Mathieu
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 een zootje
-
mathieu4852
Tele2 een zootje
Ben nu al vanaf afgelopen mei bezig om verschillende zaken die betrekking hebben op mijn mobiel abonnement bij Tele2 geregeld te krijgen. In eerste instantie hadden ze nummerbehoud niet gerealiseerd (terwijl men toch twee maanden hiervoor de tijd had gehad i.v.m. doorlopen abonnement bij vorige provider). Na een aantal kostbare telefoontjes met de zogenaamde "klantenservice" heeft men nummerbehoud wel gerealiseerd maar ............daarvoor gewoon een nieuw abonnement afgesloten (dus had ik ineens twee abonnementen). Dan maar weer bellen en mailen (via die virtuele assistent kom je dus niet verder of krijgt de domste adviezen). Dus weer extra kosten. Na lang aandringen werd mijn tweede abonnement beeindigd (wel drie maanden extra betaald) maar toen kon ik ineens niet meer bellen en gebeld worden in het buitenland (idem sms). Via klantenservice werd dat iedere keer doorgegeven aan de betreffende afdeling met de mededeling dat ik binnen vijf werkdagen terug gebeld zou worden (dus niet.......). Tot slot was ik het zo moe dat ik het abonnement in juni heb opgezegd wegens wanprestatie van Tele2. Ik moet wel de volle abonnementskosten betalen maar kan niet optimaal gebruik maken van de telefoon. In die brief heb ik verzocht dat men zo snel mogelijk zou reageren. Toen ik na een maand nog niets had gehoord heb ik een aangetekend schrijven gestuurd naar Tele2 met een verwijzing naar mijn eerdere opzegging en met de mededeling dat ik geen rekeningen meer zou betalen. Nu krijg ik de informatie dat toch weer een rekening online staat voor de abonnementskosten van de maanden juli en augustus (gebeld heb ik niet meer via dat abonnement) Op mijn verbaasde reactie en de mededeling dat het abonnement is opgezegd krijg ik als reactie van de klantenservice dat men nooit een brief van mij gekregen heeft. Heb op dit mailtje gereageerd met kopieen van die brieven maar daar zal ik wel geen antwoord meer op krijgen. Dat is namelijk steeds het geval bij Tele2. Die virtuele assistent van hun is een geweldige uitvinding van Tele2 (in hun voordeel) Je kunt niet klagen want ze zijn op die manier niet bereikbaar en ik heb geen zin om uren aan de telefoon te hangen en gepeperde rekeningen te betalen voor de miserabele, belabberde service van Tele2. Het is en blijft een stelletje .................
Mathieu
Mathieu
Re: Tele2 een zootje
Ik ben het op dit punt zeer met je eens!. Dat is namelijk steeds het geval bij Tele2. Die virtuele assistent van hun is een geweldige uitvinding van Tele2 (in hun voordeel) Je kunt niet klagen want ze zijn op die manier niet bereikbaar en ik heb geen zin om uren aan de telefoon te hangen en gepeperde rekeningen te betalen voor de miserabele, belabberde service van Tele2. Het is en blijft een stelletje .................
Ook ik heb vanaf het begin problemen met mijn telefoon maar dat valt de virtuele assistent niet duidelijk te maken. Ik heb nl een kiestoon die klinkt alsof je in gesprek bent (of zoiets) en daar moet je dan doorheen je nr draaien wat niet altijd lukt.
Ook krijgen bellers de melding dat m,n mailbox vol is terwijl ik die uitgeschakelt heb....dat soort dingen.
Uiteindelijk lukt het toch ,n mail te sturen....mail wordt beantwoord met ,n standaardbrief waar ik geen brood van kan bakken maar ''no reply'' dus....bellen maar weer.
Juf aan de tel. snapt het probleem niet echt maar belooft toch terug te bellen na ruggespraak...
En natuurlijk ben ik nooit teruggebeld dus zodra dit jaar om is ga ik tele2 opgelucht verlaten.
Fijn hoor....communicatiemiddelen zonder werkend middel van communicatie
-
blauweoogjes
wij zijn er ook ingetrapt van tele2 3 in 1 pakket nu hadden we het maar nooit gedaan ,ten eerste internet draadloos ??nee dus ,moet evt,dingen bijkopen wat ze dus niet melde ,ik heb een apple mac telefoon staat nu met een modum in verbinding en die doet gek zo dat hij alle gesprekken opslaat en teveel dan maar een dode lijn geeft wanneer hi jwil .bellen bellen nooit gehad en via de computer klantenservice ,je kent dat wel ,we hebben geprobeerd er vanaf te komen ,maar dan een boete van €350,00 gekocht is gekocht terwijl alles mogelijk was met een computer boven en de telefoonleiding beneden in de huiskamer ,om draadloos te computeren mooi niet , hou me hart vast straks ook geen tv, we hebben nu snel de kabel weer aangevraagd en ziggo was erg tolerand ,maar tele2 wil de situatie niet begrijpen en gekocht is gekocht ,basta nu zitten we ook met dubbele kosten wordt vervolgt
-
blauweoogjes
Hej,
Nog even terug komen op wat ik hiervoor mailde ,nu we hebben contact met tele2 ,na 2,5maand komt er eindelijk een monteur <op hun kosten> kijken waar het zit dat ik nog steeds niet draadloos kan internetten ongelooflijk he,komt door het forum hier ,we wachten het weer af ,maar de telefoon blijft gek en raar doen ,wel een lijn en dan weer niet ;
zo irritant ,als we terug willen naar het oude systeem ,moeten we ons weer aanmelden bij kpn? en wat gaat dat ons kosten? de fout zit hem bij tele2,echt ik wou dat ik alles kon terug draaien , toen ik me aanmelde ,heb nog spijt wat een gedoe ,en hoop dat ik na vrijdag draadloos kan internetten;tevens moet ik er onderuit kunnen want ze hebben niet gegeven wat ze hebben beloofd ,geen tv ,maar dat zal nog een strijd worden .
Nog even dit ,ben voor het eerst netjes behandeld door de telefoon door Karen van Boven,maar of alles lukt??????
wordt vervolgt
Nog even terug komen op wat ik hiervoor mailde ,nu we hebben contact met tele2 ,na 2,5maand komt er eindelijk een monteur <op hun kosten> kijken waar het zit dat ik nog steeds niet draadloos kan internetten ongelooflijk he,komt door het forum hier ,we wachten het weer af ,maar de telefoon blijft gek en raar doen ,wel een lijn en dan weer niet ;
zo irritant ,als we terug willen naar het oude systeem ,moeten we ons weer aanmelden bij kpn? en wat gaat dat ons kosten? de fout zit hem bij tele2,echt ik wou dat ik alles kon terug draaien , toen ik me aanmelde ,heb nog spijt wat een gedoe ,en hoop dat ik na vrijdag draadloos kan internetten;tevens moet ik er onderuit kunnen want ze hebben niet gegeven wat ze hebben beloofd ,geen tv ,maar dat zal nog een strijd worden .
Nog even dit ,ben voor het eerst netjes behandeld door de telefoon door Karen van Boven,maar of alles lukt??????
wordt vervolgt