LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC HORROR

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
macknum
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2010 08:31

UPC HORROR

Ongelezen bericht door macknum »

In januari 2010 gesproken met mevrouw H. W.

Reden: Defecte digitale televisie decoder

Uitkomst: Overeenkomst om een totaalpakket af te nemen bestaande uit HD-TV met DVR decoder, draadloos 30Mb FiberPower internet en gratis telefoon voor totaal € 65,80

Na ongeveer 3 dagen kwam er een zogenaamde SWOB procedure, een tijdelijke decoder ter overbrugging van de aanvraagperiode voor het totaalpakket.
2 dagen na ontvangst werkte deze tijdelijke decoder nog niet waardoor er door mij opnieuw contact werd opgenomen met UPC.
De oorzaak bleek te liggen aan het feit dat er wisseling plaats vond tijdens een aanvraagprocedure.
Ja, dit is dus die bewuste SWOB…
Om de digitale decoder tussentijds te kunnen activeren besloot men om hem als "2e" decoder aan te melden.
Dat ik draadloos internet had besteld maar bedraad internet opgestuurd had gekregen lag in het feit dat er nog een wifi router geleverd zou gaan worden. Deze zou ongeveer nog één week op zich laten wachten.

De defecte decoder werd door ons inmiddels teruggestuurd naar UPC
Na in acht name van de aanvraagtermijn maar weer eens gebeld waar mijn router bleef.
Deze waren nog steeds niet in voorraad...

In februari gebeld in omdat er kosten voor een 2e decoder in rekening waren gebracht.
Opeens ontvingen wij 3 retourdozen, 1 voor de digitale decoder, 1 voor de HD-DVR decoder en 1 voor ???
Gebeld dat ik de HD-DVR wenste te behouden omdat deze deel uitmaakt van het nieuwe totaalpakket…
De februari nota bedroeg € 118,11 hierover gebeld en het zou worden gecorrigeerd en men zou terugbellen – nooit gebeurd.

Eind februari geeft de nieuwe digitale HD-DVR decoder ineens de melding dat de installatieprocedure nog 15 min duurt en dat ik anders moet bellen met 0900-1580...
Gebeld met UPC niemand begrijpt wat er aan de hand is maar men beloofd hem in 72 uur aan de gang te krijgen. Dit wordt echter een periode van in totaal 3 x 72 uur want er gaat van alles fout tijdens de activeringspogingen. In totaal 9 dagen zonder televisie gezeten.
Ook de router is nog steeds niet ontvangen...

Begin maart een nieuwe nota voor € 112,53 ontvangen!!!
Wederom bel ik hoe die nota's toch zo hoog kunnen uitvallen ten opzichte van wat er in januari is afgestemd voor een totaal bedrag van € 65,80
Ook de TV decoder lag er weer eens uit en de router was er nog steeds niet.
Helaas niet de naam van de medewerker genoteerd.
Deze beste man begreep mijn ongenoegen en ik vroeg of er een coulance toegepast kon worden.
Ik had de keuze uit een halfjaar gratis Eredivisie Live of Garuda TV of een Erotica pakket. Ik gaf aan geen van allen interessant te vinden.
Hierop bood hij mij een alternatief, 50% korting voor 6 maanden op mijn HD-DVR gedeelte wat ik graag in ontvangst nam.
Er werd mij geadviseerd om de nota wel te betalen om problemen te voorkomen.
Ik zou worden teruggebeld door de financiële afdeling, dit is nooit gebeurd.

De wifi router werd eindelijk geleverd na een 3e telefoongesprek.
Men bood mij het allernieuwste model router aan die eigenlijk wel duurder was maar daar deed men nu niet moeilijk om…
Ik krijg deze router in bruikleen dus wat er nou zo bijzonder aan deze geste is weet ik niet maar ik kreeg nu dan eindelijk de beloofde router.

