![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Toen bij aankomst in het hotel bleek de vakantie nog erger te worden. Ik had all inclusive geboekt bij Arke dus alles was al betaald ook het eten.
Helaas was het eten in het hotel zo vreselijk dat ik hier maar 1 dag heb gegeten. Het eten was koud, rauw en niet vers. Gehakt was nog helemaal rood van binnen! Kan je dus erg ziek van worden en ik kreeg er ook meteen uitslag van.
Geklaagd bij de hostess maar zij kon hier niets aan doen !
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Eenmaal thuis een klacht ingediend bij Arke heeft 10 weken geduurd voordat ik een brief kreeg met de tekst: Smaken verschillen wat de een rauw vindt is voor de ander normaal....
Er kon geen bewijs gevonden worden dat ik had geklaagd bij de hostess en niemand anders had volgens hun geklaagd over dit hotel.
Gebeld met de brief schrijfster dat het op internet volstaat met klachten overe het eten in dit hotel, maar ze zei dat op Arke.nl geen klacht stond dus op andere site's ging ze ook niet zoeken.
Ik vind dit echt abnormaal terwijl ik ook nog foto's had gestuurd van het eten.
Heb niet het gevoel dat mijn klacht serieus wordt genomen en zal er dan ook alles aan doen om mijn recht te krijgen.
Dit was trouwens mijn 3de vakantie met Arke maar ook de allerlaatse ik zal nooit meer reizen met Arke omdat er elke keer wat is en hun niets voor een gedupeerde reizer willen doen!!!!!