LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interactieve TV van KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door cvproductions »

Het kan wel eens aan de bekabeling en of het modem liggen. Ook de downloadsnelheid is belangrijk. Wanneer je te ver van een centrale woont, is het heel goed mogelijk dat je daar de oorzaak moet zoeken.
Bij mij zat er een storing in de lijn vanaf het verdeelkastje in de straat naar mijn meterkast. Toen dat opgelost was, nauwelijks sroring meer. En dat al ruim twee jaar!!!
Ik ben dik tevreden.
Waar ik alleen niet over te spreken ben, is het feit dat zomaar de mogelijkheden van kijken naar Uitzending gemist heel erg beperkt zijn.
Dan neemt u toch een pluspakket was de reactie per telefoon.
Ik vind dit ongepast. KPN wijkt zomaar af van de beloofde afspraken!

Scherjon
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2010 19:14

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door Scherjon »

Ik ben het eens met 'cvproductions' dat ze uitzending gemist zomaar beperken. Eigenlijk zou ik willen spreken over consumenten bedrog! :shock: eerst wordt je van alles aangeboden (basis-pakket) en krijg je een gratis film omdat er 1 miljoen klanten zijn :) Daarna de melding dat ze de diensten gaan veranderen, dus het basispakket wordt kaalgeplukt en voor €10,00 extra krijg je alles weer terug. Ik denk dat er over een jaar heel wat klanten weg zullen stromen na het uitzitten van het contract. Nou ja je mocht natuurlijk gelijk opstappen na die melding, maar ik had net drie maanden ITV en ga dan niet alle aangekochte spullen in de prullebak gooien...

Het tweede wat ik wil weten/melden is dat ik erg ontevreden ben over de bediening van de settop-box (motorola 1960)!! heb net een officiele klacht per mail ingediend. Ben benieuwd.

wel ben ik tevreden over het beeldkwaliteit.

JoyceW
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2010 09:07

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door JoyceW »

Ik heb zo vaak mijn verhaal moeten doen over KPN dat ik het maar samengevat heb een poging tot leuk doen verhaaltje. Samengevat: alleen maar problemen, slechte service en ik neem nooit meer KPN!
Twee maanden geleden ging ik verhuizen.
Als je verhuist moet je ook internet en televisie hebben.
Dat lijkt me logisch toch?
Precies!

Dan ga je zoeken op internet.
Zoeken op al die verschillende sites met meningen, vergelijkingen enz enz

Uiteindelijk viel de keuze op KPN Interactieve TV en Internet.
Dit was tenslotte maar 35 euro per maand en je had alles.
En het mooiste was dat je zomaar Beau op pauze kan zetten!
Wie wil dat nu niet?
Precies!

Toen kwam er een telefoontje van de helpdesk.
Mevrouw er zit een technische storing op uw adres.
U kan niet tegelijk opnemen en afspelen.
Goh, nou jah, storingen worden opgelost toch.
Dus geen probleem!

Drie weken later werkte alles en ik was blij!
Ik had Beau nog niet op pauze gezet, maar voor de rest was ik blij.

Alleen toen ging het regenen en had ik ineens geen internet en tv meer.
Ineens niet meer zo blij.
Maar toen ging de zon weer schijnen en alles was terug.
Hoewel terug?
Terug met haperingen en storingen.
Niet zo blij!

Gebeld met de helpdesk.
Had ik al verteld dat dit 10 cent per minuut kost?
Dit kost dus 10 cent per minuut.
Er moet iemand langs komen voor een doormeting,
want het bleek dat ik toch wel erg ver van de verdeelkast zat.

Toen kwam er een monteur.
Die ging alles meten.
Ik zat te ver van de verdeelkast en dat ging niet beter worden.
Een aantal vruchteloze belletjes naar de helpdesk later.
Wist je dat dat 10 cent per minuut kost?
Dat kost dus 10 cent per minuut.
Nou ja, na die belletjes heb ik het dus maar geaccepteerd.
Ik begon te wennen aan de haperingen en dat pauze zetten was toch wel makkelijk.
Ik heb namelijk honden en die moeten weleens plassen.

Alleen toen was het woensdag slecht weer.
En ik had geen televisie en internet meer.
Ineens kwam het doembeeld van de herfst en de winter.
Heel veel slecht weer en dan?

Dus ik heb gebeld met de helpdesk.
Die van 10 cent per minuut inderdaad.
Nou mevrouw, u mag het per direct opzeggen.
Dat is heel fijn!
Maar niet meteen mijn signaal stopzetten he, want ik heb nog niks nieuws!
Nee hoor mevrouw, dat duurt wel een paar dagen.

Maar je raadt het misschien al?
‘s Avonds geen televisie, gelukkig nog wel internet.
Dus ik bel met de helpdesk (10 cpm).
Een alleraardigst meisje legt uit dat ik alleen mag verlengen met een
maand opzegtermijn.
Maar ik wil geen maand opzegtermijn!
Ik wil nog een paar dagen tv en internet zodat ik na het weekend alles kan regelen.

Het meisje is onvermurwbaar en ik krijg haar teamleider ervoor.
Ondertussen ben ik vrij goed in het kort samenvatten van het verhaal,
het kost tenslotte 10 cent per minuut.
Deze meneer geeft excuses en gaat met spoed mijn opzegging annuleren
Ik kan dan opzeggen nadat ik alles geregeld heb.
Die avond val ik in slaap met warme gevoelens van begrip en geluk.

De volgende dag gaat de televisie aan.
Nou ja, radio, maar dat zit op hetzelfde kastje.
Owow, ik moet allemaal dingen invullen.
Ik vul dingen in en het werkt niet.
Wat doe je in zo’n geval?
Precies!
De helpdesk bellen.
Ik check gelijk mijn bundel even op overige kosten en ik ben niet blij.

Hmm, mevrouw, ik zie dat per vandaag alles stopgezet is.
Ik kan u niet verder helpen.
Ik verbind u even door met de afdeling opzeggingen.
Oke..
Pompiedom…
Tja, alles is stopgezet en de persoon die u noemt werkt hier niet hoor.
Nee, ik kan niks voor u doen en mijn teamleider wil u niet spreken.
Ja maar
Ja maar
Uw internet zal er zo ook wel mee ophouden.
Ja maar
Ja maar
Fijne dag nog mevrouw
Klik

Die klik was niet alleen de telefoon, maar ook mijn hoofd.
Ik kan slecht tegen het gevoel van machteloosheid.
Tranen staan in mijn ogen.
Gelukkig heb ik dit blog om van me af te schrijven.
En nu moet ik op zoek naar iemand die in het weekend
internet en televisie voor me kan regelen.

Daarna ga ik met dramatische muziek de zonsondergang tegemoet op mijn paard.
Strijdend tegen KPN
En iedereen die ik ken en niet ken adviserend om vooral niet KPN te nemen!

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door cvproductions »

Daar ben ik weer. Ik had nu ook last van storingen: haperende / stilstaande opgenomen beelden. TV gaat vanzelf uit en weer aan. Gebeld: andere ontvanger gekregen. Iets beter, maar niet optimaal. Ander modem gekregen (nieuw model)..... en problemen ruimschoots opgelost. Nu durfde ik pas een andere TV neer te zetten. Ik weer weer tevreden (tot nu toe dan), behalve over het feit, EN DAT BLIJFT, over de beperking en inkrimping van het pakket, zondar voorafgaande mededelingen.

wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door wurli63 »

K(afka)P(arty)N(ederland)

Bezint eer ge begint..

Op 11 juni 2010 besloten om internet, bellen en interactieve televisie van KPN te nemen.
Gevraagd of de aansluiting, door onze vakantie, op 23 juli kon ingaan.
Nou dat kon wel.
Afspraak voor een monteur op 23 juli, deze man kwam keurig op tijd en sloot het geheel aan.
Prima, alles leek goed te werken toen deze heer vertrok.
Maar in de avond bleek het tv beeld steeds te vertragen en er waren blokjes in beeld.
KPN gebeld, men leek de klacht serieus te nemen en beloofde een monteur te sturen.
Hou zou woensdag komen, een ochtendje vrij genomen dan maar..
Er kwam echter geen monteur, wel belde(vanuit de wijkcentrale)er later op de dag een monteur, met de mededeling dat hij niet kon komen omdat hij veel te veel opdrachten had.
Wel had hij wel metingen gedaan waaruit bleek dat het signaal te langzaam was om tv te kunnen kijken. Er zou wel weer contact worden gezocht om het probleem op te lossen.
Een paar dagen later werden we gebeld om een nieuwe afspraak te plannen.
Maar weer een ochtend verlof opgenomen en de komst van de monteur afgewacht.
Deze kwam en deze heeft onze aansluiting in de meterkast gecontroleerd en alles wat verder in de woning was te meten. Dit bleek allemaal in orde te zijn.
Wel vertelde hij dat het signaal in de wijkcentrale 30MB was, in de schakelkast in de straat 15MB en in de woning slechts 5MB. Dit was een groot probleem volgens hem.
Ergens onderweg ’verdween’ het signaal.
Hij gaf aan een andere (grond) monteur aan te schakelen om te onderzoeken waar het signaal verdween. Er zou ’gegraven’ gaan worden.
Weer een paar dagen later werden we inderdaad gebeld voor een nieuwe afspraak, er zou over een week, het was inmiddels 18 augustus 2010, een monteur komen.
Wederom een ochtend vrij genomen, de man zou tussen 08 en 10uur komen.
Omstreeks 09.55 ging de bel en kwam de monteur op bezoek. Een uiterst vriendelijk heer op leeftijd, hij bleek helemaal uit Borne(75km) te zijn gekomen, vertelde ons dat hij niet in de grond ging graven omdat dat onzinnig zou zijn. Op mijn vraag of hij de meet gegevens van de vorige monteur had vertelde hij dat deze gegevens nooit werden overgedragen. Hij moest het wiel dus weer opnieuw gaan uitvinden.
Hij vertelde verder dat hij de gegevens van de vorige monteur toch niet zouden kloppen.
Ze schreven maar wat op om zo weer een monteur van een ’andere’ groep te kunnen laten inschakelen. Zodat het probleem weer op een ander bordje beland.
Om mijn vraag waarom ik vrij had genomen en wat hij dan kwam doen gaf hij aan alles in de meterkast en de wijkcentrale te gaan doormeten. Ik gaf aan dat dit al 3 keer was gedaan.
Nou, dat was niet zo erg, hij moest het ook weten. Er is immers geen communicatie onderling….
Toen hij weer vertrok gaf hij aan dat er nu een specialistengroep zou worden ingeschakeld en dat we wel gebeld zouden worden…
Het is nu 21-08-2010 en we hebben niets meer vernomen.
Wel heb ik zelf 2x naar de klantenservice gebeld met de vraag of ons probleem nog opgelost ging worden. De eerste keer kreeg ik een vriendelijke medewerkster aan de lijn die het allemaal erg vervelend en haar best ging doen.
De 2e keer op 19-08-2010 kreeg ik een onvriendelijk heerschap aan de lijn(weinig empatisch vermogen), Hij gaf aan dat het ticket nog open stond en dat we maar geduld moesten hebben.
Inmiddels is de rekening natuurlijk wel gekomen met als ingangs/betaaldatum 11-07-2010!!
We zijn pas aangesloten op 23-07-2010 en het werkt nog steeds niet naar behoren.
Ik vraag me af of tv kijken via een ADSL/VDSL verbinding wel mogelijk is op ons adres.
Als het niet goed werkbaar is te krijgen moet KPN dit gewoon eerlijk zeggen, we kunnen dan naar een kabelaar gaan.
Wordt vervolgd.
Update 18-09-2010: KPN heeft toegegeven dat men het product op mijn adres niet goed aan het werken krijgt en dus niet had moeten leveren. Heeft te maken met de te lage snelheid op mijn adres. Er is nog geen glasvezel aanwezig, etc etc. De overeenkomst is ontbonden en men heeft excuses aangeboden. De hele afhandeling is correct en netjes verlopen. Dit moet dan ook wel gezegd worden. Wellicht in de toekomst wel weer klant van KPN?
Laatst gewijzigd door wurli63 op 18 sep 2010 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.

trekdrop
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2010 21:12

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door trekdrop »

Oke ik heb net radar gekeken en heb gezien dat iedereen problemen heeft met kpn glas en kpn Interactieve TV.
Ik ga iedereen nu uitleggen dat je dit allemaal niet nodig hebt, kpn Interactieve TV is gewoon zonde van je geld!
Het enige wat je nodig hebt is een pc en een video out kabel.

u stopt de video out stekker achter in uw pc en het andere uit einde in tv.
daarna gaat u naar (op uw pc) naar bureaublad, rechtermuis klik en ga naar eigenschappen, dan naar instellingen, geavanceerd en dan vind u daar dat uw beeldscherm kan cloonen naar uw tv. klik op oke en klaar!


ga naar uitzeninggmist of rtlgemist en nu kunt u tv wanneer u dat wilt!

nog vragen mail me maar

[email protected]

Katja1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2009 09:09

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door Katja1970 »

Jammer genoeg hier ook een niet tevreden (geen geld terug) reactie.

Vanaf dag 1 hebben we ellende. Interactieve tv werkt niet goed, sterker door het blokkerige haperende geluid en beeld kunnen we geen tv kijken. Alleen onze digitenne blijft enigszins werken.

Nu een half jaar later is de situatie eindelijk beter. Voor wat betreft de interactieve tv dan! Wat blijk? Door verkoop werd de homeplug (netwerk over stroomnetwerk) aangeraden voor de interactieve tv. Dit omdat wij geen kabels kunnen en willen trekken van modem naar tv.
En juist die homeplug maakt dat de ontvangst zo beroerd is. Nu is het modem verplaatst. Naar het punt van de televisie met een kabel naar de tv. Die kabel loopt over de grond door de huiskamer, maar beeld hebben we!

Geen oplossing naar tevredenheid dus. Daar komt bij dat nu de internetverbindingen op onze pc's niet goed functioneren. Nu zit voor 1 pc de homeplug ertussen. De andere pc moet via de wireless verbinding werken. Het modem biedt geen goede ontvangst van de wireless en via de homeplug gaat het allemaal ook niet zo snel.

En wat blijkt???? Wij hebben een ADSL abbo voro 16MB download. We halen rondom 10 op onze pc. Het modem krijgt 16 binnen, maar 4 daarvan gaan standaard al naar de tv. DAT verteld KPN allemaal niet tijdens verkoop!

Conclusie:
- Verkoop beloofd alles om maar te kunnen verkopen.
- Helpdesk verzint iedere keer antwoorden. Bel je later terug, dan herkennen collega's de desbetreffende persoon niet en krijg je weer een ander verhaal. Keer op keer op keer.
- Helpdesk laat je keer op keer op keer het standaard puntenlijstje doorlopen. Op jouw kosten worden standaard stappen uitgevoerd die je zelf al 30 keer heb uitgevoerd (reset van het modem, etc).
- Kom je eindelijk bij de technische dienst. Dan krijg je weer andere info. Zo zijn zij het ab-so-luut niet eens met het advies homeplug. Spreken ze antwoorden van de helpdesk tegen en vinden ze het resetten van de modem onzin.
- Wil je een klacht indienen bij KPN? Dat kan pas als je problemen zijn opgelost!

Deze citaten komen van de klantenservice:
"Zodra uw internet, telefonie en Interactieve TV naar behoren werkt, horen wij dit graag van u. Wij kunnen dan een klacht voor u aanmaken."

"Wij kunnen slechts zien wat het probleem is, als de oorzaak bij ons bekend is en opgelost."

Sorry hoor, maar dan lig ik in een deuk!

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door cvproductions »

--Nu zit voor 1 pc de homeplug ertussen.....
Je moet wel een sterke versie hebben 200Mbps. Dat werkt prima.. en...dan deze niet in een stekkerdoos plaatsen, maar direct in de wandcontactdoos. Dit wordt regelmatig niet gedaan en dan ontstaan de problemen. Ik heb nog steeds een set in gebruik. Het modem, dat eerst in de meterkast stond, verbond ik met een setje naar de ontvanger van KPN. Ging prima. Nu met een flatscreen heb ik het nieuwe modem van KPN (voor de zekerheid) direct onder de TV geplaatst. Telefoonaansluiting zit toevallig achter de TV. De PC, die eerst direct met een kabel in het modem zat, werkt nu via een Homeplug set. Een derde PC idem. Gaat prima. Het vreemde was alleen dat ik bij het nieuwe modem de splitter weer moest gaan gebruiken, terwijl ik die bij vorige modem juist moest weglaten??!!!???
Het modem dus heel dicht bij het binnenkomende punt plaatsen, zoals in de installatiefolder staat, is echt niet nodig!
Ook draadloos geen probleem, maar ik moet hierbij wel vermelden dat de afstand tot het modem nooit meer is dan tien meter op dezelfde verdieping.

Jammer dat alleen de klachten hier komen te staan.

John778
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2010 09:26

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door John778 »

Zijn er mensen die mij uit kunnen WAAROM Interactieve TV zo langzaam gaat? Dat het het gaat, is wel duidelijk namelijk. En is het nog afhankelijk van de provider toevallig? Had een site gevonden (http://www.internetentv.nl/wat-is-interactieve-tv/) waar wel een en ander wordt uitgelegd, maar niet in details...

Scherjon
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2010 19:14

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door Scherjon »

Bij ons irriteert alleen de trage bediening van de set-top box!! zappen gaat 'redelijk', maar als je op 'Gids' klikt duurt het een hele tijd voordat deze ook op het scherm komt.. En nee KPN helpdesk.. "het ligt niet aan de batterijen van de afstandbediening!!"

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door cvproductions »

De nieuwe (zwarte box) reageert inderdaad erg langzaam. De vroegere witte uitvoering was aanmerkelijk sneller van begrip.

John778
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2010 09:26

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door John778 »

Beste allemaal,
Ik overweeg om een aansluiting van KPN te nemen. Ik zag op internet verschillende aanbiedingen staan (http://www.kpn.com/prive/service/meer-w ... dingen.htm). Nu zag ik hier dat jullie ervaring met KPN hebben (ik twijfel om een totaalpakket van tv, internet en telefonie te nemen). Raden jullie het me aan of af om met KPN in zee te gaan? En welke aanbieder hebben jullie? Zijn jullie hier tevreden over? groetjes!
Laatst gewijzigd door John778 op 27 sep 2010 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door cvproductions »

Controleer eerst de snelheid, of informeer er naar.
Hoe ver woon je vanaf een wijkcentrale? Is dat verder dan 5 km, dan wordt het lastig!!!!

intrac.rooij
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 15:01

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door intrac.rooij »

KPN Interactieve televisie belooft meer dan ze ooit waar kunnen maken; Eind 2009 wilde ik al ITV aanvragen, doch de postcodecheck stelde me teleur, te ver van de centrale; afin NIEMAND bij KPN kon of wilde mij duidelijk maken, wanneer ik dan WEL ITV kon krijgen, uit armoe maar Digitenne genomen alwaar ik dik spijt van heb, waardeloos. KPN zou reageren wanneer dit wel kon; dus NOOIT meer reageren, nogmaals de postcode check gedaan: EN, u raad het al het kon...; toch maar even gebeld, NEEN het kon toch weer niet 3,8 km van de centrale was nog steeds het probleem; wanneer opgelost konden ze weer niet zeggen. Het lijkt me een schone taak van RADAR om maar een een klacht in te dienen bij de Reclamecodecommissie, want KPN belooft gebakken lucht met hun ITV spotje en laten kennelijk een hele hoop mensen gewoon barsten. Fantastisch en wij maar bellen op onze kosten en dan weer zo'n NoNo aan de lijn te krijgen, die vind dat hij/zij goed werk doet: ik heb u toch maar even gewaarschuwd, dat ITV niet kan....en daar zijn ze dan nog trots op !!

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door cvproductions »

UPC maakt ook landelijk reclame! Maar.... wanneer je reageert, blijkt het niet te lukken (omdat ze toevallig nou net niet in je buurt actief zijn).
Nogmaals: Ik heb (nog) geen spijt van ITV. ((Lees eerdere opmerkingen)).

Wanneer overal glasvezel zal liggen, is het probleem zeker verholpen. Maar zover is het bij lange na nog steeds niet. KPN zou meer wijkcentrales moeten aanpassen en bijbouwen!!!

John778
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2010 09:26

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door John778 »

sch
intrac.rooij schreef:KPN Interactieve televisie belooft meer dan ze ooit waar kunnen maken; Eind 2009 wilde ik al ITV aanvragen, doch de postcodecheck stelde me teleur, te ver van de centrale; afin NIEMAND bij KPN kon of wilde mij duidelijk maken, wanneer ik dan WEL ITV kon krijgen, uit armoe maar Digitenne genomen alwaar ik dik spijt van heb, waardeloos. KPN zou reageren wanneer dit wel kon; dus NOOIT meer reageren, nogmaals de postcode check gedaan: EN, u raad het al het kon...; toch maar even gebeld, NEEN het kon toch weer niet 3,8 km van de centrale was nog steeds het probleem; wanneer opgelost konden ze weer niet zeggen. Het lijkt me een schone taak van RADAR om maar een een klacht in te dienen bij de Reclamecodecommissie, want KPN belooft gebakken lucht met hun ITV spotje en laten kennelijk een hele hoop mensen gewoon barsten. Fantastisch en wij maar bellen op onze kosten en dan weer zo'n NoNo aan de lijn te krijgen, die vind dat hij/zij goed werk doet: ik heb u toch maar even gewaarschuwd, dat ITV niet kan....en daar zijn ze dan nog trots op !!
heb ze laatst gesproken, en toen kosten geclaimd, dus dat probleem is al verholpen... deden ze overigens niet eens moeilijk over...

soof87
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2010 19:49

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door soof87 »

Ik ben sinds een paarmaanden klant bij kpn voor tv en internet. in het begin waren en wat probleepmjes maar die zijn keurig verholpen en verrekend met de factuur! prima beeld en internet..

Arie67
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2010 11:38

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door Arie67 »

Ik heb sinds januari 2010 I-TV van KPN (ik had al internet-plus-bellen)en dat bevalt SUPER, goed beeld! gewoon echt scherp en tot op heden geen enkele storing of dergelijke gehad! Video ondemand werkt perfect, de kids zijn er zeeeeer content mee daarbij staat alles ook duidelijk bij de rekening specificatie! Het product klopt met wat er mij was voorgespiegeld bij de KPN winkel. ...... Binnenkort ga ik over van DSL naar KPNGlasvezel, glasvezel is reeds aangesloten van de (nieuwe)centrale naar huis dus binnenkort ook nog eens het HD-pakket en 100MB internet! Grappig is wel weer dat je een komplete nieuwe doos krijgt met 2 HDD recorders en de bijbehorende kabeltjes een router met zes aansluitingen voor de TV's, de modem wordt door de monteur geplaatst en aangesloten. Je mag de "oude" HDD recorder gewoon gratis blijven gebruiken.
De communicatie met KPNGlasvezel gaat tot op heden prima! alles wordt netjes per mail bevestigd en toegestuurt zoals ww en toegangscodes. Dusssss wordt vervolgt... (een zeer tevreden KPN klant die door drama bij UPC de overstap heeft genomen in 2009)

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door jackvdW »

John778 schreef:Zijn er mensen die mij uit kunnen WAAROM Interactieve TV zo langzaam gaat? Dat het het gaat, is wel duidelijk namelijk. En is het nog afhankelijk van de provider toevallig? Had een site gevonden (http://www.internetentv.nl/wat-is-interactieve-tv/) waar wel een en ander wordt uitgelegd, maar niet in details...
dit komt omdat het nog in de kinderschoenen staat... zoals alles, gaat het gewoon langzaam en daar kan niet eigenlijk niets anders aan doen dan wachten! ;)

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door cvproductions »

Totaal geen last van langzaam. Het enige dat nog langzaam is, is de bediening van het kastje.

Gesloten