16 maart gebeld naar UPC, gesproken met B. H., ik kreeg een betalingsherinnering voor € 82,26???!!!
Hij kon mij niet uitleggen waaruit deze achterstand bestaat... Ik zou worden teruggebeld, nooit gebeurd...
En het werd april, nog steeds niet teruggebeld door UPC en de nota van april bedroeg € 107,61

15 april gebeld met UPC en gesproken met mevrouw R., zij kon niet verklaren waarom de nota wederom zo hoog is.
Dat ik niet ben teruggebeld na het gesprek van 16 maart lag in het feit dat B. H. het naar de verkeerde afdeling zou hebben verstuurd...
Blijft het daar dan liggen of gooit men het dan gewoon weg???
Zij benadrukte dat het nu helemaal goed zo komen en ik zou worden teruggebeld want net als haar andere collega's meld ze mij dat zoals het nu verloopt echt niet kan.
En ja hoor ook na dit gesprek ben ik nooit teruggebeld.

4 mei gebeld met UPC ik ben het nu helemaal zat, ik bel mij ongans a 10 cent per minuut. Alle 0900 nummers zijn alleen maar naar UPC en daar wil men niets mee doen. Dit zijn gewoon gebruikskosten…
Ik vraag tijdens het gesprek met de vriendelijke mevrouw naar een leidinggevende want van haar krijg ik alleen maar de mededeling dat ik gewoon moet betalen.
Mevrouw L. komt aan de telefoon. Op mijn vraag hoe mijn nota's zo hoog uitvallen reageert zij snel en concreet.
Het komt omdat ik geen faktuur-online inlogcode bezit!
Ik verwijs haar vriendelijk naar de € 0,84 die ik iedere maand betaal omdat ik geen automatische incasso wens te verstrekken.
Volgens mevrouw L. had ik dit door de Algemene Voorwaarden te moeten kennen, kunnen begrijpen dat ik nu door het ontbreken van de inlogcode geen recht op pakketkorting heb.
Nou vraag ik je, ik ben al vanaf februari bezig om te achterhalen waarom de nota’s zo hoog zijn en zij floept het er gewoon even uit!
Geweldig zo'n werkneemster, als haar verhaal zou kloppen, maar hier kom ik nog op terug.
Ik geef aan dat ik per direct wens te annuleren maar dit kan niet. Ik zeg haar toe dat ik het ga voorleggen bij mijn rechtsbijstandverzekering.
Zij adviseert mij om alles wel “even” te betalen om niet in problemen te komen met UPC.
Hé, die opmerking ken ik uit een eerdere gespreken.
Wat de eerdere toezegging van een coulance betreft, 50% korting op mijn televisie abonnement voor 6 maanden staat niets meer in het systeem!!!
Wij betalen braaf en getrouw op 7 mei de € 107,61

18 mei, de HD-DVR decoder meld de tekst "de installatieprocedure bla bla 15 minuten anders bellen" dus ik bellen met UPC.
Aan de telefoon met L. M., een zeer bereidwillige medewerkster, chapeau.
Natuurlijk de hele standaard riedel, allereerst onze excuses voor…
ik ben hier om uw probleem op te lossen…

