LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
klaskie
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 22:10
Locatie: noardburgum

7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door klaskie »

beste mensen van Radar,
We zijn sinds vorig jaar sept. bezig om een goede aansluiting van upc te hebben. inmiddels al 7 boxen en 3 monteurs langs geweest talloze telefoontjes en emails die vaak niet beantwoord werden.
Vrijdag de 7 de box gekregen aangesloten en jawel hij deed het niet.
Ik gebeld maar werd me even verteld dat ik wel moest betalen, ja ik zei dat upc dan eens moest gaan leveren.
in het weekend en vakantie krijgen we regelmatig service onderbroken en doet de on-demand het niet. En regelmatig is elke week een paar keer.
weer bellen of mailen. mail reageren ze ongeveer na 7 weken op en telefoon is een ramp maar goed een mega telefoonrekening want je wilt graag dat het allemaal gaat werken.
maar nu na de 7de box vraag ik me af of we het niet eens moeten opzeggen, reacties van upc zijn dat we er zijn om u te helpen maar ik kan nu inmiddels wel als een volleerd medewerker call center aan de slag.
Wat moet ik nu doen?
ze hebben wel een monopolie positie want digitenne levert andere zenders.
help help.
Vriendelijke groeten fam. Goedhart

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door agro »

Satellietontvangst?
Meer zenders, meer mogelijkheden, betere kwaliteit, en beduidend goedkoper.
Voor ontvangst op meer tv's (2 stuks) extra kaarten te verkrijgen, voor meer tv's is cardsharing mogelijk met de juiste apparatuur.
Voor internet en telefoon zijn er legio aanbieders, ook bieden sommige digitale tv aan waarbij je totaal goedkoper uit zal zijn bij hetgeen je nu hebt.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

7 boxen per post gestuurd ?? , monteurs die niets oplossen ?? 7 rekeningen voor boxen ?.

Een goedwerkende schotelantenne met boxen en cards, te rekenen op E 500,00, de bomen in je tuin moet je mogelijk snoeien of omzagen:)

klaskie
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 22:10
Locatie: noardburgum

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door klaskie »

hoi Henrie, we hebben geen rekeningen voor de boxen gehad, moest er ook nog eens bijkomen.
We hebben ook wel gedacht aan een schotel maar moet jeeerst wel 500 euro bijelkaar hebben. ruimte is geen probleem.
GroetjesKlaske

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door agro »

Een goed werkende installatie heb je al vanaf ca € 125,00.

klaskie
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 22:10
Locatie: noardburgum

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door klaskie »

en hoe kom ik daar dan aan heb je een adres?
Groetjes Klaske

Paullus
Berichten: 68
Lid geworden op: 19 apr 2004 20:15

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Paullus »

Zelf heb ik een jaar schotel tv gehad.
Viel zwaar tegen.
Om de haverklap wisselingen van zenders. Mediaguardmodule die steeds vast liep waardoor ontvanger moest worden gereset. LNB (kop van de schotel) al na een jaar gesmolten door de zon. Rubbere afdicht-ring van aansluitplug al verweerd na een half jaar en het vervelendste: schotel uit het lood na storm waardoor ontvangst steeds slechter werd.
Satelliet tv is een goed alternatief als het je hobby is en je het er voor over hebt om steeds schotels, koppen en ontvangers te kopen en constant te prutsen om het werkend te houden.
Als je problemen hebt met kabel (UPC) is dat vervelend, maar denk niet dat Canaal Digitaal het paradijs is. Financieel is schotel tv een schip van bijleggen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door agro »

Als je problemen hebt met kabel (UPC) is dat vervelend, maar denk niet dat Canaal Digitaal het paradijs is
Welke provider is wel het paradijs? CD is niet slechter dan een andere provider, wel heb je meer zenders voor een lagere prijs met een betere kwaliteit, en afhankelijk van de aparatuur welke je investeerd meer mogelijkheden, bv digitaal of HD kwaliteit op onbeperkt aantal tv's ontvangen met slechts één abonnement.
Financieel is schotel tv een schip van bijleggen.
Dat valt best wel mee, heb nu ca 5 jaar satellietontvangst met nog steeds dezelfde aparatuur.

