LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lees dit een denk ik betaal nooit???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
robijn
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 jul 2003 00:28

lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door robijn »

Wat Dexia Bank je te bieden heeft

Bij Dexia Bank zit je niet stil. We moedigen onze medewerkers voortdurend aan om naar eigen ambitie en capaciteiten door te groeien binnen de bank. Naast interessante voordelen geeft Dexia Bank nog andere opportuniteiten om de uitbouw van jouw carrière mogelijk te maken. Een overzicht.

Jobrotatie

Bij Dexia Bank kan je groeien, als je dat wil. Naar een job met meer verantwoordelijkheden, of naar een andere functie op hetzelfde niveau die beter aansluit bij je interesses. Van human resources naar marketing bijvoorbeeld. Of van logistiek naar financiën. Bij Dexia Bank hoef je niet vast te roesten op je stoel, integendeel. Je kunt er dus een gevarieerde loopbaan doorlopen zonder van werkgever te veranderen.
Interne en externe opleiding

Mogelijke hindernissen voor jobrotatie proberen we uit de weg te ruimen. Daarom voorzien we bijvoorbeeld in een uitgebreid pakket interne en externe opleidingen én in de nodige faciliteiten om die opleidingen in optimale omstandigheden te kunnen volgen. De waaier is breed: van banktechnische opleidingen (beleggingen, kredieten, verzekeringen...) en informaticaopleidingen over taalcursussen tot assertiviteitstrainingen.
Coaching

Bij de afdeling Human Resources kan iedereen terecht voor carrièrebegeleiding. We kiezen immers voor een relatie op lange termijn en besteden er dan ook de nodige tijd en aandacht aan. Samen zoeken we uit welke functie het beste past bij je profiel en je ambities en welke stappen je daarvoor kan ondernemen.
Voordelen


Een degelijke basiswedde, dubbel vakantiegeld, dertiende maand
Variabel loon, afhankelijk van je prestaties.
Allerlei voordelen in verband met bancaire producten en - diensten
Een gratis middagmaal, of maaltijdcheques als het gebouw waarin je tewerkgesteld wordt niet over een bedrijfsrestaurant beschikt.
Flexibele werkuren.
Centraal gelegen gebouwen in het hartje van Brussel, makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

robijn
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 jul 2003 00:28

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door robijn »

dit moet ik gaan betalen?? nou over mijn lijk??? ROBIJN

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Robijn,

mijn persoonlijke mening, ik ben het helemaal met je eens:

STOP DE BETALINGEN AAN DEXIA.

Steeds meer advocatenkantoren gaan ons helpen om dexia aan te pakken.

Er zijn inmiddels al zoveel gegevens bekend over de "handelswijze" van dexia (dit was aegon, dit moeten we niet vergeten!) dat een gunstige uitspraak van een rechter steeds vaker gaat voorkomen.

Er zijn, juridisch, voldoende redenen aan te voeren om het contract met dexia nietig te laten verklaren door de rechter.

Onze eis is:

Kwijtschelding van een eventuele restschuld aan het einde van de looptijd van de effectenlease- overeenkomst.
Terugbetaling van de som van de gedurende de looptijd van de effecten- lease overeenkomst betaalde maandtermijnen.
Vergoeding van de wettelijke rente over de onder het vorig punt bedoelde maandtermijnen, zulks vanaf de datum van betaling van de respectievelijke maandtermijnen

Dexia, het is PAYBACK TIME !!

Groeten,
Piet

renske
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:18

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door renske »

Mijn idee is om de verkopers van Legio Lease erbij te halen, deze zijn inmiddels toch al ontslagen, om hun verhaal te doen, over de condities waaronder zij destijds de ( in ons geval winstverdriedubbelaar moesten vekopen.
Wij hebben de naam nog van deze verkoper, deze vertelde ons zelfs dat hij na weg te zijn gegaan bij Legio Lease, weer was benaderd door Legio Lease, om weer voor ze te komen werken, omdat hij zo goed verkocht, tegen een veel hoger salaris, dit zegt toch al genoeg!!

Renske
Laatst gewijzigd door renske op 16 dec 2003 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door Gast »

Is wel een goed idee zet hier de naam van de tussenpersoon neer:

Gast

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door Gast »

Renske dat kun je vergeten, een verkoper die uit de school klapt komt nergens meer aan de bak.

12
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 dec 2003 15:26

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door 12 »

Gast ik kan jou niet volgen eerst plaats ik de naam van deze tussenpersoon,zie overwaarde effect, je vind dit laf, nu vind je het een goed idee om de tussenpersoon te melden, wie ben jij eigenlijk.Nogmaals wie heeft zich ook door Sandra Langeveld een overwaarde effect laten aansmeren.Deze persoon is nergens meer te vinden, schuld 80.000 euro.

Gast

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door Gast »

sjeeminee, 80.000 euro schuld, wat heb je dan uit moeten vreten om zover te komen.

Gast

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door Gast »

Gast jij hoort helemaal niet thuis op deze sites.Ten eerste beantwoord je de vragen niet die je gesteld worden, ten tweede heb je alleen maar leedvermaak.Werkzaam bij Dexia zeker.
Eenieder die dit leest ga niet meer serieus op deze persoon in hij maakt je alleen maar belchelijk.
Lees maar de andere opmerkingen die deze persoon maakt.................mens ga aardappelen schillen.

Gast

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb geen leedvermaak, ik ben stomverbaasd.

Gast

Re: lees dit een denk ik betaal nooit???

Ongelezen bericht door Gast »

Iedereen die niet inlogt is Gast. Weer zo eentje die er niets van begrijpt. Vind je het gek dat je een restschuld hebt :D

Gesloten