Ik onderbreek haar met de mededeling dat ik het riedeltje al weet en dat ze mij alleen hoeft te verifiëren.
“U bent helemaal niet bekend als een klant van UPC” ik slaag een vreugde kreet en meld dat ik onmiddellijk alles naar het UPC filiaal, Traverse 5 in Almere zal terugbrengen en dat we afscheid van elkaar zullen nemen.
L. M. doet meerdere keren een beroep op haar naaste collega en haar creatieve geest om mij tevreden te stellen.
Ook kan zij mij vertellen waarom mijn nota's zo achterlijk hoog zijn.
Ik heb helemaal geen totaalpakket maar losse diensten. Daarom zijn de kosten zo hoog.
Bedankt mw. L., voor uw kul Algemene Voorwaarden verhaal!!! (4 mei 2010)
Ik vraag haar waarom mijn status als onbekend staat en waarom ik nu een herinnering van € 91,61 heb ontvangen. Zij geeft aan dat ik helemaal geen achterstand heb omdat er anders een rode balk in haar scherm zou zijn verschenen.
Toch fijn dat L. M. en ik dezelfde mening hebben want ook ik kan geen achterstand ontdekken in mijn administratie.
Waarschijnlijk is dit dus een voortzetting van de herinnering van 16 maart van € 82,26 (zij kan het mij niet vertellen)
L. M. beloofd mijn status aan te passen naar afnemer van digitale televisie en binnen 72 uur de boel te activeren.
Zij verbindt mij door met de Financiële afdeling en ik krijg de heer B. B. aan de telefoon.
Het hele relaas vanaf januari leg ik aan hem voor, ook hij geeft aan dat wat wij allemaal met UPC meemaken hem nog nooit is voorgevallen.
Moeten wij dan alle ellende meemaken die er bij UPC te verkrijgen valt???!!!
B. B. zal er voor zorgen dat alle losse diensten omgezet zullen worden in een totaalpakket en dat alle teveel betaalde bedragen zullen worden verrekend.
Ik betaal dus het eerst komende half jaar bijna niets meer?
De betalingsherinnering mag ik van hem verscheuren want die slaat nergens op, ik heb geen achterstand.
Ook B. B. geeft aan dat mijn totaalpakket € 65,80 inclusief btw behoort te zijn.
Hij benadrukt nog wel dat het activeren van de decoder maximaal 72 uur zal gaan duren.
Ik geef B. aan dat ik hem dat inmiddels ook kon vertellen.

20 mei, in een poging om een glimp op te vangen van een actieve decoder in het LCD scherm belandt dit in een desillusie.
Het scherm meldt niet de alom bekende 15 min bla bla bla aan maar ineens behoort de smartcard niet meer toe aan onze decoder.
Hé, een nieuwtje want deze kon ik nog niet.
Weer bellen met UPC, ach het is gelukkig maar 10 cent per minuut en gemiddeld duurt het maar tussen de 25-35 minuten.
Aan de telefoon gehangen met R. W.
Hij snapt niet hoe dit kan en na mijn hele relaas beloofd hij er een urgentiemelding van gaat maken en moet ik nog maar “even” geduld hebben.
Ik zeg voor de zoveelste keer (inmiddels bij ieder contact met UPC medewerkers) dat wat ik nu ga zeggen, niet persoonlijk opgevat dient te worden.
Ik uit mijn ongenoegen over de opmerking om "even geduld" te moeten hebben. Dat heb ik al vanaf januari!!! Hij belooft mij de volgende dag terug te bellen om te verifiëren of alles werkt.
Ik moet toegeven, wel een half uur later dan hij had toegezegd, maar hij belt als enige van alle UPC toezeggingen ooit, naar mij terug.
Maar er is nog steeds niets anders in het beeldscherm te zien, deze smartcard niet behoort tot de decoder.
Met excuses van R. neem ik afscheid en vrees ik dat het nu nog eens met 72 uur verlengd gaat worden.

