LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] d-reizen misleidend of computerstoring.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
esmaralda

d-reizen misleidend of computerstoring.

Ongelezen bericht door esmaralda »

Zondag avond was ik het aan het kijken voor een reis voor volgend jaar zomer, kwam uit bij D-reizen, en zag een hele aantrekkelijke aanbieding, 10 dagen titanic resort ( turkije), van w 13 juli tot vr 22 juli voor een prijs van €2506,50. Bijna te mooi om waar te zijn, en dacht ik ga eerst bellen maandagmorgen er moet een addertje onder het gras zijn, want die zelfde reis werd bij corendon aangeboden voor €3596,-. Maandagmorgen gebeld en de mevrouw vertelde mij dat het waarschijnlijk een oude aanbieding was, want hun systeem gaf direct de juiste prijs al aan, die van corendon dus. Ze gaf aan om het door te geven en het direct van hun site af te halen, dus ik blij gemaakt met en dode mus, maar ja waar gewerkt word worden fouten gemaakt. Ik verder gekeken op hun site, en kwam bij hotel limak lara uit, zelfde vertrek gekozen, en kwam uit op €2730,-, bij corendon €3039, en dacht nou d-reizen is echt de goedkoopste, dus gelijk geboekt, en je raad het al vanmorgen telefoon, een medewerker van d-reizen, dat de reis kwam uit op €3100,- toen raakte ik licht geirriteerd, weer blij gemaakt met een dode mus, de mevrouw gisteren vertelde dat het een oude aanbieding was, deze mevrouw vertelde over een computer storing, maar mevrouw zei ook vanmorgen dat haar computer nu wel met de juiste prijs kwam. Ik vertelde haar dat ik vond dat ze de mensen aan het misleiden waren, maar dat was natruulijk niet zo. ( nu zullen ze dat ook niet toegeven natuurlijk). Ik kom uit mijn werk om 12 uur en ik denk ik ga gelijk kijken of nu de juiste prijzen komen dan, en wat blijk limak lara, kost nu geen €2730 maar €2802,50 precies dezelfde reis als ik die gisteren geboekt heeft, maar toen ze mij om 10 uur belde vanmorgen was het ruim €3100,- dus die €2802,50 is ook de juiste prijs niet. Ik vind dit mensen in de maling nemen, of zie ik het verkeerd nu, dit is toch echt de kat op het spek binden.

Of je zorg dat je site up-to-date is, of je verkoopt je reizen voor de prijs die je site aangeeft.
Ik kreeg netjes een mail van hun dat ze mijn reis hadden geannuleerd, en ik zelf voor een alternatief ging kijken, en dat ze hoopte mij voor een volgende reis wel van dienst konden zijn, wat denk ze nu zelf, al koste diezelfde reis bij een andere reisburo €100 meer, boekte ik nooit meer bij D-reizen.

klsd-reizen

Re: d-reizen misleidend of computerstoring.

Ongelezen bericht door klsd-reizen »

Geachte mevrouw,

Graag ontvangen wij uw gegevens zodat wij uw klacht kunnen onderzoeken en samen tot een oplossing kunnen komen.

U kunt op bereiken op [email protected] of op telefoonnummer 023-5542599.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

D-Reizen
Afdeling Webcare

Juist ja

Ongelezen bericht door Juist ja »

klsd-reizen schreef:Geachte mevrouw,

Graag ontvangen wij uw gegevens zodat wij uw klacht kunnen onderzoeken en samen tot een oplossing kunnen komen.

U kunt op bereiken op [email protected] of op telefoonnummer 023-5542599.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

D-Reizen
Afdeling Webcare
Jullie zijn er in ieder geval sneller bij dan Sportura.

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

Nu al boeken voor julie 2010, is dat niet wat vroeg?Ik ben verbaasd dat dat nu al kan.

esmaralda

Ik denk dat je 2011 bedoelt, en ja hoor verschilende touroperators hebben de prijzen al voor omer 2011.

groetjes esmaralda

esmaralda

Disndagmiddag gelijk mijn gegevens door gemaild, maar helaas nog niks gehoord. Ik heb wel gezien dat ze dinsdag gelijk actie hebben ondernomen op hun site.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

esmaralda schreef:Disndagmiddag gelijk mijn gegevens door gemaild, maar helaas nog niks gehoord. Ik heb wel gezien dat ze dinsdag gelijk actie hebben ondernomen op hun site.
Ben benieuwd of ze je de reis toch aanbieden voor het geld wat op de site van ze stond.

klsd-reizen

Ongelezen bericht door klsd-reizen »

Geachte mevrouw,

Wij hebben uw bericht gelezen echter, kunnen wij uw gegevens niet terugvinden.

Wij willen u vragen telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 023-5542599.

Met vriendelijke groet,

D-Reizen
Afdeling Webcare

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

heel veel hebben de prijzen wel maar het is ook onder voorbehoud omdat meestal pas in dec jan de echte verkoop van start gaat voor het zomerseizoen en er dan pas de echte prijzen zijn.
er zit zelfs bij iedereeen hoor ,verschil tussen of je in dec boekt of je wacht op de nw oplage in april :D dan kan er al prijsverschil in zitten,dan heb ik het niet over d reizen he...gewoon algemeen...

Dus ik zou maar antwoord op D reizen misschien krijg je hemnog wel voor dat geld!

ik boek al jaren bij d reizen nooit problemen....

esmaralda

IK heb vrijdag een mederwerker gesproken van d-reizen aan. Ze ging het uitzoken voor ons, en hoopte mij later op de dag te berichten. Zaterdag ochtend belde ze, ze hebben het heel netjes opgelos voor ons, we kregen zelfs nog die 50 euro korting die nu bij corendon loop die aktie.
Helemaal super, morgen ga ik haar terugbellen om alles vast te leggen, ( omdat ze mij belde op een workshop dag had ik niet veel tijd voor haar).

Maar bedankt D-reizen voor deze goede oplossing.

rozemarijntje

nou ik hoop dat het vandaag goed opgelost wordt en dat je alvast kan gaan voorgenieten.

esmaralda

Ik heb gebeld vanmorgen, alles is nu definitief geboekt, was een hele aardige mederwerker van D-reizen, ik kan niet anders zeggen als een dikke pluim voor d-reizen. Zo netjes afgehandeld. Eerlijk is Eerlijk.

rozemarijntje

duurd nog ff maar wens je alvast veel voorpret en ik vind het voor jou ook een pluim dat je eerlijk neerzet dat het goed is opgelost!

Gesloten