Ook zijn er nog wel andere alternatieven, er zijn diverse aanbieders welke icm internet + bellen digitale tv aanbieden met een keur aan zenders, welke ook goedkoper zijn dan upc en een betere service bieden.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Henri42 schreef:Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.
Eindelijk, jammer dat hij niet meteen verbannen is :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken
Eindelijk, jammer dat hij niet meteen verbannen is :lol:[/quote]

Ja ik zag ook dat m,n lijntje met een reactie op het lijntje van Agro verwijderd was, uiteraard heeft de moderator het laatste woord

De vergelijking tussen een kwalitatieve schotelantenne en een abbo bij C C met de TV aansluiting met box van UPC gaat mank, overigens betwijfel ik of UPC 7 maal een box vervangt cq monteurs langs blijft sturen zonder iets op te lossen, ik matig mezelf geen oordeel aan over providers die ik niet ken.:)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door agro »

De vergelijking tussen een kwalitatieve schotelantenne en een abbo bij C C met de TV aansluiting met box van UPC gaat mank
Klopt helemaal, de kwalteit, de prijsverhouding, de service en het aantal zenders van CD staat in schril contrast tegen wat upc aanbied waar de laatste met geen mogelijkheid aan kan tippen.
Ja ik zag ook dat m,n lijntje met een reactie op het lijntje van Agro verwijderd was
En dat was een dag eerder ook al het geval voor je beledigende opmerkingen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

agro schreef:
De vergelijking tussen een kwalitatieve schotelantenne en een abbo bij C C met de TV aansluiting met box van UPC gaat mank
Klopt helemaal, de kwalteit, de prijsverhouding, de service en het aantal zenders van CD staat in schril contrast tegen wat upc aanbied waar de laatste met geen mogelijkheid aan kan tippen.
Ja ik zag ook dat m,n lijntje met een reactie op het lijntje van Agro verwijderd was
En dat was een dag eerder ook al het geval voor je beledigende opmerkingen.
De zenders van C D zijn nog beroerder dan van de gepromote OBN zenders, UPC is een van de betere providers op gebied van service en prijsnivo, Agro een zinsnede kun je als een belediging opvatten, zal van persoonlijke aard zijn, jouw stelling dat een schotel van 1m doorsnede met een gegalvaniseerde muursteun, een receiver incl. kabels en connectors en pathfinder incl smartcard te koop is voor E 125,- zou ik graag onderbouwd zien met een specificatie, bij voorbaar dank :?: :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door agro »

Agro een zinsnede kun je als een belediging opvatten, zal van persoonlijke aard zijn,
De laatste maanden zijn wel meerdere postings van je verwijderd wegens beledigende inhoud.
zou ik graag onderbouwd zien met een specificatie, bij voorbaar dan
Zolang upc een soort afgod voor je is, en je reacties niet ter zake doende zijn en/of beledigend, heeft het geen enkele zin om je de informatie te geven waarvoor je een goedwerkende satelliet ontvangst installatie voor ca. € 125 kan aankopen, aan klaskie heb ik de nodige informatie reeds enige dagen geleden per pb gestuurt, welke er zo deze wil zijn voordeel mee zal kunnen doen.

Maar misschien kan je met een beetje googlen ook aan de nodige info komen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

De laatste maanden zijn wel meerdere postings van je verwijderd wegens beledigende inhoud.
Zolang upc een soort afgod voor je is, en je reacties niet ter zake doende zijn en/of beledigend, heeft het geen enkele zin om je de informatie te geven waarvoor je een goedwerkende satelliet ontvangst installatie voor ca. € 125 kan aankopen, aan klaskie heb ik de nodige informatie reeds enige dagen geleden per pb gestuurt, welke er zo deze wil zijn voordeel mee zal kunnen doen. Maar misschien kan je met een beetje googlen ook aan de nodige info komen.
Slap argument Argo, het onderbouwd pdf document zal de belangstelling van velen hebben.
Ik heb sinds 5 maanden een werkende UPC box voor onze HD televisie, alles wekt als een tierelier na een prettig telefonisch installatiegesprek met de klantenservice van UPC, ik vereer UPC heus niet maar vindt hedt merkwaardig dat velen in onze vriendenkringen met UPC er tevreden overzijn.

