LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile, als klant ben je niets waard!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
boom1387
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2010 15:38

T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door boom1387 »

Maart 2009 heb ik een relaxabonnement afgesloten (24 mnd), eind april 2009 heb ik deze opgewaardeerd naar het hoogste consumentenabonnement.

Sinds 4 maanden heb ik grote problemen, telefoongesprekken vallen zeer frequent weg het maakt niet uit wat ik doe.

Zojuist contact gehad met de klantenservice en hen verzocht tot een oplossing. Er blijken werkzaamheden te zijn met het netwerk in mijn regio, deze kunnen nog 6-8 maanden duren.

Volgens T-Mobile heb ik pech en geven ze uitsluitend garanties op mijn thuisadres (hoezo mobiele telefoon :D ).

Na lang aandringen en diverse verzoeken tot een oplossing (tegemoetkoming factuur, extra belminuten, whatever sta er echt blanco in) mag ik mijn abonnement ontbinden.

Ontbinden, daar belde ik toch helemaal niet voor?
Ja u mag ontbinden, maar dan moet u nog wel 2 maanden abonnement betalen en uw toestel inleveren!

:twisted: :twisted:

Toestel inleveren? Wacht even:
Abonnement afgsloten voor 24 maanden a 30 euro per maand
Bijbetaald voor een toestel
Binnen 2 maanden mijn abonnement van 30 euro per maand voor de resterende 20 maanden verhoogt naar een abonnement van 100 euro per maand.

Het is niet mijn keus mijn abonnement te ontbinden, ik wil een oplossing!

Wat zijn mijn rechten, hoe kom ik zo snel mogelijk tot een oplossing

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Welkom in de louche wereld van tmobile, waar je geen rechten hebt, alleen plichten.

Helaas... slechts met rechtsbijstand of stevige aanpak kan je iets bereiken.
Ik zou zo snel mogelijk opzeggen, en dan met behoud toestel.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door berndv »

vind het al heel coulant dat je de overeenkomst kan ontbinden. Dat gaat naar mijn idee nog verder dan een tegemoetkoming. Hoor hier genoeg verhalen van mensen die het zouden willen maar niet kunnen.

Dat het toestel terug moet is vrij normaal. En dat u eerst een abo van 30 euro heeft en daarna opwaardeert naar 100 veranderd de toestelprijs niet. Dan had u meteen met 100 moeten beginnen, was het toestel waarschijnlijk nog goedkoper geweest ook.

U wilt een oplossing. Die bieden ze ook, u mag met uw nummer over naar een andere provider. Lijkt me een goede oplossing. Hoe had u het anders gewild. tegemoetkoming lost het probleem niet op. Extra belminuten lijkt me onlogisch, aangezien u niet kunt bellen. 6-8 maand is ook wel erg lang voor werkzaamheden, maar als dat het geval is, is de oplossing dus de werkzaamheden versnellen.

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door dimba »

Pffff, nou ik kan je vertellen 6 tot 8 maanden is wel erg lang, dus ik kan me voorstellen dat T-Mobile je uit coulance naar een andere provider wil laten gaan.

Ik had ook niet anders verwacht aangezien ik wel tevreden klant ben geweest bij hun. Dus mijn advies wees blij met dat ze je oplossing bieden. Ik ben het dus helemaal met berndv eens.

En de uitleg die je gehad hebt komt totaal niet overeen met hetgeen hoe het bij mij is afgehandeld. Ik zou nog eens bellen en nogmaals informeren, kijken wat ze zeggen.

Ik heb gebeld naar de klantenservice omdat ik geen 3G mast bij mij in de buurt heb staan met een iPhone ( dus geen storing/werkzaamheden).
Direct kon ik gaan kiezen :
* 50 % korting 4 maanden lang
* ontbinden

Tweede keuze
* direct uit de lucht gehaald worden
* omgezet worden naar prepaid en zelf nummerbehoud regelen ( eerst even
kijken natuurlijk welke provider in mijn omgeving goede dekking heeft )
* binnen 5 werkdagen met mijn nummer naar een andere provider.

Ik heb gekozen omzetting naar prepaid en zelf een contract aangesloten en nummerbehoud aangevraagd bij Hi.

Voorwaarden :
Toestel moet teruggestuurd worden ( begrijpelijk heb 60 euro voor een iPhone betaalt die eigenlijk pas na 2 jaar van mij zou zijn volgens de voorwaarden).
Het bedrag heb ik teruggestort gekregen, de bon moest wel meegestuurd worden.
De eindfactuur van T-Mobile ontvangen en alles is geregeld.

