LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iemand ervaring met sportscheck.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lisete

Re: iemand ervaring met sportscheck.nl?

Ongelezen bericht door lisete »

hallo allemaal!

heb helaas op 19 maart ook besteld zonder eerst te zoeken op google naar negatieve zaken (wat ik normaal altijd eerst check!)
maar ja, dochter van 9 jarig, wil van al haar gespaard verjaardagsgeld nieuwe skeelers, dus... te snel gehandeld helaas.

heb ook 2 bevestigingsmailtjes gekregen en een link van selektvracht die niet werkt. selektvracht kent het pakketje niet, het is slechts een aanmelding van sportscheck. bellen naar sportscheck lukt wel, krijg antwoord dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat het pakket maandag komt. ben er aleen erg bang voor als selektvracht vandaag nog geen pakket heeft.

heb ook al 3x in duitsland gebeld omdat ze daar het hoofdbedrijf zijn, maar helaas, van het kastje naar de muur, uiteindelijk na veel doorverbinden 3x een alleraardigste mevrouw van het verzendhuis gesproken die me niet verder kan helpen. Kan iemand van jullie die in duitsland wel de goede persoon te pakken heeft gekregen mij een telefoonnummer en naam doorgeven??

Als ik al deze pagina's lees, snap ik niet dat dit bedrijf nog mag bestaan :oops:

Ik hou jullie op de hoogte

Eva33

Ongelezen bericht door Eva33 »

Ik heb ook gebeld kreeg ik wel direct iemand aan de lijn. Die was beloofd voor 19 uur terugtebellen.
Is ook gebeuurd hij zei dat de bestelling wat vertraaging heeft maar het zou zeker woensdag of donderdag verzonden worden.
Het is nu vrijdag maar de barcode werkt nog steeds niet.
Ik moet vanavond werken dus ik ga maandag weer bellen :?
Ook heb ik kontakt opgenomen met de post bedrijf die zeggen dat de pakket bij hun aangemeld is maar is nog niet binen :evil:
Dus ik heb vermoeden dat dit een lange strijd gaat worden.

hentje

Ongelezen bericht door hentje »

ik heb een week geleden voetbalschoenen besteld voor mijn zoon ik moet hard voor mijn centjes werken dus niet normaal hoe deze mensen met andere mensen omgaan ik schrok ernorm net ben normaal zo van even googelen en dan bestellen heb ze in de haast besteld en mijn zoon vraagt elke dag mam zijn mijn schoenen er al dat word dus niks als ik dit allemaal zo leer
kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan ondernemen want 65 euro is veel geld voor mij

bvd
hentje

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Beste mensen,

wat ik niet heb gezien (kan het gemist hebben)..

is er iemand die de WHOIS info heeft opgevraagd.. dat geeft voor dit domein namenlijk een interessante optie:

Domeinnaam sportscheck.nl
Status actief
Houder Sport Scheck GmbH
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Key-Systems GmbH
Prager Ring 4-12
66482
ZWEIBRUCKEN
Duitsland
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers pns.otto.de
sns.otto.de
Datum registratie 2002-07-25
Administratie door NL Domain Registry

Het zou er dus op lijken dat het een onderdeel is van de duitse Otto.
Zou mischien kunnen helpen.

lisete

Ongelezen bericht door lisete »

hallo sportscheck-geinteresseerden!

heb beloofd jullie op de hoogte te houden:
na verschillende telefoontjes met Sportscheck gaven ze toe dat het niet klopte dat ik 3 weken na mijn betaling nog steeds geen skates had ontvangen. Ze hebben de bestelling op 30/3 opnieuw ingevoerd en beloofd dat de skates binnen een paar dagen zouden komen. Opnieuw kreeg ik een link van selectvracht die weer niet werkte. Selektvracht zei weer slechts alleen een vooraankondiging te hebben ontvangen, maar geen definitieve opdracht om het pakje op te halen. Ik vreesde weer het ergste, maar tot mijn verrassing werkte de link vandaag wel en stond er zelfs het bericht dat het pakje vandaag zou worden geleverd. Eerst zien dan geloven, dacht ik, maar het werd vandaag geleverd en alles in orde !!! Het kan dus wel uiteindelijk goed gaan via Sportscheck, maar het kost wel wat tijd, energie en waarschijnlijk de nodige telefoonkosten van het 0900 nummer !!

