LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BRUYNZEELKEUKEN MET EEN LULLIG GEVOEL

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
huipdegroot
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2010 08:42

BRUYNZEELKEUKEN MET EEN LULLIG GEVOEL

Ongelezen bericht door huipdegroot »

ik wilde een keuken kopen en omdat mijn vriendin zei dat Bruynzeel goed was ben ik dus bij Bruynzeel gaan kijken. We kwamen daar -na een hele dag werken- om 18.15 en gingen pas weg om even voor 23 uur.
Ik vertel het hier zoals ik het beleefd heb.
Ik begin te zeggen: stom van me. Ik had me voorgenomen om alleen te komen informeren, maar... lees maar.
Er werd een tekening gemaakt en dat duurde heel lang. maar het mooiste kwam nog: de verkoper weigerde mij de prijs te vertellen (dat heeft hij 25 minuten volgehouden) (mijn partner wilde 3 keer weglopen;ik ben een keer opgestaan om weg te lopen ); Nee, eerst wilde hij weten hoeveel ik er voor over had. Ik wilde de offerte eerst mee naar huis nemen om goed te kijken, maar hij gaf de prijs niet. Hij heeft ons dus 25 minuten bezig gehouden om de prijs niet te vertellen.Hij wilde ons een aanbieding doen, die we niet konden weigeren.
Hij ging ook fors omlaag. Ik heb getekend. Maar had al in de auto een rotgevoel. Een gevoel van lullig benaderd te zijn (knap van die verkoper, zoals hij ons heeft bespeeld)
Maar ik raad iedereen aan: (ik heb het nu van Bruynzeel (de goudeerlijke hollandse Keuken!!!Heeft hij wel 10 keer gezegd)) meegemaakt, maar ik voel me zo lullig over het gebeuren, dat voor mij die Bruynzeel keuken gewoon een lullig gevoel blijft geven. (Hij zei: als je nu tekent: dan kan ik thuis komen bij mijn vrouw en haar blij maken over het feit dat ik een keuken verkocht heb)
De rechtsbijstand verzekering gaf aan: erin geluisd.
Voor mij dus NOOIT MEER een Bruynzeelkeuken.
en ik heb wat geleerd:
raad: TEKEN NOOIT. HOE MOOI DE AANBIEDING OOK IS. HOE ZIELIG ZE OOK DOEN. OOK NIET ALS ZE ZEGGEN: HET IS DEZE PRIJS ALS U NU TEKENT,. OVER EEN MINUUT GAAT HET OVER.
Want als je een groot aantal keukenwinkels langs gaat en echt de keuken ziet die je wilt hebben, dan krijg je toch de prijs waar je het voor wil hebben.
Ik denk dat alle keukenwinkels dezelfde technieken hebben, maar ik heb dit meegemaakt bij Bruynzeelkeukens Pas dus op.

Skypo
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 jul 2010 20:19

Re: BRUYNZEELKEUKEN MET EEN LULLIG GEVOEL

Ongelezen bericht door Skypo »

Wil niet lullig ( :D ) reageren, maar dit is toch al oud nieuws? Ik snap werkelijk niet hoe het die verkopers toch elke keer weer lukt mensen erin te luizen. Als je niet wil tekenen dan zeg je toch gewoon 'nee, ik teken niet'. Hoe moeilijk is het?

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: BRUYNZEELKEUKEN MET EEN LULLIG GEVOEL

Ongelezen bericht door maxx »

Ik denk dat alle keukenwinkels dezelfde technieken hebben

Wedden van niet? Het kan echt wel anders maar zolang het trucje werkt zal er geen verandering te zien zijn bij dit soort schurken. Dat het trucje werkt heb je zelf maar weer even haarfijn bewezen.

Heb je trouwens een echte Bruynzeel of wordt jouw Bruynzeel, als bijna elke andere Bruynzeel, in Duitsland gemaakt? Dan l*lt de verkoper mooi uit zijn nek met zijn oerhollands product. Het once-in-a-lifetime trucje, dat is pas oerhollands. Misschien kun je, als je kunt aantonen dat de keuken niet uit Nederland komt, het gooien op misleiding. Mooie vraag voor 16again.....

Succes met je, hopelijk in Duitsland gefabriceerde, Bruynzeel.

MVG

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: BRUYNZEELKEUKEN MET EEN LULLIG GEVOEL

Ongelezen bericht door tinne »

Zal ik het dan nog even erger maken? Bruynzeel keukens, volgens de reclame de meest verkochte keuken in NL . ja, dat klopt, want in elk jaren 60 / 70 huurwoning zat : een Bruynzeel keuken. Mocht u ooit de behoefte hebben om te leren hoe ellendig dit heden ten dage kan aflopen? dan denk ik dat u eens moet gaan kijken op het topic: het is maar een keuken... Auteur: Honda.

trap nooooooooooit of te nimmer in dit soort idiote praat. zeker niet in deze tijden. Klant hoort en hoorde te allen tijde koning te zijn, maar zeker de laatste 2 jaar? laat je niet flessen. je bent klant. ze zijn al blij als er íets verkocht word.
gr. Tinne

momo129
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2008 10:48

Re: BRUYNZEELKEUKEN MET EEN LULLIG GEVOEL

Ongelezen bericht door momo129 »

Nou wij hebben precies hetzelfde meegemaakt
en wat nu nog het ergste is er klopt niets van de keuken
de greepen zitten op de verkeerde plek de kookplaat zit niet onder de schouw en ga zo maar door kastjes draaien verkeerd en nu doet het filiaal net of ze niet thuis zijn terwijl ze wel net zoals jullie ons eigenlijk een beetje gedwongen hebben om de keuken te kopen anders liep je de superaanbieding mis
er gewoon ingetrapt dus
spijt als haren op mijn hoofd

Pandapanda
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2010 15:26

Re: BRUYNZEELKEUKEN MET EEN LULLIG GEVOEL

Ongelezen bericht door Pandapanda »

Ja, hoor, ook wij zijn erin getrapt......
Bij bruynzeel krijg je toch een goed gevoel, of niet soms..
Nee dus, net als Honda, ook de afzuigkap is een grote ellende, en bij de klantenservice wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, ze hebben een nieuw computersysteem bij de bevoorrading, trouwens onze bovenkasten die niet goed waren en door de installateur weer meegenomen waren, waren ze ook kwijt geraakt?
Kortom wij wachten ook nog steeds op de rest van de keuken..
Een tip voor nieuwe kopers van welke keuken dan ook, betaal niet alles maar houd een bedrag achter, wat je pas betaalt als alles naar tevredenheid is afgerond.

Gesloten