LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planeet Korting

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Katrina

Planeet Korting

Ongelezen bericht door Katrina »

Hoi

Ik ontdekte gisteren de website www.planeet-korting.nl. Het is een website die cashback aanbiedt en ook kortingscodes. Ik las het hier: http://e-artikel.nl/cashback-%E2%80%93- ... /#more-208

Ik weet echter niet of dit te vertrouwen valt. ik snap het concept van cashback wel en heb al eens een andere cashback website gebruikt maar ik zou eens willen horen of er al mensen ervaring hebben met planeet korting voor ik me inschrijf.

Enkele meningen misschien?

Olliebollie

Re: Planeet Korting

Ongelezen bericht door Olliebollie »

Ik vermelde Planeet Korting al in een andere topic hier over cashback. Ik vind het persoonlijk een hele goeie service.

De website ziet er weliswaar niet zo goed uit (sommige Nederlandse vertalingen zijn ook nog eens lachwekkend bijvoorbeeld) maar volgens hun klantendienst komt er eind deze maand een nieuwe versie aan.

Trouwens ook het sterke punt vind ik bij Planeet Korting… De klantenservice.

Katrina

Re: Planeet Korting

Ongelezen bericht door Katrina »

Verder niet veel respons zie ik... Mocht het iemand interesseren. Ik heb deze week één aankoop gedaan bij Label 54 en mijn cashback is gevalideerd. ik denk dat ik deze site nog wel eens zal gebruiken. Zeker als er een verbeterde website aankomt.

Gesloten