Succes iedereen verder!

geckow

Ongelezen bericht door geckow »

Jammer genoeg heb ik niet even ge-google-ed toen ik ongelofelijk veel moeite deed om mijn bestelling bij Sportscheck.nl af te ronden. Dit is mijn mindere ervaring:

Bestellen:
Bij het betalen met CreditCard ging het keer op keer mis - na de securecode ging het systeem niet verder. Hierbij moest ik weer mijn hele bestelling opnieuw bij elkaar sprokkelen waarna het weer mis ging. De derde keer met iDeal betaald. Ik hoop dat de mislukte betalingen niet op mijn CreditCard zijn geschreven. Ik heb een ander aflever-adres dan factuuradres opgegeven. Bij de bevestiging zag ik opeens de postcode van het factuuradres bij het afleveradres staan.

Levering:
Dit ging via selectvracht. Ik ontving een tracking-link op 3 april, maar pas op de 9e werkte deze. In de middag ging de status naar "De bezorger heeft het adres niet kunnen vinden. Het pakje gaat retour afzender ", waarschijnlijk omdat de medewerkers van selectvracht geen enkele moeite willen doen het pakje alsnog te bezorgen (enkel postcode was fout). Direct belde direct met SelectVracht, maar die verwezen me door naar Selectvracht. Een slordige 40 minuten in de wacht (0900), waarna ik een mail heb gestuurd. Mail werd 12 april pas beantwoord: ze konden mijn gegevens niet vinden (had middels het contactformulier al mijn hele hebben-en-houden ingevuld). Ik heb binnen 5 minuten hierop het nummer doorgemaild, maar tot op heden geen reactie.

Klantenservice:
Als je verder zoekt op internet dan zie je overal ellende en narigheid, en steeds hetzelfde: slechte contactmogelijkheden, traag, retourzendingen gaan fout.

Ik zal verdere ontwikkelingen toevoegen aan deze review, ik heb er nog wel vertrouwen in dat dingen opgelost worden maar het kost blijkbaar heel veel tijd.

Kortom:
NIET BIJ SPORTSCHECK.NL BESTELLEN!

Jeetjemina

Ongelezen bericht door Jeetjemina »

"Kreun" :? Waarom check ik die tent niet even van tevoren??
Ik heb 25 mrt. j.l. een behoorlijke bestelling gedaan die best wel snel werd geleverd, alleen er mistte een paar sandalen á € 89,95. Ik vond dat maar vreemd, de doos was niet afgeplakt en dusdanig vol dat er niet eens sandalen bij hadden gepast. Maar die sandalen stonden wel vermeld op de afleverbon.
Dus per direkt een mailtje gestuurd waarop ik vrij snel antwoord kreeg, formulier ingevuld, weer snel antwoord met de mededeling dat de betreffende sandalen uitverkocht waren. Nieuwe uitgezocht, € 10,00 goedkoper welliswaar, gezegd dat ze dan maar een waterfles ofzo er bij in moesten pakken om aan die € 89.95 te komen, veel makkelijker kon ik het hun toch niet maken!! :roll: Sindsdien niks meer gehoord, op mailtjes word niet gereageerd..............ik vrees het ergste.

H&J

Ongelezen bericht door H&J »

Ook ik ben in de val van dit bedrijf getrapt, zucht. Dom dom dom dom.....
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met Ideal. Na de betaling kreeg ik geen bevestiging van de bestelling maar een of andere "in onderhoud" SportScheck pagina. Nu is het bedrag wel van mijn rekening gehaald, maar er is geen bestelling geplaatst. Hier heb ik over geklaagd bij SportScheck, maar ik heb na 7 mei niets meer van ze gehoord ondanks meerdere pogingen van mijn kant. Na ruim 3 weken ziet het er naar uit dat ik mijn geld kwijt ben en daar ben ik best pissig over. Ik weet eigenlijk niet of het oplichterij is of een ernstige vorm van mismanagement, maar het is duidelijk dat ze hun zaken niet goed op orde hebben. Ik ben in ieder geval blij dat er vrij veel tips op dit het forum staan, want daar heb ik veel aan om te beslissen welke stappen ik nu ga ondernemen.
Kijk dus uit als je bestellingen plaatst bij SportScheck.
Voor mij was het in ieder geval de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik het heb geprobeerd!

