moest nemen met Hi. GSMWEB weigerde echter contact op te nemen. Ze vonden dat ik fout zat doordat ik het contract had ingevuld en opgestuurd. Dat ik in het mail vroeg om een contractverlenging vonden ze niet interessant, de helpdesk vertelde mij dat ze niet lezen wat er in een e-mail wordt geschreven. Ze verwerken blijkbaar de contracten zonder te lezen en er verder bij na te denken.

Ik had geen idee wat een contractverlenging inhield. Ik ging er vanuit dat GSMWEB wel op de hoogte was van de procedures en dat ze zich dienstbaar opstellen en meedenken. Dit blijkt echter niet het geval. E-mails lezen ze niet en denken en werken niet mee aan een oplossing. De helpdesk van GSMWEB hield voet bij stuk en wou me op geen enkele manier helpen.

De helpdesk van Hi wees mij ook op de 8 dagen bedenktijd dat ik had bij het aanschaffen van een product via internet. Op één of andere manier geldt deze regel niet bij GSMWEB, ik had hier geen recht op (ze verwezen mij naar de algemene voorwaarden op de website). Ik begrijp nog steeds niet waarom ik geen recht op de 8-dagen had terwijl KPN Hi aangaf dat het wel mogelijk was. In mijn ogen was het een kwestie van contact opnemen met Hi, verkeerde contract annuleren en een nieuwe verlenging aanvragen. Ik vond dit geen probleem, KPN Hi vond dit geen probleem, maar om een of andere reden vond GSMWEB het wel een probleem.

En vervolgens zat ik dus met een probleem... Ik wou graag mijn nummer behouden, maar ik kreeg ongevraagd een nieuw nummer en nieuw abonnement en dus dubbele kosten.

Toch dan maar een keer KPN bellen. Via de telefoon konden ze niet zoveel betekenen, maar ik kon wel een brief schrijven. Dit heb ik gedaan. Tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen maandag een e-mail van de KPN dat ze zonder kosten het nieuwe abonnement hebben overgezet naar mijn oude nummer. Ik sprong een gat in de lucht. Ik vind dan ook dat de KPN grootste complimenten verdiend hoe ze omgaan met hun klanten. Ze zijn vriendelijk, stellen zich behulpzaam op en denken met je mee. Mij complimenten.

Daar kan GSMWEB wat van leren. Ze roepen dat niks mogelijk is en dat ze me niet verder kunnen helpen, maar uiteindelijk is het mij wel gelukt. Door de vriendelijkheid en coulance van KPN. Ik raad daarom iedereen aan om via gsmweb GEEN bestelling te doen, want als het geld eenmaal binnen is, zullen ze geen moeite doen om service te bieden.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Inderdaad netjes opgelost van KPN, mag ook weleens gezegd worden.
Normaal gesproken is het inderdaad niet mogelijk om een nummer achteraf over te zetten.
En is GSMWEB hier verantwoordelijk voor, denk dat ze je gewoon niett wilde verlengen.Meestal levert een verlenging een paar tientjes minder op in vergelijking met een nieuw abonnement.
Als je dan net als gsmweb en veel andere internetwinkels met een hele kleine marge werkt, maakt dat meteen een groot verschil.

MConjaerts
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2010 16:54

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door MConjaerts »

Ook ik heb na een aantal wazige telefoontjes ook helemaal mijn buik vol van GSMWEB!

27 okt. mijn nieuwe gsm besteld. Nu 8-11 nog niet in huis, maar ook geen bericht meer gekregen (na hun laatste bevestigingsmail op 28 okt.) dat er vertraging is ofzo.
Inmiddels al enkele keren gebeld waarbij ze nu aangeven dat de telefoon nog niet op voorraad is! ??? > Terwijl deze via Vodafone zelf..(dat mijn huidige provider is en blijft) WEL al te krijgen is, en zelfs zonder de €25,- die ik bij moet betalen bij GSMWEB!

De meneer aan de telefoon klijkt bijna dronken, weet deze wel wat hij doet? Of is hij gewoon zijn tijd aan het uitzitten...van klantvriendelijkheid hij heeft nog nooit gehoor, denk ik..

Bij de vraag van mij, wanneer ik mijn gsm dan WEL kan verwachten, antwoord deze: 'De gsm's komen waarschijnlijk deze week binnen...'

Ik: 'Excuses meneer, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Wanneer ontvang ik mijn telefoon wel?'

Hij: 'Wij sturen hem direct op...'

???

Tevens sluit ik het gesprek af met een bevestiging van hun kant..dat ik GEEN POOT HEB OM OP TE STAAN!
Want contract-ontbinding doen ze niet aan!!!

Hoe hun klachtenprocedure werkt? > 'Wat is dat mevrouw?'

'Stuur maar een mailtje naar [email protected].....'

???

En nu? Welke rechten hebben wij als klant nu nog?

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Gsmweb faalbedrijf

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Het komt vaker voor dat een toestel rechtstreeks bij de provider goedkoper is.
Alleen zijn het dan meestel toestellen die gelocked zijn.
Om wat voor een toestel gaat het? En zolang jij niks getekend hebt is er niks aan de hand en heeft juist gsmweb geen poot om op te staan.
Ze zullen niet de eerste zijn die door dit soort geintjes tijdelijk hun dealercodes kwijtraken.
Mocht je er helemaal niet uitkomen met ze laat maar even weten, dan zal ik kijken of ik via de dealerdesk van vodafone iets voor je kan betekenen.

Gesloten