LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het is Dierendag
Het is Dierendag
De dag waarop we extra aan onze dieren denken. Maar voor mij is het elke dag wel dierendag. Zo zou het ook moeten zijn vind ik. Dieren horen bij ons en de samenleving. daarom beveel ik extra het vrijwilligerswerk aan van al die clubs die zich inzetten om dieren een eerlijk leven te geven. Zie de nieuwsfeiten http://www.dierenhulp.nl/nieuws/nieuwsb ... 1285933724
Re: Het is Dierendag
mijn hond heeft elke dag dierendag , ben er altijd goed voor vind het wel goed dat er aan de asiel dieren meer aandacht geschonken wordt jammer dat ze dan open huis houden want mensen kopen dan met emoties en niet met verstand, moet samen gaan.
Volgens mij werken de meeste asiels zo dat ze op de open dag geen dieren plaatsen. De geintresseerden moeten later terugkomen om zo impulsaankopen te vermijden.
Jolen schreef:Volgens mij werken de meeste asiels zo dat ze op de open dag geen dieren plaatsen. De geintresseerden moeten later terugkomen om zo impulsaankopen te vermijden.
gelukkig wel ja maar bij sommige ken je het dier wat je ziet ook meteen meenemen en dat is juist verkeerd
Ik heb m'n steentje ook bijgedragen ...en voor deze groep elke dag in de laatste 10 maanden tot mijn laatste spaarcent...anders waren ook deze zielen er vandaag niet meer geweest.
www.bloggen.be/whisperer
www.bloggen.be/whisperer
@ellenjoan ziet er mooi uit mag toch hopen dat je niet bij rescue dogs europe hoort
...alles alleen...geen organisatie...9 paarden gered, 4 honden, enkele katten...tiptoo schreef:@ellenjoan ziet er mooi uit mag toch hopen dat je niet bij rescue dogs europe hoort
alleen nog goede adoptiefamilies vinden en dan kan ik ook misschien weer even ademen...
super mooie site hoop dat je mensen ervoor vindt succes