En inderdaad het is inmiddels 24 mei en ik bel verschrikkelijk kwaad naar UPC.
M. M. noemt het riedeltje op en ik stel mij aan haar voor.
U bent helemaal niet bekend bij UPC als afnemer van digitale televisie...
Ze kijkt wat de oorzaak is en heeft het dan over een proces wat is vastgelopen in het systeem. (dit moet de omzetting naar een totaalpakket zijn)
“Er volgt vanzelf een automatische terugkoppeling naar de afdeling, daarna word het weer opgepakt” zegt ze vriendelijk.
Deze procedure duurt maximaal 8 dagen, gerekend vanaf de dag van de melding en ik zou dus nog even moeten wachten tot maximaal 29 mei.
Ik meld M. M. dat wat ik nu ga zeggen niet persoonlijk opgevat dient te worden.
Ik beloof haar (geen dreigement) dat ik de hele rotzooi los ruk en morgen eigenhandig bij UPC in Almere naar binnen zal gooien.
Ik ben er vannacht verdomme zelfs wakker van geworden, zo gefrustreerd ben ik inmiddels.
Geld innen, geen diensten leveren, niet terugbellen, coulance toezeggen die niet wordt verwerkt en onzin verhalen over Algemene Voorwaarden.
Morgen, want vandaag gaat niet meer (ze zijn al gesloten) kunnen de dames en heren in het UPC filiaal Almere een zeer boze gefrustreerde klant verwachten.
Ik ben er schijtziek van zeg ik tegen haar.
Ja hoor eindelijk hebben jullie, UPC, mij zover gekregen dat ik uit mijn slof schiet, ik woorden gebruik die ik normaal gesproken misschien wel zou denken maar nooit heb uitgesproken tegen mensen.
Helemaal buiten zinnen zit ik trillend aan de telefoon en ik doe alle mogelijke moeite om rustig tegen haar te blijven want zij zit daar ook alleen maar voor haar centjes.
Ze begrijpt mijn frustraties maar zegt er niets aan te kunnen versnellen. Ik moet wachten tot maximaal 29 mei.
Ze biedt wel aan om mij door te verbinden met de afdeling die annuleringen verwerkt en ik stem daarmee in.
Daar krijg ik B. V., met een uiterst rustige stem en een begripvolle toon in zijn stem zegt hij dat er een oplossing gaat komen.
Oplossing, oplossing, ik pleur morgen die hele troep bij UPC Almere naar binnen! Sorry voor mijn woorden zeg ik er nog achteraan, maar dat is wat er gaat gebeuren.
B. probeert mij te kalmeren en ik foeter nog even door.
Ja, dit kan inderdaad allemaal niet waar zijn.
Dit is allemaal wel heel erg.
Dit gaat zelfs zijn pet te boven.
Hij moet dit gaan voorleggen aan zijn leidinggevenden maar weet zeker dat ik het vertrouwen in UPC zal terug krijgen.
Hij gaat alles proberen om van mij weer een tevreden klant te maken.
Goh ineens gebeuren er toevallig allerlei dingen op mijn LCD scherm.
Eerst een compleet nieuwe melding die te snel verdween om die te kunnen lezen, daarna afbeeldingen van hangsloten, even een compleet blauw scherm en ja hoor dan doet hij het ineens.
B. kan mijn niet vertellen hoe het kan maar hij is blij dat mijn decoder weer werkt.
Ik geef aan dat ik het gevoel krijg dat ik gigantisch in de maling genomen wordt.
Door mijn hoofd schiet de mogelijkheid van een aanmelding als een 2e decoder door het hoofd.
Dit heb ik eerder in februari meegemaakt.
De volgende nota maar weer opletten of die niet als 2e decoder in rekening gebracht gaat worden.

Heel jammer dat UPC mij zover heeft gekregen dat ik onredelijke opmerkingen heb geuit en een belofte heb moeten maken dat ik de hele zooi, de decoder, de modem en het router bij UPC Almere op de grond zou smijten.
B. beloofd mij dat ik binnen 48 uur door een leidinggevende of door hem word teruggebeld om te kijken hoe zij mijn vertrouwen in UPC kunnen herstellen.
Nu maar afwachten of dit gaat gebeuren...

27 mei 2010 ik ben nog niet teruggebeld dus hang ik weer aan de telefoon met UPC, mevrouw T. van de afdeling Annuleringen neemt het gesprek aan en biedt mij aan om een email te sturen naar B. V. met het verzoek om mij morgen terug te bellen.
Ik zeg dat het ultimatum zojuist is afgelopen en dat ik de apparatuur vanavond los trek en naar de Traverse breng. Ook maak ik een opmerking dat ik weer telefoonkosten maak met het 0900 nummer en dat dit nooit wordt gecrediteerd.
Mevrouw T. biedt mij aan om op te hangen zodat ze mij dan terug kan bellen, wat ze na 9 lange minuten dan ook doet.
Ze begint met zich te verontschuldigen want ze moest eerst even een verplichte pauze nemen voor ze terug mocht bellen.
Het zal allemaal wel, ik geloof nu zelfs in marsmannetjes, dat heksen op bezems vliegen en dat Shalalie Shalala bij het Eurovisie Songfestival op nummer 1 zal eindigen!
Het enige wat zij kan doen is Film 1 activeren (dus mijn decoder is inderdaad als een 2e decoder geactiveerd) en ze kan mij door verbinden met een andere afdeling om wederom mijn losse diensten als een pakket samen te laten stellen. Dit wordt de zoveelste poging...
Ik krijg mevrouw S. afdeling Facturatie, ook zij begrijpt dat ze dit niet alleen af kan en gaat het aan een leidinggevende koppelen.
Zij hoopt dat ik voor het einde van deze week nog wordt teruggebeld en verwijst dat ik niet zo maar kan besluiten om het contract te verbreken omdat er dan een afkoopsom van toepassing zal zijn.
Ik meld dat beide partijen contractuele verplichtingen naar elkaar hebben en ik de enige ben die dit is nagekomen. Het lijkt mij sterk dat ik er onder deze omstandigheden niet onderuit kan komen.

