Ik heb een waarschuwing betreffende de secret hotels op hotelspecials.nl.
M'n vriendin wilde een weekendje naar Scheveningen en kwam bij een secret hotel 'omgeving Den Haag'.
In de omschrijving stond dat dit 10 minuten van Den Haag af lag (met de auto), maar dit had ze helaas niet gelezen.
Haar aandacht werd namelijk onmiddellijk getrokken door het kaartje wat onder de omschrijving staat.
Omdat hier het centrum van Den Haag te zien was, ging ze er van uit dat het ook daadwerkelijk in Den Haag zou zijn. Helaas bleek dit niet zo te zijn en was het maar liefst een uur reizen naar Scheveningen met het OV
Ik heb herhaaldelijk contact gehad. Telefonisch en per mail. Maar ze willen het niet annuleren. Als we dit willen moeten we het hele bedrag betalen. Ook het vermelden dat we al meer dan 5 jaar trouw klant zijn mocht niet baten.
Uiteindelijk heb ik er maar genoegen mee genomen dat we het geld niet terugzien, maar heb ze gevraagd om het kaartje dan weg te halen omdat dit echt misleidend is. Hierop ontving ik helaas geen reactie, vandaar dat ik het hier maar even neerzet ter waarschuwing.
Op het plaatje staat het kaartje (helemaal onderaan).

Gr. Chris