LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Wondermiddel' MMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Ericman schreef: Mensen, begrijp het nou! We hebben het hier niet over limonade! Het gaat om een potentieel geneesmiddel voor ernstige klachten, waarvoor geen officieel onafhankelijk bewijs is dat het werkt (alleen anecdotes en testimonials) en mogelijk ernstige gevolgen heeft voor de gezondheid op de lange termijn!
Je gezondheid is geen televisie. Als het kapot gaat, ga je dood. Je kunt geen nieuwe gezondheid kopen zoals je een TV koopt. Als je al overweegt om het enorme risico te nemen dit middel te gaan gebruiken, laat je bij je ONDERZOEK dan NIET leiden door VERKOPERS die over jouw rug en gezondheid grof geld verdienen aan het verdunnen en met woekerwinst verkopen van supergoedkoop in bulk gekocht industrieel bleekmiddel.
Beter kan je het niet verwoorden!

violia
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 okt 2010 16:10

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door violia »

Zou yoeri van gelder dit soms gedronken hebben ?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

hos2046
Berichten: 0
Lid geworden op: 13 okt 2010 22:36

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hos2046 »

zo en hier nog 1 van de last minute geregistreerden aangezien ik ook wel eens van het middel had gehoord en per ongeluk heel wat luitjes ken die het voor detoxen gebruiken. Voor het oplossen van ernstige kwalen ken ik persoonlijk niemand in deze en kan ik ook geen uitspraak over doen.

Ik heb al 9 jaar geen tv maar kon het toch niet laten om de radar uitzending te bekijken via internet. Eerste wat me opviel was de vooringenomenheid van de journalisten, is dat de nieuwe trend in TV journalistiek soms ? zo ja dan hoef ik voorlopig zeker geen TV meer aan te schaffen als dit de standaard is. dat je van een commerciele zender zulk sensatiezucht kan verwachten ok maar van een publieke zender die door belastingcenten wordt betaald mag een zekere diepgang toch wel verwacht worden ? of is dat ook al achterhaald ?. er zouden mensen doodziek zijn geworden ? waarom waren die niet geinterviewd ? er zouden mensen door genezen zijn , zelfs hier op het forum heb ik paar persoonlijke verhalen aangetroffen van mensen die de ziekte van lyme hadden ? waarom zijn die niet geinterviewd ?

En commercieel belang ? als dat er was dan was het logischer geweest om de precies exacte samenstelling geheim te houden toch ? dit is net zoiets als keukenzout oplossen in water en er dan 25 euro voor vragen. je moet misschien iets verder kijken dan je neus lang is dan de lokale supermarkt maar het is echt niet moeilijk om aan natriumhypochloriet of calciumhypochloriet te komen in grote hoeveelheden voor een fractie van het bedrag laat staan citroenzuur.

Maar misschien is het ook luiheid van de mensheid, ook de reden dat de farmaceutische industrie natuurlijk ook goud geld verdient.
tja dat potje is dan 50 euro alwaar een gedroogd plantenextract in zit wat je in elk weiland kan vinden alleen dan niet in van die handige capsules geperst. (en ja 60% van de reguliere medicijnen komt nog steeds van planten af)

Zou het in ieder geval fijn vinden als door deze uitzending eens een universiteit een compleet onafhankelijk en gecontroleerd onderzoek zou gaan doen en de uitslag daarover volgend jaar gaan openbaarmaken. dan zou er toch nog iets goeds zijn voortkomen uit deze pulpjournalistiek.

YHoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:11

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door YHoek »

Na mijn reactie van enige dagen geleden is er al veel gediscussieerd.
De vraag die steeds opkomt is dat het middel niet bewezen is en dat iemand die genezen is, best ook wel door andere omstandigheden beter is geworden.
Ik wil daarom graag toch iets met jullie delen. Een beter bewijs dan op ratten of muizen, zijn de ervaringen van gebruikers (hoewel misschien niet altijd in de juiste geisoleerde omstandigheden, maar je kunt al deze ervaringen gewoon niet naast je neerleggen).