29 mei en nog steeds ben ik niet teruggebeld door UPC.
Vandaag komt er iemand van TNT aan de deur met een pakket met de afzender UPC.
Ik heb geen idee wat het kan zijn maar ik weet ook niet of ik het ga accepteren.
Wat ik wel weet is dat ik vanochtend op mijn iPhone een email van UPC ontving met de waarschuwing dat mijn betalingstermijn dreigt te verstrijken...

Wordt vervolgd...

macknum
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2010 08:31

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door macknum »

Vanochtend (zaterdag 29 mei) bij de post een retourdoos ontvangen met daarin een brief waarin staat dat de HD-DVR decoder geretourneerd kan worden door middel van de bijgesloten etiketten. Hè??!!

Waar zijn ze nu bij UPC weer mee bezig?

Ik begrijp dat bedrijf niet!
Als er toch al zoveel fout is gegaan en zoveel beloftes niet zijn nakomen, dan blijf je er toch bovenop zitten.
Dan monitor je of alles NU wel goed gaat!

En daar werd aangebeld.
"TNT goedemorgen", ik heb een pakket voor u.
Dat pakket maar meteen geweigerd want het bleek een HD-DVR decoder te zijn...
En die staat al bij ons in de kast.
Hoe verkeerd kon het gaan... Nee, nu heb ik echt mijn vertrouwen in UPC terug.

Maar weer bellen met UPC, gesproken met M. J. afdeling klantenbehoud.
Ik zal het kort houden want ik heb alles weer verteld vanaf het begin.
M. J. zegt mij toe dat hij "wel" van mij een tevreden UPC klant kan maken omdat hij zelf instaat is om mijn kortingen en correcties uit te voeren.
Hij is hoger in hiërarchie dan een ieder die ik tot nu toe bij UPC heb gesproken.
Nou, dat ik inmiddels niets meer aanneem van alle toezeggingen en beloftes dat snapt hij wel.
Maar als er iemand is die het voor me op kan lossen dan is het M. J.
M. J. begint, ik geef u een korting van 50% op uw... stop maar zeg ik want dat kan niet bij UPC!
Nee, normaal gesproken ook niet maar M. J. kan dit wel!
Alles wat teveel betaald is wordt verrekend met de volgende nota's. Omdat ik momenteel geen werk heb, verzoek ik om terugstorting van "mijn" geld.
Ik kan nog meer kortingen krijgen maar dan moet ik wel een pakket gaan samenstellen met Fiber Power 25 in plaats van mijn huidige 30MB.
Ik begin dan wel met een nieuw contract voor een jaar. Dat wil ik niet.
M. J. gaat het allemaal voor mij uitzoeken en belooft mij aan het einde van de dag terug te bellen.

M. J. belt inderdaad terug.
De beste man geeft aan flink aan de slag te zijn geweest en is diverse keren op en neer naar de diverse etages wezen rennen.
Nou, dat moet dan een gigantisch aanbod gaan worden.

