Ik heb jammer genoeg wel betaald! Na een erg vervelend gesprek met een kerel van Direct Incasso, durfde ik het risico niet te nemen, had ook wat geïnformeerd bij een vriend die bij een incasso bureau werkt, die adviseerde om te betalen, om een rechtszaak te voorkomen. Maar als ik zo lees, had ik het net zo goed niet kunnen doen, maar ja. Ik ga er alles aan doen om me geld terug te krijgen en in ieder geval om ze in slecht daglicht te zetten.
Heb ook geprobeerd om nog contact te zoeken met Hotelgoldcard, telefonisch, via mail en via de post, maar krijg geen enkele respons. Ik wilde namelijk ook mijn gesprek opvragen, daar is volgens mij duidelijk mijn twijfel op te horen.
Kreeg gister wel een reactie van de Consuwijzer, heel fijn, als er meer dan 2 klachten zijn wordt er een onderzoek gestart, iedereen mailen aub.
Hoop ook dat iedereen een mail stuurt naar
[email protected], zodat ze worden onderzocht en worden gestopt met deze oplicht praktijken.
Groet Debbie