De ziekte van Lyme, zoals ook andere patienten al aangaven, kan je leven danig verwoesten. Ik heb dus ook Lyme en ik heb het aardig kunnen terugdringen met MMS. Waarom ik denk dat MMS heeft geholpen? Heel simpel. Na de eerste innames (dosering van 3 druppels, op de 3e dag dus) begonnen mijn hersenen weer normaal te functioneren (concentratie en de gewone zaken afhandelen kon ik nl. niet meer). Wat ook opviel is dat er zich in mijn knieen hevige warmte begon te ontwikkelen. Ik had nl. behoorlijk last van mijn kniegewrichten. Hier was MMS duidelijk aan het werk gegaan. Heel snel trad verbetering op. Met recht dus een wondermiddel.

Natuurlijk heb ik ook de reiniging door buikloop en misselijkheid meegemaakt. Maar hoewel dit in het programma werd gezegd, klopt het niet dat je misselijkheid moet doorstaan. Buikloop wel, maar zodra je misselijk wordt, geeft Jim Humble aan, moet je even rust nemen (pas op de plaats). Het is ook geen kuur die je MOET doorzetten of niet mag stoppen. Het is geen antibiotica. De werking is heel anders. Je kunt het dus ook gewoon rustiger aan doen waardoor de kuur beter te verdragen is.

Overigens ben ik niet de enige die de kuur heeft genomen. Ook mijn man heeft de kuur genomen omdat hij (andere) klachten had. Zelfs mijn moeder (74 jaar) heeft de kuur genomen. Dit omdat het ook zware metalen kan afdrijven (door de reinigende werking). Zij heeft de amalgaam vullingen laten verwijderen en daarom de kuur gedaan. Zij heeft ook de buikloop meegemaakt, maar ook zij kan nu probleemloos het middel gebruiken zonder bijwerkingen. De reiniging heeft nl. al plaatsgevonden waardoor je niet meer misselijk wordt.

Zelf heb ik al wel 3 volledige kuren en een aantal kortere kuren gedaan. Geen enkel probleem met darmen of maag. Het tegendeel zelfs. Ik heb daarvoor (door een foute kuur van mijn huisarts) colitis opgelopen (continue darmontstekingen). Hier ben ik nu ook vanaf.

Voor het geval iemand zou denken dat ik aandelen heb. Niets is minder waar. Ik koop het middel zelf in Duitsland. Met de flesjes (kost ca. 30,-) kan ik zeker 6 kuren doen. Ik heb nog over, dus tja, 1 kuurtje kost 5,-.
Hoezo ... geld uit de zak klopperij?

Doe wat je ermee wilt, ik kan in ieder geval uit eigen ervaring spreken en zeggen dat je echt geen schade ondervindt van het middel. Ook niet bij herhaaldelijk gebruik. Dit kan ik dus (ook uit eigen ervaring) niet zeggen van de reguliere geneesmiddelen die je dus echt blijvend ziek kunnen maken.

En ja, de reactie van de FDA verbaast mij niet. Zij worden tenslotte betaald door de farmaceutische industrie. Helaas dus niet onafhankelijk. Jim Humble is ze een doorn in het oog en daar willen ze ook graag vanaf. Jammer dat zij wel serieus genomen worden.

Nog een toevoeging. De reden dat er op het middel staat dat het niet voor inname is, dat heeft te maken met de regelgeving. Jim Humble geeft zelf aan dat hij niet tegen de enorme lobby van de farmaceutische industrie op kan om het middel officieel te laten testen (dit kosten gewoon zoveel geld, dat heeft hij niet). Hij wil hier graag gewoon goed werk mee doen.
Ook heeft hij al aangegeven dat hij het middel bekend wilde maken voordat hij zou worden tegengewerkt door de FDA.
En dat is dus nu ook gebeurd. Gelukkig heb ik het nog op tijd ontdekt en hier veel baat bij gehad.

Komt er nog een uitzending over de Mexicaanse griep?
De pandemie die niet bestond maar in het leven werd geroepen door de farmaceutische industrie?
En waarmee, over de rug van ons allemaal, enorm veel geld is verdiend door de aandeelhouders?
Het lijkt me goed om daar eens aandacht aan te besteden, in plaats om iemand die oprechte bedoelingen heeft en graag mensen wil helpen (Jim Humble) onderuit te halen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

hos2046
Berichten: 0
Lid geworden op: 13 okt 2010 22:36

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hos2046 »

jeetje seconds-out met de paranoïde wellust van jouw reacties kan ook wel makkelijk geconcludeerd worden dat jij aandeeltjes hebt in de farmaceutische industrie gefeliciteerd.

