LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxio aan de deur!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ik kreeg Oxxio aan de deur en ik heb heel veel nee gezegd, ik vroeg hem op een gegeven moment, bent u bij de Jehova's?
Mijn kitten zag zijn kans en slipte tussen de deur en zijn voet door en de oxio verkoper had, ik vang hem wel voor u terug! Ik ben heel erg netjes, maar het liefste had ik ik die deur tegen zijn neus dicht geknald, als hij niet aangebeld had, ondanks al de stikkers op mijn deur. Had ik me heel wat ellende bespaard!

Dankzij lieve buurtbewoners, heb ik mijn kitten terug en die was echt totaal in paniek! Ik bedank de verkoper van Oxxio, want wat een voordeel was dat zeg?

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste kaarsje69,

Wat vervelend dat er toch een verkoper bij u aan de deur is geweest en dat daardoor uw kitten bijna kwijt was. Wij vragen onze verkopers niet aan te bellen bij huizen waar een anticolportage sticker hangt. Ik wil u vriendelijk verzoeken, uw postcode en huisnummer en het tijdstip dat de verkoper bij u aan de deur kwam, door te geven via [email protected]. Wij kunnen de zaak dan verder uitzoeken. En dit soort situaties in de toekomst hopelijk voorkomen. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

max86
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2010 18:47

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door max86 »

Erg vervelend voor u dat ondanks de stickers op uw deur er toch een colporteur aanbeld.
Maar u kunt OXXIO toch niet de verantwoordelijkheid voor u ontsnapte kitten in de schoenen schuiven. Het is u kitten, u verantwoordelijkheid. U had toch echt zelf de deur naar buiten moeten sluiten om dit bijvoorbeeld te voorkomen.

Dit is nu met de OXXIO medewerker gebeurd maar het had ook net zo goed de buurvrouw kunnen zijn, de postbode of de kinderpostzegel verkoper.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Nou ja Max,

Kijk als je het hele verhaal niet weet, reageer dan niet, ik ben niet zo goed ter been, dat voorop, als mijn eerste nee, gewoon gehonoreerd was, had die kitten geen kans gezien. Het feit is, mijn buurvrouw laat ik binnen, als er een kindje met postzegels staat, meestal koop ik die van mijn eigen kindje, hoeft de deur ook niet open, snap je? De postbode komt ook maar kort iets afleveren, deur openen en tekenen, klaar.

Dat mijn kittens mijn verantwoording zijn, besef ik donders goed, maar als ik niet van iemand afkom aan de deur na wel twintig keer aan te moeten horen hoe goedkoop ze wel niet zijn en hoe goed en hun de voet half tussen de deur hebben en maar niet willen afdruipen, is dit toch echt hun schuld.
Of had ik in jou ogen buiten moeten gaan staan zonder sleutel, zeg jij het maar hoor?
Ik heb het hier over een gesprek van ruim tien minuten en niet over eventjes de deur open.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door snepke »

Daar zijn ze goed in,aanbellen ondanks sticker en voet tussen de deur.
Kan er een boek over schrijven

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Wat ik niet begrijp is dat een dergelijk bedrijf moet grijpen naar zulke dubieuse commerciele activiteiten.

Colportage verkoop aan de deur heeft toch na al die jaren wel de naam dat dit gedaan wordt door niet zulke nette bedrijfjes. Met meestal de meest onware verhaaltjes. Scripts die door slechte commerciele gasten in elkaar getimmerd zijn.
Door genoeg leugens te roepen, verkoop je wel genoeg aan de deur. Als je daarna geen service gaat verlenen, kan je toch behoorlijk wat verdienen. Wazig en laag bij de gronds gedrag !
Dit is heel vaak door de bedrijven wel overtuigend bewezen. Vandaar een wet die dit soort activiteiten verbiedt.

Dus Oxxio..... wil je als serieus bedrijf bekeken worden, wordt dan volwassen en ga op een normale manier zaken doen !

stofzuigertje

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zeg gewoon dat ik moet plassen en geen luier draag, deur dicht en deze Lena Lady neemt dan eerst nog even een biertje want anders komt er zo weinig uit.