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

heb in jan. en in febr. een bikini teruggestuurd, voor in totaal 100 euro. heb nog steeds mijn geld niet teruggekregen. heb vele mails gestuurd en gebeld maar dit heeft nog steeds niets geholpen
dacht vandaag opeens in een helder moment :D , laat ik eens op internet zoeken of er nog meer mensen zijn die neg. ervaringen hebben met sportchecks....
had dit beter van te voren kunnen doen, maar ja....

jolanda

hobbsjuliette

Ongelezen bericht door hobbsjuliette »

Hallo
ik heb ook ellende met sportscheck - retour gestuurd op 22 april en na lang mailen en bellen heb ik een mail waarin staat dat ze de retour ontvangen hebben. Na nog meer mailen en bellen om mijn geld heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik krijg nog zo'n 65 euro van ze. Schandalig dat dit zomaar kan.
groeten
Juliette :mrgreen:

maisie

Ongelezen bericht door maisie »

hallo,

Tja, natuurlijk ben ik ook weer te laat met webwinkels checken via het internet want ook ik heb een negatieve ervaring met sportscheck. Ik heb speciaal een account aangemaakt!
Midden april heb ik schoenen besteld voor 89,95, de maat was niet goed, gelijk weer nieuwe besteld voor 69,95 en de andere schoenen teruggestuurd. Dit ging allemaal prima, snelle levering en ophaalservice. Maar ik had de 89.95 via IDEAL betaald en die 69,95 via de acceptgiro..was de bedoeling.
Na mailtje om verzoek geldteruggave waarop ik een reactie kreeg met verzoek al mijn bankgegevens te sturen..gedaan..had ik na 2 weken nog niet het bedrag op mijn rekening staan. Daarop besloot ik dus die acceptgiro niet te betalen. Maar goed, dan blijft er nog een tekort van 20 euro die ik toch wel terug wil. Heb nu meerdere mailtjes gestuurd maar nog steeds geen geld!! Ondertussen hebben ze mijn emailadres geblokkeerd en kan ik ze dus niet meer mailen! Heb een contact formulier op de sportschecksite ingevuld en ondertussen ook al een klacht naar thuiswinkel.nl. Heb 1 keer gebeld en kreeg een slecht nederlands sprekende jongen aan de lijn die mij vertelde dat er een wachttijd was van een kwartier..nee dank u. Wil er verder ook geen geld meer aan besteden, vind het nu al zonde van deze energie en tijd. Belachelijk!! Mensen, wees gewaarschuwd!

H&J

Even een update van mijn bericht van 29 mei.
Ik heb ondertussen na heel wat heen en weer gemopper en gemail mijn bestelling binnen, al heeft dat wel even geduurd. Maar nu krijg ik ineens een betalingsherinnering van ze, terwijl de hele ellende ermee is begonnen dat ik wel betaald had terwijl mijn bestelling niet geplaatst was. Mijn geld hebben ze dus al ruim 2 maanden binnen, maar blijkbaar registreren ze dat niet. Oftewel, wees gewaarschuwd en bestel niet bij Sportscheck.nl; deze mensen hebben hun zaken echt niet op orde........

hobbsjuliette

Ongelezen bericht door hobbsjuliette »

:) ik heb geld terug gekregen van sportcheck - weliswaar niet het volle aankoop bedrag van 65 euro maar om een of andere duistere reden maar 44 euro. Heb besloten om me er maar bij neer te leggen.
BESTEL NOOIT MEER BIJ SPORTSCHECK
gr.

maisie

Ongelezen bericht door maisie »

Ook van mij een up-date: Ik heb sinds een paar dagen ook het geld weer binnen! (20,-) Omdat ze mijn mailadres geblokt hebben heb ik via het contactformulier op de site contact met hun opgenomen over het restant bedrag, kreeg vrij gauw reactie dat dat inderdaad zo was en of ik mijn rek. nr wou sturen. Na een week stond het dus eindelijk op mijn rekening. Meer als 3 maanden mee bezig geweest en vele vele mailtjes verstuurd! Zucht! Het is dus nu goed, maar vooruit betalen en bij sportscheck bestellen doe ik dus nooit meer! Succes iedereen!