De beloofde kortingen worden niet toegestaan
Teveel betaalde bedragen worden niet teruggestort
Alles blijft zoals het is alleen voor het juiste bedrag € 70,30 want € 65,80 bleek ook niet te kloppen


Ik krijg wel 60 minuten telefoonkosten in mindering als compensatie voor het vele malen bellen.
M. J. zegt mij toe nog iets te sturen als "aardigheidje"
Hopelijk geen nieuwe decoder :wink:

Ik beloof M. J. dat als alles naar behoren word opgelost ik dit ook bij mijn artikel zal plaatsen.

Nu maar hopen dat dit snel het geval mag zijn.

We wachten het af.
Laatst gewijzigd door macknum op 01 jun 2010 13:13, 2 keer totaal gewijzigd.

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door puck15 »

Als je problemen blijft houden:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=17317.0 een pm sturen naar een van de webcare leden van Upc. Kunnen vaak meer voor elkaar krijgen dan een helpdesk ( hebben meer volmacht).
Zijn door upc aangesteld, eventueel je klantnummer in pm naar hun meesturen.

Gewoon link versturen naar dit bericht, hoef je niet alles te kopieren.
Zo te lezen kunnen ze je goed van dienst zijn

succes

macknum
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2010 08:31

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door macknum »

puck15 schreef:Als je problemen blijft houden:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=17317.0 een pm sturen naar een van de webcare leden van Upc. Kunnen vaak meer voor elkaar krijgen dan een helpdesk ( hebben meer volmacht).
Zijn door upc aangesteld, eventueel je klantnummer in pm naar hun meesturen.

Gewoon link versturen naar dit bericht, hoef je niet alles te kopieren.
Zo te lezen kunnen ze je goed van dienst zijn

succes
Dank je wel Puck15 :D

Ik had deze tip al eerder van Forumlid Atesli gekregen.
Omdat ik namen van de desbetreffende UPC medewerkers had vermeld was mijn eerdere plaatsing door de Radar moderators verwijdert.

Ik heb hem nu gewijzigd herplaatst.

Met vriendelijke groet,
Macknum

monaldo
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jun 2009 09:40

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door monaldo »

Ik snap jouw frustratie maar niet je handelen. Je bent al bijna een half jaar ermee bezig. Telkens geef je aan het helemaal zat te zijn en telkens trap je erin als ze je iets beloven. Jij hebt inderdaad een contract afgesloten en hebt verplichtingen. Zoals je aangeeft hebben zij dat uiteraard ook. Schakel dan een keer je rechtsbijstandverzekering in als je die toch hebt en stop gewoon bij UPC. Allereerst stop met betalen!!!!!
Zolang jij alles betaalt vinden zij het best want zij krijgen wat ze willen. Laat hun ook eens voelen en dan zul je zien dat zij opeens jou zullen bellen met de vraag wat er aan de hand is.

macknum
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2010 08:31

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door macknum »

Weer een update;

Inmiddels alweer gebeld maar nu door UPC op 2 juni door ???
Ik stond in een winkel waardoor ik niet kon noteren wie ik aan de lijn had.
Wat blijkt M. J. is een student die nog maar net bij UPC werkt.
Dat hij dan al meteen wordt gepromoveerd tot in de hoogste hiërarchie...
Nee, de persoon die mij nu belt die heeft alles in een spreadsheet gezet en kan mij vertellen dat ik ongeveer € 30,- teveel heb betaald. Dit wordt verrekend met de volgende nota.
Ik krijg nog steeds een "goedmakertje" maar wat dat is houdt hij nog even voor zich.
Spannend!

's avonds floept ook de internetverbinding voor de 2e keer binnen 2 dagen eruit.
Geen internet betekent geen telefoon, dus bellen met mijn mobiel naar de storingsdienst van UPC.
Tijdens het zoeken naar de oorzaak van de storing vraagt de medewerker of ik geen voetbal moet kijken. Oei linke opmerking :wink:
Ik zeg, nee ik ben nu bezig om jullie problemen op te lossen en storingen aan te melden. Het blijft stil aan de andere kant.
"mijn collega voert even een test uit" ik zeg jullie "pingen" maar wat je wil, het ligt aan jullie.
Bij mij is alles door zelf-installatie aangelegd dus dat is prima in orde hahaha.
Inderdaad we hebben een block meneer, we krijgen geen signaal terug.
Binnen 24 uur wordt het opgelost.