Dus gewoon wegsturen en dicht doen, voetje tussen, gewoon rammen, na 1 à 2x mag je geweld gebruiken.

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door mihoen »

het voet tussen de deur idee verplaatst van de jehova's getuigen naar de oxxiocolporteur!
:P

michaelvanessa
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 apr 2011 18:35

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door michaelvanessa »

Zijn die deur aan deur verkopers allemaal doof?
als je aangeeft geen intresse te hebben.
Dat is erg goede reclame oxxio.
Als ik een andere leverancier wil, dan zeker geen oxxio.
Ik hou niet van deur zeikers.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door manondoris »

ik had ook zon sticker onder mijn bel geplakt, na een laatste bezoek van zon drammerd hebben ze hem er gewoon afgepulkt en net gedaan of dat ie er nooit zat. later vond ik hem verfrommeld op de grond gegooid. kijk zo brutaal worden ze al want veel mensen hebben zon sticker. het betrof niet oxxio btw maar een ander bedelend bedrijf.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door tiptoo »

snepke schreef:Daar zijn ze goed in,aanbellen ondanks sticker en voet tussen de deur.

op zoiets heb ik altijd maar een antwoord, of voet weg of tussen de deur geknald :lol:

fijn kaarsje dat je kitten terug is.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afschuwelijk dat Oxxio zelfs dierenleed veroorzaakt. Ik had dit niet kunnen bedenken. Ik vind dat hier maar eens Kamervragen over gesteld moeten worden.

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Kamervragen zullen weinig uithalen. Gewoon de deur dichtmeppen, evt. gepast geweld gebruiken om de colporteur van je erf te verwijderen. Ze hebben er niets te zoeken.

Venus Vliegenval
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:37

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door Venus Vliegenval »

Gewoon deur dicht klappen. voet tussen de deur is jammer.

Take care,

Wouter

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door snepke »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 51&t=82744

Hier nog zo'n geintje met voet tussen de deur

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door mihoen »

Bob Schurkjens schreef:Afschuwelijk dat Oxxio zelfs dierenleed veroorzaakt. Ik had dit niet kunnen bedenken. Ik vind dat hier maar eens Kamervragen over gesteld moeten worden.
hoe lang denk je dat DAT duurt?

ik was volgens een neanderthaler van deze tent schuldig aan het veroorzaken van chemisch afval omdat essent energie haalt uit kerncentrales.

straks wordt je als niet o-klant nog beschuldigd van 656 verkeersdoden in nederland, of het toelaten van rook van een heidebrand.

ducktape voor die hele o-bende!

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door mihoen »

Oxxio controleert het colporteursbedrijf overigens wel hoor. Met een telefoontje met de vraag hoe de colporteur overkwam... quote uit het betreffende bericht.

grappig dat ze dat vragen een iemand met alzheimer of anderszins beperkter denkende.
bespeur ik toch nog een beetje humor :oops:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door dhc »

lekker belangrijk topic trouwens....en niemand ziet de ironie in het bericht van Bob..
Maar het is kennelijk erg belangrijk een topic uit oktober opnieuw te bumpen....

Kat is terug, probleem opgelost, klaar!

Mickey11
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 apr 2011 18:17

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door Mickey11 »

Kitten dat wegloopt had bij iedereen kunnen gebeuren die aan de deur staat, Lijkt mij niet dat je kitten denkt '' ze zijn nu 10 minuten aan het praten, nu kan ik ontsnappen'' Kan ook bij even tekenen voor een pakketje van de postbode. Verstandig is dan om even de tussendeur dicht te doen, of als u die niet heeft de kitten in een ruimte laten, waar hij niet naar de voordeur kan.

Maargoed, om toch aan de deur te komen terwijl u stickers heeft is uitermate vervelend. In het vervolg miss even naar buiten kijken wie er voor de deur staat.
Of gewoon '' geen interesse '' deur dichtdoen.

Voetje er tussen steken? Keihard de deur dichtrammen.

Werkt altijd tegen verkoopmuggen.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Oxio aan de deur!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Het vereidelde voetje tussen een rotte deur, gewoon dichtduwen. Als iedereen dit xou doen liepen er veel met een houten been.

Gesloten