LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caratoren DSB

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
roandri
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2007 06:31

Caratoren DSB

Ongelezen bericht door roandri »

Naar herhaaldelijke oproepen via de media door de curator om niet via stichtingen maar individueel klachten in te dienen heb ik in november 2009 hieraan via aangetekend schrijven voldaan.
Ik kreeg een antwoordbevestiging met het streven voor eind mei 2010 een inhoudelijke reactie te ontvangen.
In mei kreeg ik echter een algemeen schrijven dat er meer klachten waren als verwacht en dat dit langer ging duren.
Hoelang?
Daarnaast is de curator dwars tegen zijn oproepen in continu aan het onderhandelen met stichtingen en advocaten die meerdere mensen vertegenwoordigen.
Dit vind ik onjuist tegenover zijn oproepen en de individueel ingediende klachten.
Door te wachten met beoordelen kunnen mensen die nu nog kunnen verrekenen met schuld aan de DSB, als ze hebben afbetaald alleen nog geld terug ontvangen via vordering in het faillissement staat in de brief van mei, en dan is niet bekend welk percentage men ontvangt.

Ik vind deze werkwijze ook na de uitspraken van de curator om individueel in te dienen niet correct. Stichtingen dienen geen voorrang te krijgen en klachten moeten sneller worden afgehandeld.

waardie25
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2010 12:29

Re: Caratoren DSB

Ongelezen bericht door waardie25 »

Dan heb jij nog geluk gehad dat de curator heeft gereageerd.
Wij hebben inmiddels 3x een aangetekend schrijven doen uitgaan naar de curatoren,maar tot op heden nul reactie van ze gehad.
Wij willen af van onze, zoals bekend, veel te dure Overlijdens risico verzekering.
Deze maand maar weer eens een briefje naar de heren doen uitgaan. Wellicht dat ze een keertje wakker worden

Gesloten