Nou lezers, alles is opgelost.

WANT, per 1 juli 2010 wijzigen de Algemene Voorwaarden van UPC en dat geeft iedereen die weg wil de gelegenheid om dit te doen.

Gisteren nog eenmaal gebeld met de afdeling annuleringen en vandaag per email de bevestiging ontvangen dat wij per 1 juli 2010 geen contractuele verplichtingen meer met elkaar hebben.

Mocht je dus willen annuleren dan ligt hier een mogelijkheid, kijk artikel 4.11 van de Algemene Voorwaarden van UPC.


Er zal nu geen vervolg verhaal meer plaatsvinden, denk ik.

Zojuist een mooi bos gerbera's ontvangen met een kaartje
"Onze excuses voor de (vervelende) gang van zaken" met vriendelijke groet UPC

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door UPC M.J »

Inmiddels alweer gebeld maar nu door UPC op 2 juni door ???
Ik stond in een winkel waardoor ik niet kon noteren wie ik aan de lijn had.
Wat blijkt M. J. is een student die nog maar net bij UPC werkt.
Dat hij dan al meteen wordt gepromoveerd tot in de hoogste hiërarchie...
Nee, de persoon die mij nu belt die heeft alles in een spreadsheet gezet en kan mij vertellen dat ik ongeveer € 30,- teveel heb betaald. Dit wordt verrekend met de volgende nota.
Ik krijg nog steeds een "goedmakertje" maar wat dat is houdt hij nog even voor zich.
Spannend!



Probleem is opgelost ;)
Laatst gewijzigd door UPC M.J op 14 jun 2010 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.

macknum
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2010 08:31

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door macknum »

Beste M.J.

Ik heb je een privé bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Marcel

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door puck15 »

Heel netjes.

Gewoon probleem opgelost, zo hoort het ook. !!

"Om te beginnen. Heb ik een account aangemaakt om met u te communiceren. Ik heb een ongeval gehad dus kan niet op werk zijn. Ik ben M.J."

Zou zo zeggen sterkte en netjes opgelost :D

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door UPC M.J »

Dankjewel,

Tis maar of de klant hier vrede mee heeft natuurlijk daar doen we het voor natuurlijk.

Toolboy

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door Toolboy »

UPC M.J schreef:Dankjewel,

Tis maar of de klant hier vrede mee heeft natuurlijk daar doen we het voor natuurlijk.
Mag ik effe vreeeeselijk lachen.
De vroome piet uithangen of div fora,nagenoeg niets oplossen.
Velen zijn gedupeerden van het wanbeleid van de upc en hebben nu incasso buro`s en deurwaarders achter zich aan.
De upc is een meester in het opschuiven van ontvangstproblemen net zo lang volkhouden tot dat de klant niet meer betaald en komt vervolgens met de ingegeven text eerst uw rekening voldoen anders kunnen wij u niet helpen.

Haha upc weg ermee

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door UPC M.J »

Velen zijn gedupeerden van het wanbeleid van de upc en hebben nu incasso buro`s en deurwaarders achter zich aan.
De upc is een meester in het opschuiven van ontvangstproblemen net zo lang volkhouden tot dat de klant niet meer betaald en komt vervolgens met de ingegeven text eerst uw rekening voldoen anders kunnen wij u niet helpen.



Sure.. Ik weet niet van wie jij die verhalen hoort. Maar vertel gelijk aan de desbetreffende personen dat de rekeningen op tijd moeten worden voldaan dan is er niks aan de hand.
Laatst gewijzigd door UPC M.J op 14 jun 2010 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door jor »

UPC M.J schreef: Sure.. Ik weet niet van wie jij die verhalen hoord. Maar als jij gelijk aan diegene vertelt dat ze moeten haar rekeningen moeten betalen dan is het goed ;)
Nu leren Quoten en leesbaar Nederlands leren schrijven.
UPC M.J schreef..mijn functie op mijn afdeling is hoger dan iedereen die u op afdeling klanttevredenheid heeft gesproken ( niet opschepperig bedoeld ).

