LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Hallo,
Hierbij de uiteindelijke oplossing van het probleem.
Ik ben uiteindelijk gebeld door KPN en kreeg het bericht dat het probleem dus wel bij mij zelf ligt en dat is er dus zelf verantwoordelijk voor was. Hier was is echter al bang voor en vroeg om een verklaring voor die hoge kosten. Ik wou graag specificaties, maar dat mochten ze mij niet geven en zij mochten niet in mijn persoonlijke dingen omneuzen om het zo maar even te stellen. Ik baalde hier wel van, want wou graag weten wat de oorzaak was. Ze hebben mij echter wel de mogelijkheid gegeven om een mobiel internet abonnement af te sluiten op hun kosten of om een om 100 euro exl. btw te ontvangen. Aangezien ik dus geen belang heb bij mobiel internet heb ik dus gekozen voor het laatste en krijg ik binnenkort 119 euro op mijn bankrekening gestort. Natuurlijk wou ik de volle pond terug, maar dat was niet mogelijk. Ik moest dit meer zien als een tegemoetkoming van mijn altijd nette gedrag tegenover hun en dat ik altijd netjes mijn nota's betaalde. Ik ben in zekere zin blij dat ik dit geld terug heb gekregen en een proffesional op het gebied van telefoons heeft dus mijn telefoon zo ingesteld dat automatisch op internet gaan niet mogelijk is. Mijn oproep naar mensen die dit ook hebben meegemaakt is om hier letterlijk niet de hoop aan op te geven, maar door te zetten. Wij zijn namelijk als consumenten niet de enige die hiervan leren, dat zijn namelijk ook de bedrijven die onder andere je probleem minder serieus nemen.
Daarom KPN bedankt en voor The Phonehouse geldt dat ik nog steeds geen reactie van hun heb gekregen en dat ik nog steeds niet te spreken ben over hun service. Ik raad niemand meer aan om hier iets af te sluiten.
Ik heb laatst mijn abbonement bij HI verlengt. Ik heb dit enkele jaren geleden bij de phonehouse gedaan, dus nu weer. Bij dit verlengen van mijn abbonement mocht ik dus ook weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik koos voor de NOKIA E52. Een bussines telefoon met internet opties. Ik koos echter niet voor een internetabbonement, maar hield gewoon mijn sms bundel en mijn lopende abbonement. Achteraf heeft de telefoon teveel opties voor datgene waar ik hem gebruik en is de telefoon ook min of meer overbodig voor mijn gebruik. MAar daar gaat het in dit geval niet om.
De eerste afschrijving van telefoon kosten was inmens hoog. Dit was rond de 190 euro waarvan 130 euro aan internetkosten. Dit is dus raar, want ik gebruik geen internet en als ik dat wel zou doen dan had ik het internet via de thuis modem wel gebruikt. Toch is er 130 zo van mijn rekening afgeschreven. Ik heb toen de phone house gebeld, zij stuurden mij naar HI, zij stuurden mij weer naar the Phonehouse. Al met al ben ik er niks beter van geworden en heb toen een klachtenbrief gestuurd naar beide instanties. Ik kreeg van HI de reactie dat het mijn eigen schuld was en van de phonehouse had ik nog geen reactie gekregen. Dit gebeurde allemaal in de tijd dat ik ook op vakantie ging en heb toen een maand er niks aan gedaan en op de phonehouse gewacht. Die maand werden er ook geen kosten qua internet afgeschreven. Maar die maand daarna weer 17 euro. Ik heb weer alles op alles gezet om erachter te komen waar die kosten heen gingen, maar HI kon me niet vertellen wat die "zoveel KB" was. Toch raar want alle digitale dingen die je doet worden uiteindelijk ergens opgeslagen. Kortom om dit lange verhaal maar af te ronden ben ik nog geen stap verder en ook in de winkel zeggen ze dat het mijn schuld is omdat ik dus dingen op mijn telefoon had ingesteld. Maar nog steeds weet ik niet waar mijn geld naar toe is gegaan. Dit is hetzelfde idee alsof ik 150 euro bij iemand van zijn rekening af haal en niet vertel waar het heen gaan of waar het voor wordt gebruikt.
Mijn vraag is of iemand hier ook eens mee te maken heeft gehad en wat kan ik hier aan doen. Ik kon namelijk voor die 150 euro een jaar lang internetten en heb er nu niks mee kunnen doen.
alvast bedankt.
Dit is inmiddels opgelopen tot ca. 400 euro
Ik heb reactie gekregen van de Phonehouse, maar verder niks meer gehoord. Erg jammer vind ik dit, want ten eerste wil ik hier gewoon fatsoenlijk antwoord op krijgen (hopende daarnaast het geld terug te krijgen van HI of Phonehouse), maar als tweede laten Hi en the Phonehouse op deze manier een slechte naam achter.
Ik had dus een tijdje geleden vermeld dat ik inmiddels 400 euro kwijt was, inmiddels ben ik weer van hot naar her gestuurd en heb ik bij KPN laten nachecken of er ook iets in mijn telefoon zoekt naar verbinding met internet. Ik heb hier een bewijs voor gekregen dat dit niet het geval is en dat ik tevens een betere uitleg had moeten krijgen van the Phonehouse over mijn mobiele telefoon. Ik heb van de KPN business center een formulier meegekregen met dit bewijs erop en dit heb ik inmiddels weer naar Hi gestuurd. Oftewel ik ben nog geen streep verder en alle processen duren helaas verschrikkelijk lang en ik moet dus weer afwachten tot ik weer reactie krijg.
