Vaak zijn er ook spelletjes te doen waarbij ook extra punten bijgeschreven worden indien je wint. Het meeste punten spaar je als je de enquetes invult. En hoe meer enquetes je invult, hoe harder het oploopt natuurlijk, dus je hebt het zelf een beetje in de hand. Ook kun je via een link online shoppen bij heel veel bekende bedrijven. Dan loopt de teller natuurlijk helemaal flink op. Het gaat voor mij niet heel hard, dat sparen, maar ach... zoveel moeite is het niet en als ik het zo 1x per half jaar uit laat keren, dan heb ik bij één bepaald programma toch al gauw een paar tientjes.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Het programma wat binnen een paar maanden een aantal tientjes oplevert is Moneymiljonair. Dat spaart nog het beste en het snelste naar mijn idee. Ze zijn ook heel snel met uitkeren steeds. Zinngeld voldoet v.w.b. de tijd waarbinnen ze uitkeren ook prima. Maar Sneleuro... daar heb ik geen goed woord voor over!
Het gaat ten eerste enorm traag voordat je geld bijelkaar hebt gespaard. Dan heb je nog zoiets als 'punten', maar hoe dat allemaal zit is veel te ingewikkeld. En dan kun je enquetes invullen, om zodoende per ingevulde enquete 50 cent of soms wel meer te verdienen. Alleen.... dat wordt niet bij mijn saldo opgeteld! Nu heb ik dat al driekwart jaar geleden aangegeven via het contactformulier op hun site. Maar ik kreeg geen reactie. Nog maar eens gemaild na enige tijd, en nog eens en nog eens en... Uiteindelijk heb ik het via een reply-mail gedaan, ook wel tien keer. Dan liet het maar weer even een paar weken rusten, totdat ik het toch maar weer eens ging proberen.
Inmiddels zijn mijn mails niet meer vragend, maar eisend. En dan vooral een eis om reactie. Ik denk dat ik inmiddels zo'n 30 mails had verstuurd! Afgelopen weekend heb ik geschreven dat als ik voor dinsdag niets hoor, ik een topic zou openen op Tros Radar. En voila.... ze reageerden dezelfde dag nog! Het was een reactie op een reply-mail (dus niet via het online contactformulier). Ze zeiden dat dit de enige mailing was die ze hadden ontvangen en verzochten me toch nog eenmaal mijn eigenlijke vraag voor te leggen.
Dat was maandag. En nadat ik meteen hierop gereageerd heb met mijn vraag én de melding dat er dan toch iets ernstigs mis is met hun mailbox o.i.d., bleef het tot op vandaag weer akelig stil. Ik heb nogmaals een mail gestuurd met mijn belofte het hier te melden. Bij dezen dus.
Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die problemen met Sneleuro ondervinden.
Groet,
Susan