Toolboy

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door Toolboy »

UPC M.J schreef:Velen zijn gedupeerden van het wanbeleid van de upc en hebben nu incasso buro`s en deurwaarders achter zich aan.
De upc is een meester in het opschuiven van ontvangstproblemen net zo lang volkhouden tot dat de klant niet meer betaald en komt vervolgens met de ingegeven text eerst uw rekening voldoen anders kunnen wij u niet helpen.



Sure.. Ik weet niet van wie jij die verhalen hoort. Maar vertel gelijk aan de desbetreffende personen dat de rekeningen op tijd moeten worden voldaan dan is er niks aan de hand.

Ik zelf ben slachtoffer van het upc wanbeleid.
Dus ik heb niets gehoord

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door agro »

puck15

Geregistreerd: 01 okt 2008 21:59
Berichten: 41
Re: UPC HORROR
Heel netjes.

Gewoon probleem opgelost, zo hoort het ook. !!

"Om te beginnen. Heb ik een account aangemaakt om met u te communiceren. Ik heb een ongeval gehad dus kan niet op werk zijn. Ik ben M.J."

Zou zo zeggen sterkte en netjes opgelost
•Het gebruik van meer dan een (1) gebruikersnaam is niet toegestaan.
Zie:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels
Weer typisch aso upc gedrag, zelf verlangen dat ieder naar door hun opgestelde regeltjes handeld, terwijl men lak heeft aan regels van anderen.
Nu leren Quoten en leesbaar Nederlands leren schrijven.
Zou dat niet te hoog gegrepen zijn voor een upc'er met "hogere" functie :?:
Geeft wel te denken wat het niveau moet zijn van de "lagere" functies toch :?:

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door jolanda77 »

tja ze hebben het iq van een vistik daar bij upc

bolknak

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door bolknak »

vistik
Wat is dat ?

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door jolanda77 »

je weet wel een visstik die je kan eten van iglo

Francis35
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:03

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door Francis35 »

leuke grappen van de UPC. Ik ben er ooit eens ingetrapt met een extra dvr-recorder die je dan zelf binnen 10 dagen weer retour moet sturen; dit was mij niet verteld tijdens het gesprek met een medewerker van UPC die dingen wilde slijten en mij ongevraagd een decoder leverde. Laatst mijn abonnement aangepast omdat ik weg wilde gaan bij UPC omdat het elders goedkoper kon, de dame in kwestie alles in het werk gesteld dat ik klant bleef, inlcusief een half jaar film1. Betaalwijze afgesproken: per acceptgiro; dit doe ik al ruim 2 jaar en wil dat ook zo houden. Krijg ik van de week een brief van de UPC dat als ik nu niet snel het machtigingsformulier invul ik mijn kortingen op mijn op maat pakket verlies, het is namelijk verplicht. Euhhhh heb ik iets gemist? blijkbaar dacht de UPC dat ze mij dit formulier al hadden verstuurd, niet dus en volgens mij is het zo dat ik een afspraak op papier heb staan over de betalingen; het staat in de bevestiging. Dit schijnt een nieuw iets te zijn in de algemene voorwaarden. Is het a niet zo dat klanten op de hoogte moeten worden gebracht van deze wijziging in voorwaarden (of moet je gewoon dagelijks deze doorlezen?? ) en is wat ik in mijn bevestiging heb staan niet leidend??

Wie kan mij dit vertellen?

Bedankt alvast

Francis

tex
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2007 17:13

Re: UPC HORROR

Ongelezen bericht door tex »

Het is zeker Horror bij Upc heb in januari een nieuw contract alles in één pakket
de jongen man aan de telefoon zij dit kost 48 euro per maand
ik ben elke maand rond de 80 euro kwijt ,dus dit is valse voorlichting

Gesloten