LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ombouwshop.nl bestel er nooit

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bacchus
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2005 23:31

ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door Bacchus »

Ik heb eind vorig jaar een bestelling gedaan voor een bestelling bij deze oplichters van ombouwshop.nl maar na veel bellen en mailen (met bellen krijg je ze bijna nooit aan de lijn en op mail reageren ze niet) ben ik dus 30 euro lichter door dit soort mensen. Ze hebben een goed uitziende site maar dat is dus misleiding koop hier nooit iets.

gr

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En dan 3 x hetzelfde plaatsen??
Spammen is niet toegestaan !

Heb je alleen maar gebeld / gemailed?

Heb je een ingebrekestelling verstuurd, met verplichting om na een bepaalde datum, de bestelling als ontbonden te beschouwen, en ze te wijzen op hun plicht om binnen een redelijke termijn het geld terug te storten - en dat ze anders ook aansprakelijk zijn voor alle redelijke kosten die jij moet maken om het alsnog terug te krijgen?

En dan ook nog aangetekend? (ivm bewijs)

Zo nee - zou ik dat alsnog doen - telefonisch is zinloos, omdat je hier van allerlei beloften krijgt, maar niets kunt bewijzen - tenzij je de gesprekken hebt opgenomen.
Via email zou nog kunnen - maar is niet 100% betrouwbaar.

Bacchus
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2005 23:31

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door Bacchus »

ja dat 3x plaatsen snap ik niet helemaal, heb hem maar 1x gepost. En ja ik heb in gebreke gesteld en de koop ontbonden. Mij is beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen en las ik bij mijn status kijk staat er ook het word terug gestort maar dat er al een paar maanden

gr Arie

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Je zou zeggen, het is slechts 30 euro..

Maar je - je kan eventueel een incassoburo inschakelen (Intrum Justitia of Lindorff - zie forum "Incasso" zullen dit bijvoorbeeld graag doen - en draaien het bedrijf nog even een extra poot uit).

Als je daar de tijd / energie niet in wil steken - tja - dan kan je het als leergeld beschouwen - en inderdaad mensen adviseren daar niet te kopen.

Als ze trouwens bij een thuiswinkel organisatie aangesloten zijn, kan je daar ook een klacht indienen.

Bacchus
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2005 23:31

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door Bacchus »

die 30 euro heb ik reeds afgeschreven, ik ben een redelijke intensieve internet shopper en heb dit ook nog niet mee gemaakt. Inderdaad is dit voor mij leergeld en ik wil ook iedereen waarschuwen bij dit bedrijf niets te kopen.

roovers patrick
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door roovers patrick »

Ik zit in hetzelfde bootje tis te zeggen mijn zoon is 56 Euro armer en geen bestelling.Zou verstuurt zijn op 22 juli en nog steeds niks ontvangen.Je krijgt ze ook niet aan de lijn en op mails reageren ze niet.Ik wil dan ook aangifte doen van oplichting maar waar en hoe.Ik ben wel woonachtig in België

Sjonnyboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2010 21:46

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door Sjonnyboy »

Ik ben ook opgelicht daarom ben ik hier ook lid geworden. Ik ben maar 25 euro armer maar goed.

Op mail reageren ze niet en opnemen doen ze ook niet.

Ik heb gelukkig wel het rekeningnummer
Eventjes terug gekeken in mijn afschriften.

4663.82.804 H.E.E.S. Home Entertainment.

Hier heb ik mijn geld naar toe gestort.

Hopelijk hebben julie er wat aan want nu hebben ze een ander rekening nummer.

Johan.

Bacchus
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2005 23:31

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door Bacchus »

doe hier aangifte heb ik ook net gedaan, ben ook slachtoffer van deze bende:

https://www.mijnpolitiebureau.nl/b/inte ... viceID=260

REINER
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2011 21:15

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door REINER »

Hallo ook ik heb bij ombouwshop.nl bestellt via internet een PSP en direct slechte ervaring gedaan deze psp kwam direct na voruitbetaling direct aan prima dacht ik maar doen ik hem aanzet bleek dus hij leest geen memorycard maar ja een fout kan gebeuren ik belde de zaak op waar bijna niemant opneemt die een leuke misleidende webwinkel hebben ik heb vastgestelt dat de winkel met de zelfste telefnr merdere namen hebben van de shop dus ik de psp maar teruggestuurt porto zelfs weer betaalt je krijgt van hun niet eens een mail dat ze de psp ontvangen hebben na merdere keren bellen eindelijk iemand aan de lijn blijkt dat er maar 1 persoon werkt ok de psp was er hij zou dus direct een andere sturen het is een verjaardagkado dus eindelijk twee dagen later het pakje was er leuk denk ik op tijd met de verjaardag nee dus er zat een dsi xl in het pakje die is voor iemand uit belgie deze ene persoon die in deze shop werkt is zeker blind en kijkt niet uit na wie die wat verstuurt zo te lezen op deze en andere sites ben ik niet de enige die dit meemaakt met deze shop uit Schiedam lekstraat 68b ik zij dus tegen deze eenpersoonswinkel ik wil deze wel houden het is een verjaardagkado maar ja dat kan niet hij moet direct terug deze is voor een ander persoon ik vind dit dus heel slecht als je beld en erlijk zegt dat je een dsi hebt ontvangen wat niet mijn fout is de person zij ook eerst dat mag wel maar dan maar wat bijbetalen een dure grap voor een fout van de winkel maar mails worden bijna nooit beantwoord dus ik koop er nooit meer en de dsi wil ik niet terugsturen straks stuurt hij koenijnen of een lege doos

madfred
Berichten: 333
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: ombouwshop.nl bestel er nooit

Ongelezen bericht door madfred »

@Reiner

Zou je eens kunnen proberen een bericht te maken met meerdere zinnen, dat zou de leesbaarheid ten goede komen.

Gesloten