LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wefashion.nl / wefashion.com klacht

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
evdv12
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2010 08:32

wefashion.nl / wefashion.com klacht

Ongelezen bericht door evdv12 »

(Potentiele) klanten let op wanneer je wat gaat bestellen bij WE.nl of wefashion.nl :!:

Eind augustus een bestelling gedaan via wefashion.nl van iets meer dan 400 euro, dit moest vooruit betaald worden, zo gezegd zo gedaan via Ideal

De kleding die besteld was voldeed niet en heb dit retour gestuurd.
Deze bestelling is op 8 september retour geboekt en toen is er een refund aangevraagd bij de financiele administratie van wefashion.
Vanaf die datum zou wefashion volgens hun eigen algemene voorwaarden binnen 30 dagen de refund gaan uitbetalen dus uiterlijk 8 oktober.

Op 27-9 had ik nog geen geld ontvangen dus maar eens een mail gestuurd naar de klantenservice van wefashion.
Bericht terug ontvangen dat de refund op 8 september aangevraagd was en dat wefashion 30 dagen de tijd had om eea terug te storten.
In mijn ogen vind ik de maximale terugbetalingstermijn hanteren niet handig, klanten worden geirriteerd wat weer klanten gaat kosten.
Wat is er nu makkelijker en klantvriendelijker om bijvoorbeeld binnen 5 tot 10 dagen het geld terug te storten?

Ik bestel met regelmaat wat bij Bol.com, keurig bedrijf, die hanteren een terugbetalingstermijn van 5 dagen en binnen 2 dagen staat het geld er weer op, zo hoort t!

Daarna nog een aantal keer mail en telefonisch contact gehad maar geen geld ontvangen.
Afgelopen vrijdag 8 oktober wederom wefashion gesproken, de 30 dagen waren voorbij en het geld stond nog niet op de rekening.
De beste meneer zou alles uit gaan zoeken en vandaag terug gaan bellen want wat er nu aan de hand was dat kon niet in zijn ogen!
Hij heeft niet gebeld natuurlijk want daar zijn ze goed in om klanten in het ongewisse te laten..
Zelf maar weer gebeld, de meneer was telefonisch in gesprek maar zo zij een collega, hij zou direct terugbellen....
Uiteraard niet gebeld :evil:

Vanavond wederom maar weer gebeld en toen kwam de aap uit de mouw!
wefashion heeft een intern probleem met het computersysteem, dit is al weken bekend maar de financiele administratie heeft vorige week pas actie ondernomen!
Het is een technisch verhaal maar er zijn problemen met de aangevraagde refund betalingen van bestellingen die met een credit card zijn gedaan?
Aangegeven bij de dame van de klantenservice dat ik met Ideal heb betaald maar die hoorde er waarschijnlijk ook bij..

Gevraagd om de betalingen handmatig terug te gaan betalen naar de gedupeerde klanten maar dat doen ze niet want dan zou het voor kunnen komen dat er wellicht dubbel terugbetaald gaat worden.
Dussssssss: omdat wefashion momenteel een intern probleem heeft met het computersysteem kunnen de klanten barsten!
De dame aan de telefoon kon niet vertellen wanneer ik mijn geld wel terug ga krijgen :evil:

wefashion is in gebreke omdat ze niet binnen 30 dagen hebben terugbetaald, ik weet niet wanneer ik mijn geld terug ga ontvangen dus ga morgen mijn rechtsbijstandverzekering contacten want dit pik ik niet!

Ik bestel in ieder geval NOOIT meer wat bij wefashion, in mijn ogen is dit een waardeloos bedrijf die de klanten laat stikken omdat ze zelf intern hun zaakjes niet op orde hebben!
Laatst gewijzigd door evdv12 op 12 okt 2010 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

evdv12
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2010 08:32

Re: wefashion.nl / wefashion.com klacht

Ongelezen bericht door evdv12 »

Vandaag mijn rechtsbijstandverzekeraar telefonisch gesproken.

Deze geven aan dat wefashion zeker in gebreke is omdat de 30 dagen voorbij zijn.

Op aangeven van mijn rechtsbijstandverzekeraar heb ik een mail gestuurd met de mededeling dat ze nog 2 dagen de tijd krijgen om alsnog het geld terug te gaan betalen inclusief de wettelijke rente van 3% gerekend vanaf 8 oktober.
Doen ze dit niet dan moet ik as donderdag mijn rechtsbijstandverzekeraar weer bellen en dan gaan hun aan de slag om mijn geld terug te krijgen.

wefashion hult zich momenteel in stilzwijgen, die reageren momenteel nergens meer op, wat een waardeloos bedrijf is dit, nog nooit meegemaakt...

evdv12
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2010 08:32

Re: wefashion.nl / wefashion.com klacht

Ongelezen bericht door evdv12 »

Opgelost, er is betaald vandaag door wefashion.

Hoeft de rechtsbijstand niet aan de slag!

Gesloten