RIABAAL

Ongelezen bericht door RIABAAL »

:shock:
Omdat ik al eerder bij sportscheck heb besteld en omdat ik bijna nergens zoveel aanbod kan vinden als op deze site (en reken maar dat ik wat afzoek op het net..)
dacht ik: ja, ik kan hier wel weer bestellen...
Lees ik nu al deze klachten ga ik toch ernstig twijfelen..
Heb een bestelling geplaatst van ruim 220 € dus dat is niet mis!!
Ik herinner me wel dat het de vorige keer ook al wat stroef ging met het terug krijgen van het geld van de retourzending, maar ik meen te herinneren dat er een termijn van 30 dagen staat voor het terugstorten en daar maakten ze dan ook gretig gebruik van door mij erg lang op m n geld te laten wachten :evil:
Nu bij deze nieuwe bestelling ging het meteen al mis:
Ook ik kon na tig keer proberen niet betalen met creditcard en deed het daarna via Ideal. (je zou zeggen dat een oplichtersbedrijf je het niet zo lastig maakt om het geld af te schrijven..)
Na enkele dagen kreeg ik een mail dat mijn bestelling was geannuleeerd omdat er niet betaald was!
Meteen gebeld en zei dat het wel degelijk van mijn rekening was afgeschreven!
De telefoniste zei toen dat er een verkeerd mailtje was gestuurd..
nou jaa....lekker slordig!
Nu vandaag een mail daarin staat o.a:

Let op: de traceerinformatie voor uw zending is normaal gesproken 2 dagen na ontvangst van deze e-mail beschikbaar. De levertijd bedraagt gemiddeld 2 tot 3 dagen na ontvangst van dit bericht.

Nou...in ieder geval vermelden ze het erbij..
Hou jullie op de hoogte!

H&J

Ik heb ondertussen volledig onterecht een 2e aanmaning gekregen. Het geld is al op 5 mei overgemaakt en pas twee maanden later kreeg ik de bestelling binnen. Blijkbaar is die periode te lang voor hen en is het dan niet mogelijk om dat aan elkaar te koppelen. Oftewel, er klopt echt geen ene moer van hun administratie. Ik ben er ondertussen al bijna 4 maanden mee bezig en ik word er echt heel pissig om. Is er geen mogelijkheid om dit bedrijf van het internet te krijgen om te voorkomen dat andere mensen ook de dupe worden? Ik heb al een klacht ingediend bij thuiswinkel.org en consuwijzer.nl, maar zou Tros Radar er niet een keer een (kort) item aan kunnen wijden om de mensen te waarschuwen?

maarten1979

Ongelezen bericht door maarten1979 »

Hallo,

Ik heb 4 weken geleden een jas besteld bij sportscheck voor 400 euro en dit via mijn creditkaart betaald, nu kreeg ik na 3 dagen een pakketje in de bus maar daar zat iets anders in dan de jas die ik besteld had. Ik het pakketje weer retour gestuurd en we zijn 3 weken verder en 20 telefoontjes, mailtjes etc en nog geen geld terug gehad. Ze geven telkens aan dat het retourpakketje nog niet binnen is. Ik heb met Select vracht gebeld en deze geven aan dat het pakketje vorige week is aangekomen bij Sportcheck. Al met al ben ik er goed flauw van en ik raad iedereen aan om niet met deze asociale oplichters in zee tegaan. Want ze behandelen je aan de telefoon alsof er weer een of andere mafkees belt die weer zit te zeuren dat het te lang duurt.

STELLETJE OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!
( zo dat is er uit )

Ik hoop dat ik mijn geld snel krijg en dan voor mij nooooooooooooooooooit meeeeeeeeeeeeeeeeer..............................................SPORTSCHECK

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

maarten1979 schreef:Hallo,

Ik heb 4 weken geleden een jas besteld bij sportscheck voor 400 euro en dit via mijn creditkaart betaald,
Kan je via je credit card maatschappij de betaling dan niet ongedaan maken?
Ben je van alle gezeur af.

snelopdefiets

Ongelezen bericht door snelopdefiets »

Wow wat ben ik blij dat het bij ons allemaal goed is gegaan gezien alle reacties hier. Wij hadden 2 jassen (softshell) en een longsleeve trui besteld. Zaterdag 2-10 had ik een mailtje dat de zending overgedragen was aan selektvracht. De barcode werkte tot gisteren niet. Echter vandaag kwam ik thuis en was de bestelling geleverd. Alles in orde niks hoeft retour dus dat is okay.

Het lijkt wel of het fout gaat wanneer je iets terug moet sturen. Blijkbaar gaat er dan iets hopeloos fout. Of selektvracht in deze zo'n goede partij is vraag ik me ook af.

Veel succes allemaal.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb mijn geld terug van één retourartikel :D
nu nog wachten op het geld van het andere retourartikel

Gesloten