Betere service kan ik mezelf niet wensen.
Ik hoop dat ik dit nu bij Hi zal vinden.

Gr Dimba.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

zou me verbazen als het zo soepel zou verlopen als bij dimba.

Overigens,.. tmobile heeft bij de rechter bakzeil gehaald in hun poging om toestel terug te eisen/krijgen, in een geval waarbij tmobile zelf had opgezegd. De rechter zei dat verlies van de waarde van het toestel bedrijfsrisico was, als ze zelf contract beëindigden.

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door dimba »

Ik heb er lang over nagedacht maar toch zeg ik het :

@ik zeg t-mobile op : suggereer je dat ik dit uit mijn duim zuig ?
Wat ben je ook onbeschoft eigenlijk, als je je niet kan indenken dat er tevreden mensen zijn, wat let je om dit forum te verlaten? Ik wil graag mijn ervaring delen met de topicstarter niet met jou.

Tevens kan ik je vertellen, ik was platina klant bij T-Mobile, betaalde mijn facturen netjes op tijd, ik had geen ellelange keuze menu's en ik mocht gratis een kopie factuur opvragen. Ja dit alles maakt mij tot tevreden klant, en dan heb ik misschien wel 40 tot 60 keer met hun gesproken sinds 2004. Hetgeen wat ik wijzigde kreeg ik altijd netjes bevestigd of kon ik teruglezen op hun website.
En ja ik vind de kleur van T-Mobile ook fantastisch, hoe kan het anders ik ben een vrouw.
Ja het is onbegrijpelijk voor je : dat is wat anders dan dat je een incasso procedure ingaat met een mobiele provider.

Dus ik heb twee adviezen voor je : Betaal op tijd en wellicht is het iets voor je om door te gaan met je leven en eens over je nieuwe provider te lezen op dit forum.
Dan kan je uit de ellende van andere jouw voordeel halen!.

Verder wil ik melden dat ik niet meer reageer op jou.
Aangezien jij niet wil accepteren, dat T-Mobile voor mij wel een goede provider is geweest, ik heb me 5 dagen geleden aangemeld bij die nieuwe provider van jou : KPN en heb nog geen donder van ze gehoord. Dat was bij T-Mobile wel anders kreeg ik netjes een welkomst brief.

Dimba.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@dimba

hoi dimba. sorry, begrijpen we elkaar verkeerd? ik schreef
zou me verbazen als het zo soepel zou verlopen als bij dimba.
en daar bedoel ik niet mee dat jij onwaarheid spreekt (integendeel,ik ga uit van de waarheid!) maar dat het me zou verbazen als het voor boom1387 óók zo soepel verloopt. Immers, uit haar/zijn verhaal lees ik dat z/hij verschillende reacties en aanbiedingen kreeg, wat aangeeft dat er bij t-mobile kennelijk niet met één mond wordt gesproken, en dát levert onzekerheid op, en risico dat je uiteindelijk tussen wal en schip valt. Zoals de ervaringen die ik heb gehad. Maar ja, zal wel komen omdat ik student ben en geen platina klant bij T-Mobile.

Ik geloof zeker dat jij tevreden bent (geweest), en stel dat niet ter discussie. Misschien kan je je indenken dat ik niet tevreden ben (geweest), niet over de kleur, niet over het 40x bellen, maar over het eindresultaat: niet gerepareerde kapotte iphone, meer dan 100 euro verbeld aan 0900 "service"nummers van t-mobile, buiten de belbundel meer moeten betalen voor 088-nummers (zoals IBGroep, terwijl wettelijk is geregeld dat ze beschouwd moeten worden als 'gewone'nummers), mislukte omzetting met nummerbehoud naar prepaid, enzovoorts. Als laatste een uitspraak van het t-mobile kippenhok "u heeft opgezegd, dus u bent geen klant meer". Misschien snap je dan mijn gevoel en reactie.

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door dimba »

Nou zoals je het nu neerzet, zo leest het al wat beter weg.

Ik richt me van de week even prive tot je, omdat het anders offtopic is.
Ben in ieder geval blij dat we elkaar even verkeerd begrepen.

En ook als student moet je goed geholpen worden, laten we dat vooropstellen.

Met een vriendelijke vrolijke lach,
Groeten van Dimba.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: T-mobile, als klant ben je niets waard!

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@ dimba

:P :) :D

Gesloten