En detoxen een vreemd woord ? misschien kom je uit een of ander provinciedorpje of zo alwaar het nog onbekend is maar in amsterdam waar ik woon is het al aardig ingeburgerd. In heel veel culturen is detoxen een normaal verschijnsel alleen dan wordt er misschien een ander woordje voor gebruikt. de vastenperiode die (wie doet het nog ?)) voor carnaval gedaan zou moeten worden en in heel veel religies normaal is heeft als bedoeling om te reinigen. Vandaag de dag zijn er kennelijk ook allemaal middeltjes voor om het te doen en je darmen ook echt leeg te maken. Diarree is ook heel normaal verschijnsel als je griep krijgt, je lichaam wil dan ook gewoon alles uit het systeem hebben om te kunnen genezen. je moet er dan ook niet zoals veel mensen denken weer vast voedsel in gaan stoppen. Dieren doen het ook al uit zichzelf vasten als ze ziek zijn alleen de mens heeft het verleerd en denkt dat pilletjes dat probleem wel kunnen oplossen.

En waarom zou ik iemand waarschuwen ? iedereen mag toch zelf wel weten wat hij of zij doet met zijn eigen lichaam. Of ben jij meer voorstander ervan om volwassenen als kleine kinderen te behandelen ?

Als ik ze na zo'n kuurtje er heel slecht uit zou vinden zien dan zou ik dat ook zeker verteld hebben maar helaas is dat niet het geval dus wie ben ik om dan een mening erover te hebben ?

AMB
Berichten: 0
Lid geworden op: 12 okt 2010 14:16

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door AMB »

hos2046 schreef:jeetje seconds-out met de paranoïde wellust van jouw reacties kan ook wel makkelijk geconcludeerd worden dat jij aandeeltjes hebt in de farmaceutische industrie gefeliciteerd.

En detoxen een vreemd woord ? misschien kom je uit een of ander provinciedorpje of zo alwaar het nog onbekend is maar in amsterdam waar ik woon is het al aardig ingeburgerd. In heel veel culturen is detoxen een normaal verschijnsel alleen dan wordt er misschien een ander woordje voor gebruikt. de vastenperiode die (wie doet het nog ?)) voor carnaval gedaan zou moeten worden en in heel veel religies normaal is heeft als bedoeling om te reinigen. Vandaag de dag zijn er kennelijk ook allemaal middeltjes voor om het te doen en je darmen ook echt leeg te maken. Diarree is ook heel normaal verschijnsel als je griep krijgt, je lichaam wil dan ook gewoon alles uit het systeem hebben om te kunnen genezen. je moet er dan ook niet zoals veel mensen denken weer vast voedsel in gaan stoppen. Dieren doen het ook al uit zichzelf vasten als ze ziek zijn alleen de mens heeft het verleerd en denkt dat pilletjes dat probleem wel kunnen oplossen.

En waarom zou ik iemand waarschuwen ? iedereen mag toch zelf wel weten wat hij of zij doet met zijn eigen lichaam. Of ben jij meer voorstander ervan om volwassenen als kleine kinderen te behandelen ?

Als ik ze na zo'n kuurtje er heel slecht uit zou vinden zien dan zou ik dat ook zeker verteld hebben maar helaas is dat niet het geval dus wie ben ik om dan een mening erover te hebben ?
sorry hoor maar hier zitten gewoon onwaarheden in.
Vasten voor carnaval? nee dus. het katholieke vasten gebeurt NA carnaval tot aan pasen, dit is echter geen "detoxificatie" vasten van het lichaam (om het in menig terminologie te houden) maar een sobere leefstijl aannemen (ook met voedsel) ter bezinning. dit heeft dus helemaal niets te maken met de beweerde gevolgen van MMS.
Daarnaast is ook bij de islam een vastenperiode, maar dan mogen ze op het moment dat de zon onder is wel gewoon eten, dit heeft ook niets te maken met "detoxificatie" van het lichaam, maar om mee te leven met de armen bevolking.

en dan nog heeft het "detoxen" wat men doet als iemand niets eet helemaal niets te maken met het gebruik van MMS, waarbij je een chemische substantie door je lichaam gooit.

Waarom hoor ik ook niemand over kanker en hiv/aids? ik bedoel, dat wordt door het middel toch ook genezen?
Vind het ook wel vreemd dat niemand die discussie schijnt aan te gaan (misschien omdat zelfs de voorstanders van MMS ook wel weten dat dit klinkklare onzin is?)
Er wordt in het algemeen gezegd dat het werkt. maar niet op welke ziektes precies. Mensen gaan dadelijk nog denken dat MMS ALLE ZIEKTEN kan genezen!
Verkooppraatjes?

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@YHoek
De vraag die steeds opkomt is dat het middel niet bewezen is en dat iemand die genezen is, best ook wel door andere omstandigheden beter is geworden.
Ik wil daarom graag toch iets met jullie delen. Een beter bewijs dan op ratten of muizen, zijn de ervaringen van gebruikers (hoewel misschien niet altijd in de juiste geisoleerde omstandigheden, maar je kunt al deze ervaringen gewoon niet naast je neerleggen).
"Ervaringen van gebruikers". Tot dusver niet meer dan min of meer anonieme verhalen op - voornamelijk - internet, waarvan de betrouwbaarheid niet gecheckt kan worden. Van deze anecdotes kan sowieso een deel weggestreept worden als zijnde propaganda van belanghebbende partijen (verkopers, producenten).

Een ander bezwaar is dat als het middel bij iemand niet zou werken, deze persoon wellicht minder geneigd zou zijn het aan de grote klok te hangen. "Niet geschoten is altijd mis. Helaas werkt dit middel niet. Nou ja, over tot de orde van de dag".
Je zou dus kunnen veronderstellen dat het geheel aan anecdotes en testimonials onterecht positief gekleurd is.

Echter zou dit geheel, samen met de eigen zeer positieve ervaringen en die van mensen om je heen, ook kunnen leiden tot de - niet onlogische - AANNAME dat dit middel een bepaalde werkzaamheid heeft.
Dat is wel wat anders dan BEWIJS. Zonder wetenschappelijk bewijs krijgt het vraagstuk haast een religieus karakter. En dat is ook duidelijk te zien aan de emotionele aard van de verschillende bijdragen.

Ergo; het gaat in dit geval dus om het GELOOF in het middel. Het is dan niet onredelijk om te veronderstellen dat het juist dit geloof is dat een deel van de werkzaamheid kan verklaren.
Het is wetenschappelijk bewezen dat het placebo effect (dat zijn oorsprong heeft in het sterke geloof in de werkzaamheid van het middel) een zeer krachtig verschijnsel is dat daadwerkelijk tot vermindering van LICHAMELIJKE klachten, dan wel GENEZING kan leiden.

Tot zover prima. Iedereen heeft het recht ergens in te geloven en vanuit dit geloof op het eigen lichaam te experimenteren. En als het middel voor jou werkt is dat natuurlijk fantastisch.

Naast het placebo effect is er nog een andere mogelijke verklaring. Tot nu toe ligt er wetenschappelijk bewijs dat dit middel zowel rode bloedcellen als darmflora vernietigt. Daarin zou een deel van de werkzaamheid kunnen liggen; rode bloedcellen zijn immers potentiele dragers van pathogenen. De vraag is dan echter of het middel niet erger is dan de kwaal. En daarmee kom ik op het volgende probleem:

Waar het mij voornamelijk om gaat is de toxiciteit van het middel. Dat het middel giftig is, staat buiten kijf. Daarbij komt de onzekere factor van de chemische reactie met het toegevoegde zuur, waarbij de ene giftige stof in de andere omgezet zou moeten worden. Naast dat daarbij het levensgevaarlijke chloorgas vrijkomt is het ook nog maar de vraag hoe volledig die reactie verloopt (en er dus in het darmstelsel nog chloorgas kan vrijkomen) en in hoeverre er andere, nog schadelijkere stoffen ontstaan. Hoe zuiver is het middel zoals het verkocht wordt? Er is geen enkele controle op verontreinigingen. Van industriele inhoudsstoffen is bekend dat verontreinigingen niet uitgesloten kunnen worden.

Er is gewoonweg wetenschappelijk onderzoek NOODZAKELIJK. Omdat er slechts anecdotes bekend zijn, is er geen enkele zekerheid over schadelijkheid op de lange termijn, wisselwerkingen met andere middelen en medicijnen (iets dat mij zinvol lijkt om te onderzoeken, gezien de markt van chronisch zieken) en gevoeligheden en allergieen.

In theorie is het mogelijk dat iemand met een specifieke aandoening en/of medicijngebruik en/of overgevoeligheid en/of allergie zomaar dood kan neervallen na gebruik van MMS. En dat zou dan nog het mildste zijn, als je andere mogelijke bijwerkingen en gevolgen in ogenschouw zou nemen (kanker, chronische pijn, darmaandoeningen, coma).

Wetenschappelijk onderzoek kan een groot deel, zo niet alle, wisselwerkingen uitsluiten. Tevens kan door specifieke proeven vastgesteld worden in hoeverre langdurig of veelvuldig gebruik kan leiden tot ernstige aandoeningen. Daar kan dan op geanticipeerd worden door specifieke doseringen vast te stellen en in een bijsluiter te waarschuwen voor bijwerkingen en wisselwerkingen.

En daarmee kom ik terecht bij mijn eerdere waarschuwingen.

Zodra ik rioolslurry zou gaan aanraden als medicijn, zou iedereen me uitlachen. Niemand zou het risico nemen om doodziek te worden. Echter, rioolslurry is een industrieel product (net als NaClO2; MMS), het bevat vele mineralen en darmbacterien en zou dus in theorie gezondheidsbevorderend kunnen zijn (net als bij MMS het Chloor zuiverend zou kunnen zijn).
Echter is de kans op een afweerreactie van het lichaam levensgroot (net als bij MMS; buikloop, overgeven). Dit door de vele ziekmakende bacterien in rioolwater (vergelijkbaar met de bewezen giftigheid van MMS).
Als ik, om mijn rioolslurry (ik noem het Mineral Intestine Cleansing Therapy) te verkopen, allerlei testimonials fabriceer die op de juiste websites gelinkt worden en appelleren aan chronisch ernstig zieken, zou het best wel eens succesvol kunnen worden.
Hoeveel mensen zouden met mijn MICT "beter" worden? Net zoveel als met MMS waarschijnlijk; het placebo effect is sterk. Zullen die mensen voortijdig sterven? Hoogstwaarschijnlijk wel; de verontreinigingen in rioolwater zullen de nagel aan de doodskist van deze chronisch zieken zijn.

Dit voorbeeld illustreert de totale waanzin van MMS, zoals het nu verkocht wordt.

De gevolgen van het gebruik zijn, afgezien van de (hierboven gebleken) onbetrouwbare anecdotes, TOTAAL ONBEKEND. Dat is nogal een risico, om puur op geloof en goed vertrouwen je gezondheid op het spel te zetten.

MMS heeft de potentie meer kapot te maken dan je lief is...

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

idd volgens mij kan ik beter aan de coke gaan dan aant chloor

Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

Het zal verder eenvoudig zijn de "gebruiksregels" te respecteren, daar dit forum voorzien is van handige snufjes als een" vijandenlijst" hoeft men het infantiele gekreun van seconds out niet meer te lezen..heeeeeeeeeeerlijk.
Er is ondanks alles maar een oplossing: een onafhankelijk gedegen onderzoek naar MMS en publicatie op internet over de uitslagen.

angel1978
Berichten: 11083
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door angel1978 »

Er is ondanks alles maar een oplossing: een onafhankelijk gedegen onderzoek naar MMS en publicatie op internet over de uitslagen.
Dat lijkt me nu eens een goed plan.. En tot die tijd een verbod op de verkoop en vervolging van de verkopers!

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Eind goed, al goed..


hahahha

Wat een langdradig topic zeg dit ;)

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@Mich24.

Inderdaad. Heb ik me toch weer laten verleiden tot een "ellenlang" stuk. Arme Mypos die het allemaal moet doorlezen. Ik denk wel dat het geheel nu zo langzamerhand tot een logische conclusie is gekomen. Ik zeg: slot erop!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Chloor drinken lijkt me niet lekker en ongezond. Ik kan me voorstellen dat je van binnen wel lekker schoon wordt van een schoonmaakmiddel dat normaal gesproken toegepast wordt om toiletten te reinigen en zwembaden schoon te houden. Maar ja je zit wel met het probleem dat chloor (of andere schoonmaakmiddelen) schade kunnen toebrengen indien toegepast in het menselijk lichaam.

