Hallo allemaal,
Onderstaande klacht heb ik naar KPN gestuurd. De reactie die ik ontving was triest. Wij ontvingen 2 kookboeken op 1 dag. Waarom wij weer gereageerd hebben dat wij een serieus antwoord wensen een compensatie. Vandaag een brief in de bus dat ze mij hadden geprobeerd te bellen en dat het niet gelukt was. Ik moest hen maar even terugbellen a 0,10 cent per minuut. Ik kreeg een jong mannetje aan de telefoon die aangaf dat zijn collega de klacht in behandeling had genomen zij vond dat ik geen recht had op vergoeding. Ik heb de jongeman uitgelegd dat ik daar niet mee akkoord kon gaan en zijn teamleider wilde spreken of de collega die de klacht had afgehandeld. Deze jongeman deed geen van beide en ging met mij de discussie aan. Ik heb het uitgelegd dat ik een dag voor niets heb zitten wachten, dat wij veel providers moesten bellen om weer ergens aangesloten konden (ook voor 0,10 cent per minuut) en dat we nu weer een jaar vast zitten aan UPC welke veel duurder is. KPN heeft een fout gemaakt (gaat echt heel veel mis qua communicatie daar). Het heeft ons veel geld gekost en kost ons nog steeds veel geld. De jongeman had er geen oren naar. Hij had mij duidelijk uitgelegd dat ik geen cent zou zien maar kon mij niet uitleggen waarom niet...... Wij zijn echt heel boos en gaan ook zeker door!! Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben KPN klantenservice en klachtenafhandeling? Slechte service aan de telefoon? Lees de brief die wij gestuurd hebben en nooit officieel een antwoord hebben gekregen. erg triest van KPN!
Groet,
Dennis
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam
Betreft klacht welke per e-mail is ingestuurd maar nog reactie op heb mogen ontvangen!
2 september 2010
Geachte heer of mevrouw,
Op 2 augustus 2010 zijn wij in uw winkel geweest in Haarlem om over te stappen van UPC naar KPN. Wij hebben hem uitgelegd dat we wel een KPN kabel hebben liggen onder het huis die live is maar dat we geen israpunt hebben. Volgens deze medewerker zou dat geen probleem zijn. De KPN monteur kon deze wel aansluiten.
Wij ontvingen al snel de bevestiging dat wij klant bij u waren. Een paar dagen laten ook een brief waarin stond dat wij een monteur konden bestellen voor de installatie. Aangezien wij een Israpunt moesten hebben, zijn wij gaan bellen om dit zo snel mogelijk te regelen.
De dame aan de telefoon kon ons vertellen dat KPN dit NIET deed en dat we dit via aansluitingen.nl moesten regelen. Wij gebeld met aansluitingen.nl en een aanvraag ingediend. We hadden echter 10 dagen niets gehoord dus zijn we gaan bellen op vrijdag 13 augustus. De dame aan de telefoon wist te vertellen dat ze pas in week 37 konden komen (zaten we dus 6 weken zonder tv en internet). Het bevreemde haar sowieso dat we een aanvraag in moesten dienen omdat KPN zelf de israpunt kons aansluiten omdat de kabel er al ligt. Het is een kwestie van doortrekken en bevestigen.
Dus ik weer de KPN gebeld. Kreeg een dame aan de telefoon die het moest navragen maar inderdaad... KPN kon het zelf. Ik werd doorverbonden. Kreeg een jongeman aan de telefoon aan wie ik het verhaal weer moest vertellen want jullie zetten klanten blijkbaar koud door. Deze ga aan dat ik naar techniek moest om een afspraak te maken. Weer koud doorverbonden. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die mij wist te vertellen dat op 19 augustus tussen 8:00 's morgens en 18:00 's avonds en monteur zou komen. Deze zou de israpunt bevestigen en alles installeren.
Donderdag 19 augustus vrij genomen. De gehele dag thuis gezeten maar geen monteur!!
Aangezien we geen telefoon meer hebben, geen tv en internet (nu maar even de buren lastigvallen!) Ben ik met mijn mobiel de KPN gaan bellen (WEER!) a 10 cent per minuut.
Daar gaan we weer, eerst een dame aan de telefoon die mij niet kon helpen. Ik werd doorgestuurd naar iemand die mij kon uitleggen dat het gesprek heeft plaatsgevonden op 13 augustus maar dat de collega geen afspraak heeft geplaatst voor de monteur. De eerste mogelijke datum zou 26 augustus zijn. Ik was en ben echt kwaad! En dat is zachtjes uitgedrukt! Ik werd doorverbonden naar een afdeling waar ik mijn overeenkomt kon beëindigen aangezien wij GEEN vertrouwen hebben in KPN. Toen kreeg ik een zeer bijdehante dame aan de telefoon, ene Tamalia van de afdeling opzeggingen, ze wilde mij even vertellen dat ik een overeenkomst ben aangegaan met verplichtingen. Ik wilde haar uitleggen dat KPN zich niet aan haar verplichtingen had gehouden. (NAAM) wilde mij ook weer doorzetten naar een andere afdeling maar daar had ik geen behoefte aan. Ze begon haar stem te verhogen en liet mij niet uitpraten en heeft uiteindelijk de verbinding verbroken. IK WAS DEN DUIVELS!!
Ik weer gebeld met de afdeling opzeggingen en kreeg een jongeman aan de telefoon die ons contract direct heeft geannuleerd.
Ik eis nu een compensatie voor de dag dat ik vrij heb moeten nemen (even jullie beeld... ik kost zo een EUR 170,- per dag!), de kosten voor het bellen met jullie en andere providers om klant te kunnen worden en voor het feit dat ik nu langer zonder TV en internet zit! Het feit dat ik nu weer meer moet betalen voor mijn televisie en internet Ik verwacht dan ook een serieus antwoord met een serieuze aanbieding anders gaan wij hoger op. Er zijn genoeg sites waar ik dit kan plaatsen. En wat ik al heb zien staan, is nog meer slechte publiciteit voor uw organisatie niet wenselijk!
Hoogachtend,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |