| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brief zoeken
-
Painter
Brief zoeken
Beste mensen,
Ik heb een vraag, ik heb op topics en dergelijken gezocht maar kan geen brief tevoorshijn halen die bestemd is voor als je het keuze formulier van dexia krijgt hoe te moeten reageren.
Ik heb geen zin om mijn rechten te verspelen door daar een handtekening op te zetten, voor bijvoorbeeld de restschuld te betalen
zonder verlies van recht.
En weet iemand misschien hoelang het traject van" binnen krijgen van Keuzeformulier tot de incasso procedure" duurt
Ik heb een vraag, ik heb op topics en dergelijken gezocht maar kan geen brief tevoorshijn halen die bestemd is voor als je het keuze formulier van dexia krijgt hoe te moeten reageren.
Ik heb geen zin om mijn rechten te verspelen door daar een handtekening op te zetten, voor bijvoorbeeld de restschuld te betalen
zonder verlies van recht.
En weet iemand misschien hoelang het traject van" binnen krijgen van Keuzeformulier tot de incasso procedure" duurt
Re: Brief zoeken
Painter,
het is inderdaad verstandig het keuzeformulier niet te tekenen.
De vraag die jij stelt komt zeker wekelijks terug hier op het forum. Als je bij zoeken ´keuzeformulier´invult dan krijg je veel info.
Verder duurde het bij mij ongeveer 2,5 maanden voordat Dexia (na eerdere correspondentie) een dwingende aangetekende brief stuurde met een betalingssommatie. Zes weken later volgde de eerste brief van het incassobureau GGN.
Ik heb overigens het keuzeformulier helemaal niet teruggestuurd. Naar aanleiding daarvan zijn de aandelen dus wel ´gewoon´verkocht.
Groet, Margreet Braat
het is inderdaad verstandig het keuzeformulier niet te tekenen.
De vraag die jij stelt komt zeker wekelijks terug hier op het forum. Als je bij zoeken ´keuzeformulier´invult dan krijg je veel info.
Verder duurde het bij mij ongeveer 2,5 maanden voordat Dexia (na eerdere correspondentie) een dwingende aangetekende brief stuurde met een betalingssommatie. Zes weken later volgde de eerste brief van het incassobureau GGN.
Ik heb overigens het keuzeformulier helemaal niet teruggestuurd. Naar aanleiding daarvan zijn de aandelen dus wel ´gewoon´verkocht.
Groet, Margreet Braat
Hallo Margreet,
De door jou genoemde aangetekende dwingende brief van Dexia na 2,5 maand waren daar al extra kosten bij vermeld, rente e.d.?
Ik weet ook niet wat ik moet doen.
Groetjes
Josephine
De door jou genoemde aangetekende dwingende brief van Dexia na 2,5 maand waren daar al extra kosten bij vermeld, rente e.d.?
Ik weet ook niet wat ik moet doen.
Groetjes
Josephine
-
margreet_braat
verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
hallo Margreet,
Bedankt voor je reactie.
Ook heel veel sterkte met deze Dexia ellende! Ondanks alles fijne feestdagen!
Groetjes
Josephine
Bedankt voor je reactie.
Ook heel veel sterkte met deze Dexia ellende! Ondanks alles fijne feestdagen!
Groetjes
Josephine
-
margreet_braat
verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind wel dat je goed op de hoogte bent van de materie.Jaja, het lijkt net alsof ik er verstand van heb .
Ik verwoord het niet helemaal duidelijk vind ik. Maar meer kan ik er even niet van maken.
Groet,
Albert.
-
margreet_braat
verwijderd
Ja dat is zo.
Ook fijne feestdagen gewenst en veel voorspoed voor 2004 voor de Braatjes.
Groetjes,
Albert.
Ook fijne feestdagen gewenst en veel voorspoed voor 2004 voor de Braatjes.
Groetjes,
Albert.
-
margreet_braat
verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuur nog wel een kaartje
Albert.
Albert.