Beter koop je een sapcentrifuge o.i.d., dat is effectiever. Of gewoon een van de vele kant-en-klare sappen.....

Overigens zullen deze ook niet helpen tegen kanker etc.

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

Inderdaad jlthkoch.

Hieronder een lijstje goedkope, en soms zelfs praktisch gratis, middelen. Allen zijn ze uitgebreid wetenschappelijk onderzocht (he, hoe kan dat nou, ze zijn toch niet te patenteren?) en de beschreven effectiviteit is 100% bewezen. En ook 100% bewezen ONSCHADELIJK.

Ik durf zomaar te beweren dat een combinatie hiervan, toegepast in je dagelijks leven, vele malen effectiever is dan wat MMS claimt, ook tegen Lyme.

1. Vers fruit(sap): spijsvertering, darmreiniging, afweersysteem, anti-veroudering.
2. Zuiver (gewoon leiding)water: vochthuishouding, darmreiniging.
3. Vette vis, avocado: bloedsomloop, geheugen.
4. Goji-bes (plantje in je tuin zetten): afweersysteem, anti-bacterieel, anti-virus, anti-veroudering, voorkomen van kanker.
5. Vlierbes (plukken in de natuur en siroop van maken): uiterst effectief tegen griep en andere virusinfecties.
6. Brandnetel (plukken in de natuur): bloedzuiverend, vochthuishouding.
7. Tomaat (of product ervan- ketchup): anti-veroudering, voorkomen en bestrijden(!) van kanker.
8. Rode wijn (ook de allergoedkoopste): bloedsomloop, voorkomen van kanker.
9. Zwemmen, fietsen, wandelen, andere sporten: algehele conditie, mentaal welbevinden.
10. Verse (rauwe) groente: spijsvertering, afweersysteem, darmreiniging, anti-veroudering.
11. Knoflook: bloedsomloop, bloedzuiverend.
13. Olijfolie: bloedsomloop, spijsvertering.
En zo zijn er nog meer.

Zo makkelijk toe te passen, zo goedkoop en zo lekker allemaal. En zo lekker niet-medicijn-achtig; geen pillen, flesjes en druppeltjes en geen chloordampen! Je zou er haast gelukkig van worden. En geluk is ook vaak de sleutel tot welbevinden en, dare I say it, genezen van kwalen en ziektes.

hos2046
Berichten: 0
Lid geworden op: 13 okt 2010 22:36

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hos2046 »

hmmm Ericman ik denk dat je met onderstaande tips toch niet Lyme kan aanpakken als je het eenmaal hebt. Lyme is echt een serieuze ziekte waar als je er niet snel genoeg bij bent ook nog geen afdoende medicijn tegen is.
zou dus uitkijken als je in de bossen je eigen brandnetels en bramen gaat plukken en altijd je broek in je sokken doen en savonds tekencontrole. Is wat effectiever dan jouw voedingsadviezen in deze.

placebo effect by lyme ?
Lijkt me vrij kansloos, placebo testen gaan vooral voor de kleinere ziektes en of ziektes die sowiezo ook binnen een paar dagen over kunnen zijn.
Net zoals dat het voor keelpijn onzinnig is om medicijnen voor te nemen aangezien alles werkt placebo of niet want keelpijn is gewoon weer na 5 dagen weg (in 99% van de gevallen). Lyme is een chronische ziekte die gewoon niet meer voorbijgaat en waar er ook geen oplossing voor is gevonden met de huidige medische wetenschap.

Lijkt me handig als tros radar degene die hier claimen zelf genezen te zijn van lyme contact mee opneemt en gaat ondervragen. Sowiezo ligt er dan het bewijs dat ze lyme hebben want dat is dan ook medisch aangetoond. Lyme is niet zoiets als een griepje of keelpijn waarvan je zomaar kan zeggen of je het hebt en ook niet meer makkelijk van af komt alsof het ook door het drinken van vruchtensapjes verholpen kan worden.

Gesloten