LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] platinum creditcard Ing

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
willa
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2008 11:12

platinum creditcard Ing

Ongelezen bericht door willa »

Wilde weten of er nog meer mensen een bezwaar hebben tegen de regel van de
Ingbank over het bestedingslimiet van een Platinumcreditcard.
Ben al 45 jaar klant bij de Ing met genoeg geld wat er op staat, nu heb ik afgelopen
maand een platinum creditcard aangevraagd omdat ik op vakantie ging naar
New York jl 30 aug. Wilde betalen bij een zaak in NY en wat blijkt mocht ik maar
tot 500 euro gaan per maand, iets wat ze me niet hebben verteld.
Heb echt genoeg geld gespaard wat bij de ing staat.
Nu blijkt dat al heb je bv 1 miljoen euro staan bij de bank, en alleen maar een AOW uitkering
per maand ontvang je niet meer dan 5oo euro mag opnemen met je card.
Je kan wel met je gewone betaalkaart geld opnemen in het buitenland wat je toch minimaal 4,50 kost
per transactie ligt ook aan de hoeveelheid wat je opneemt. Maar waar is dan mijn platinum card dan Voor????
Mijn vraag is nu zijn er nog meer mensen die hier last van hebben en wat kan je hier tegen doen, heb nl geen idee meer.
MVG W.v.d.Valk

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: platinum creditcard Ing

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

ING heeft ook private banking afdelingen. Wanneer je vermogen hebt kun je daar klant worden. Dan wordt je bestedingslimiet aan je vermogenspositie gekoppeld. Als ing het niet wil doen dan zijn er zat andere banken die je ter wille zullen zijn. Je moet dan wel over EUR 250.000 plus bezitten anders kijken ze idd naar je inkomen.

Je kunt natuurlijk ook gewoon geld naar je creditkaart overmaken voor je op vakantie gaat. Dan heb je het probleem niet.

willa
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2008 11:12

Re: platinum creditcard Ing

Ongelezen bericht door willa »

FiscaalJurist schreef:ING heeft ook private banking afdelingen. Wanneer je vermogen hebt kun je daar klant worden. Dan wordt je bestedingslimiet aan je vermogenspositie gekoppeld. Als ing het niet wil doen dan zijn er zat andere banken die je ter wille zullen zijn. Je moet dan wel over EUR 250.000 plus bezitten anders kijken ze idd naar je inkomen.

Je kunt natuurlijk ook gewoon geld naar je creditkaart overmaken voor je op vakantie gaat. Dan heb je het probleem niet.
Bedankt voor je antwoordt, maar de afschrijvingen gaan van mijn gewone rekening af, en daar staat genoeg geld. dus begrijp echt niet waarom de ing zo moeilijk doet.
mvg w.v.d. valk

Gesloten