| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoontjes canal digital
-
klant canal digital
telefoontjes canal digital
Wij zijn al jaren klant bij canal digital.
Vorige week -en misschien al eerder (onderdrukte telefoontjes) werden we op gebeld door Canal Digital, omdat we zo lang lid waren een leuke aanbieding blablabla.
Ik gaf meteen kenbaar daar geen interesse in te hebben, het basis pakket voldeed en dat als we een uitgebreider pakket wilde hebben we zelf wel zouden bellen..
Alles goed...tot de volgende ochtend weer een andere medewerker van canal digital belde.
En de dag erna en daarna en zo gaat dat al een paar dagen door.
Zojuist belde ze weer van canal digital, ik smeet de hoorn erop, belde na 2 seconden doodleuk weer!
Wie heeft er ook ervaring met deze zeer agressieve manier van klanten lastig vallen?
Ons telefoonnummer is geblokt voor bedrijven om ongevraagd te bellen, maar dit gaat zeker niet op voor bedrijven waar je klant bij bent?
Vorige week -en misschien al eerder (onderdrukte telefoontjes) werden we op gebeld door Canal Digital, omdat we zo lang lid waren een leuke aanbieding blablabla.
Ik gaf meteen kenbaar daar geen interesse in te hebben, het basis pakket voldeed en dat als we een uitgebreider pakket wilde hebben we zelf wel zouden bellen..
Alles goed...tot de volgende ochtend weer een andere medewerker van canal digital belde.
En de dag erna en daarna en zo gaat dat al een paar dagen door.
Zojuist belde ze weer van canal digital, ik smeet de hoorn erop, belde na 2 seconden doodleuk weer!
Wie heeft er ook ervaring met deze zeer agressieve manier van klanten lastig vallen?
Ons telefoonnummer is geblokt voor bedrijven om ongevraagd te bellen, maar dit gaat zeker niet op voor bedrijven waar je klant bij bent?
Re: telefoontjes canal digital
Hier is het juiste forum, voor CanalDigitaal!
Schrijf hier jou berichtje, en wie weet zijn er nog meer gedupeerden!
http://www.satellietforum.com/
Schrijf hier jou berichtje, en wie weet zijn er nog meer gedupeerden!
http://www.satellietforum.com/
Laatst gewijzigd door tennis op 22 aug 2010 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij krijgen ook regelmatig aanbiedingen per telefoon van Canal digitaal, gelukkig niet zo vaak als in u geval. Wij hebben een jaar geleden het basis pakket en Film1 opgezegd (eindelijk vanaf). Maar hier bellen ze ook meerdere keren over terug om je over te halen om toch te blijven of nog liever verder uit te breiden.
Hou toch je bankrekening in de gaten.evdbeek99 schreef: Wij hebben een jaar geleden het basis pakket en Film1 opgezegd (eindelijk vanaf).
Ze schrijven meestal toch snel een jaarabo af,ook al heb je opgezegt.
Eigenlijk moet je als je iets opzegt bij cd,gelijk een blokkade voor cd bij je bank aanvragen.
-
Limlander40
Ook wij worden onderdrukt gebeld door Quality Contacts via CanalDigitaal.
Wij staan zelfs in het BEL ME NIET register !!!
Dit Callcenter neem het dus niet zo nauw met de wetten van deze tijd. Toen ik ze daarop attendeerde kreeg ik als antwoordt "we hebben ook zoveeeeeel nummers gekregen van CanalDigitaal, dit is niet te doen" Verder heb ik tijdens mijn aanvraag van een abbo bij CanalDigitaal ook via website aangegeven dat ze mijn gegevens NIET aan derden mogen geven, toch doen ze dat wel dus. Een callcenter is in de praktijk in mijn ogen een DERDEN, toch ?
Wij staan zelfs in het BEL ME NIET register !!!
Dit Callcenter neem het dus niet zo nauw met de wetten van deze tijd. Toen ik ze daarop attendeerde kreeg ik als antwoordt "we hebben ook zoveeeeeel nummers gekregen van CanalDigitaal, dit is niet te doen" Verder heb ik tijdens mijn aanvraag van een abbo bij CanalDigitaal ook via website aangegeven dat ze mijn gegevens NIET aan derden mogen geven, toch doen ze dat wel dus. Een callcenter is in de praktijk in mijn ogen een DERDEN, toch ?
Klopt inderdaad, alleen bedrijven waarbij je geen klant bent mogen je nu niet meer bellen, bedrijven waar je al klant van bent, mogen je dan nog bellen. Zelfs bedrijven waar je klant van bent geweest mogen dan nog bellen. Dus het Bel me niet register is nog niet helemaal je van het, mar het schiet al aardig op zo!Ons telefoonnummer is geblokt voor bedrijven om ongevraagd te bellen, maar dit gaat zeker niet op voor bedrijven waar je klant bij bent?
Sterkte met de telefoontjes.
-
Limlander40
Ik ben wel klant van CanalDigitaal, maar niet van Quality Contacts !
Hoe zit het dan?
In mijn ogen is dit een derde, toch !
Hoe zit het dan?
U bent geen klant van Quality Contacts. CanalDigitaal wel,Quality Contacts doet het belwerk voor CanalDigitaal. Dus kortgezegd mogen zij u bellen.Limlander40 schreef:Ik ben wel klant van CanalDigitaal, maar niet van Quality Contacts !
Hoe zit het dan?
-
Limlander40
STEL;Jerade schreef:U bent geen klant van Quality Contacts. CanalDigitaal wel,Quality Contacts doet het belwerk voor CanalDigitaal. Dus kortgezegd mogen zij u bellen.Limlander40 schreef:Ik ben wel klant van CanalDigitaal, maar niet van Quality Contacts !
Hoe zit het dan?
Dus jij hebt een geheim telefoonnummer wat ik weet, IK post het op internet en zeg, jongens van mij mogen jullie hem bellen.......