Nogmaals zet eens de specificatie van de scotel.statief,receiver,kabels,versterker en connectors op papier, wij zijn reuze benieuwd, good luck :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb sinds 5 maanden een werkende UPC box voor onze HD televisie,
Vreemd :?: :!: Met je topic gestart op 23 augustus nog geen 2 maanden geleden stelde je vragen omdat je zojuist aangeschafte Digitale/HD tv aansluiting niet werkt, dit i.v.m. te lange mogelijk verouderde coax kabel.
zie:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1#p1035041
En nu heb je plotseling al 5 maanden uitstekende kwaliteit.
Slap argument Argo, het onderbouwd pdf document zal de belangstelling van velen hebben.
Waarom slap argument?
Hoezo een pdf document??? waar haal je dat vandaan????
1- Men mag geen reclame maken op dit forum
2- Belangstellenden kunnen met een PB kenbaar maken dat ze geïnteresseerd zijn in de info, waarna ik deze zal toesturen.
3- Probeer mijn en van anderen de nickname eens correct weer te geven, ook zo'n eigenaardig trekje van je om andermans nickname te verbasteren.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Agro, maak het Laurent....., sorry ik bedoel Henri nou niet te moeilijk, straks moet hij weer reïncarneren onder de zoveelste naam en duurt het weer een poosje voor iedereen hem door heeft :D

Faatiemaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2010 13:03

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Faatiemaa »

zie hieronder mijn klacht van UPC!!! en dan is het nog maar heeeeeeeeeeeeeeeelkort beschreven.Heb UPC gewaarschuwd dat ik mijn klacht overal ga deponeren waar mogelijk maar ik ga er van uit dat ze daar niet warm of koud van worden en alle ellende verhalen op deze site lezende zal ik nog wel ff geduld moeten hebben voordat e.e.a. opgelost is (of niet):

Heb digitale TV van UPC. Nederland 1,2 en 3 zijn regelmatig niet te ontvangen, terwijl de andere zenders dat wel zijn. Heb diverse e-mail gestuurd, maar het probleem wordt niet verholpen. Intussen een nieuwe mediabox gekregen omdat de oude kapot was maar de klachten blijven bestaan. er werd zelfs de verkeerde mediabox afgesloten na het retour sturen van de defecte (ik heb 2 mediaboxen) waardoor mijn zoon 4-5 dagen zonder signaal heeft gezeten. ik heb restitutie van abonnementsgeld gevraagd, maar elke afdoende reactie blijft uit. ik heb aangegeven mijn klachten elders te deponeren.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

C Slowy eb Agro, wederom slappe argumenten:

Slowy::: indien je een probleem hebt met m,n naam ,wendt je tot de moderator en zit me niet als een horzel te achtervolgen met niet ter zake doende holle kreten.

Agro:::: inderdaad had ik een probleem met de HD uitzendingen vanwege een te zwak signaal via mijn eigen te lange en verouderde coax kabel,het probleem is verholpen door een nieuwe kabel en connectoren, je zoekt spijkers op troebel water.

Agro::::: door een beknopte merkloze specificatie te plaatsen maak je geen reclame, nog sterker je onderbouwd je stelling dat je een complete installatie kunt kopen,installeren en functioneel operationeel te maken voor E 125,-

Vol belangstelling uitkijkend naar jouw waardevole inzending :) Henri42 cs :lol:

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Slowy::: indien je een probleem hebt met m,n naam ,wendt je tot de moderator en zit me niet als een horzel te achtervolgen met niet ter zake doende holle kreten.
Grappig, degene die alle nicknames verbasterd verwijt een ander moeite met namen te hebben :lol:
Degene die als een horzel iedereen achtervolgt die UPC bekritiseert voelt zich nu zelf achtervolgd. :lol:

Gesloten