Hierbij de uiteindelijke oplossing van het probleem.
Ik ben uiteindelijk gebeld door KPN en kreeg het bericht dat het probleem dus wel bij mij zelf ligt en dat is er dus zelf verantwoordelijk voor was. Hier was is echter al bang voor en vroeg om een verklaring voor die hoge kosten. Ik wou graag specificaties, maar dat mochten ze mij niet geven en zij mochten niet in mijn persoonlijke dingen omneuzen om het zo maar even te stellen. Ik baalde hier wel van, want wou graag weten wat de oorzaak was. Ze hebben mij echter wel de mogelijkheid gegeven om een mobiel internet abonnement af te sluiten op hun kosten of om een om 100 euro exl. btw te ontvangen. Aangezien ik dus geen belang heb bij mobiel internet heb ik dus gekozen voor het laatste en krijg ik binnenkort 119 euro op mijn bankrekening gestort. Natuurlijk wou ik de volle pond terug, maar dat was niet mogelijk. Ik moest dit meer zien als een tegemoetkoming van mijn altijd nette gedrag tegenover hun en dat ik altijd netjes mijn nota's betaalde. Ik ben in zekere zin blij dat ik dit geld terug heb gekregen en een proffesional op het gebied van telefoons heeft dus mijn telefoon zo ingesteld dat automatisch op internet gaan niet mogelijk is. Mijn oproep naar mensen die dit ook hebben meegemaakt is om hier letterlijk niet de hoop aan op te geven, maar door te zetten. Wij zijn namelijk als consumenten niet de enige die hiervan leren, dat zijn namelijk ook de bedrijven die onder andere je probleem minder serieus nemen.
Daarom KPN bedankt en voor The Phonehouse geldt dat ik nog steeds geen reactie van hun heb gekregen en dat ik nog steeds niet te spreken ben over hun service. Ik raad niemand meer aan om hier iets af te sluiten.
Ik heb laatst mijn abbonement bij HI verlengt. Ik heb dit enkele jaren geleden bij de phonehouse gedaan, dus nu weer. Bij dit verlengen van mijn abbonement mocht ik dus ook weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik koos voor de NOKIA E52. Een bussines telefoon met internet opties. Ik koos echter niet voor een internetabbonement, maar hield gewoon mijn sms bundel en mijn lopende abbonement. Achteraf heeft de telefoon teveel opties voor datgene waar ik hem gebruik en is de telefoon ook min of meer overbodig voor mijn gebruik. MAar daar gaat het in dit geval niet om.
De eerste afschrijving van telefoon kosten was inmens hoog. Dit was rond de 190 euro waarvan 130 euro aan internetkosten. Dit is dus raar, want ik gebruik geen internet en als ik dat wel zou doen dan had ik het internet via de thuis modem wel gebruikt. Toch is er 130 zo van mijn rekening afgeschreven. Ik heb toen de phone house gebeld, zij stuurden mij naar HI, zij stuurden mij weer naar the Phonehouse. Al met al ben ik er niks beter van geworden en heb toen een klachtenbrief gestuurd naar beide instanties. Ik kreeg van HI de reactie dat het mijn eigen schuld was en van de phonehouse had ik nog geen reactie gekregen. Dit gebeurde allemaal in de tijd dat ik ook op vakantie ging en heb toen een maand er niks aan gedaan en op de phonehouse gewacht. Die maand werden er ook geen kosten qua internet afgeschreven. Maar die maand daarna weer 17 euro. Ik heb weer alles op alles gezet om erachter te komen waar die kosten heen gingen, maar HI kon me niet vertellen wat die "zoveel KB" was. Toch raar want alle digitale dingen die je doet worden uiteindelijk ergens opgeslagen. Kortom om dit lange verhaal maar af te ronden ben ik nog geen stap verder en ook in de winkel zeggen ze dat het mijn schuld is omdat ik dus dingen op mijn telefoon had ingesteld. Maar nog steeds weet ik niet waar mijn geld naar toe is gegaan. Dit is hetzelfde idee alsof ik 150 euro bij iemand van zijn rekening af haal en niet vertel waar het heen gaan of waar het voor wordt gebruikt.
Mijn vraag is of iemand hier ook eens mee te maken heeft gehad en wat kan ik hier aan doen. Ik kon namelijk voor die 150 euro een jaar lang internetten en heb er nu niks mee kunnen doen.
alvast bedankt.
Dit is inmiddels opgelopen tot ca. 400 euro
Ik heb reactie gekregen van de Phonehouse, maar verder niks meer gehoord. Erg jammer vind ik dit, want ten eerste wil ik hier gewoon fatsoenlijk antwoord op krijgen (hopende daarnaast het geld terug te krijgen van HI of Phonehouse), maar als tweede laten Hi en the Phonehouse op deze manier een slechte naam achter.
Ik had dus een tijdje geleden vermeld dat ik inmiddels 400 euro kwijt was, inmiddels ben ik weer van hot naar her gestuurd en heb ik bij KPN laten nachecken of er ook iets in mijn telefoon zoekt naar verbinding met internet. Ik heb hier een bewijs voor gekregen dat dit niet het geval is en dat ik tevens een betere uitleg had moeten krijgen van the Phonehouse over mijn mobiele telefoon. Ik heb van de KPN business center een formulier meegekregen met dit bewijs erop en dit heb ik inmiddels weer naar Hi gestuurd. Oftewel ik ben nog geen streep verder en alle processen duren helaas verschrikkelijk lang en ik moet dus weer afwachten tot ik weer reactie krijg.
Laatst gewijzigd door gradus88 op 08 nov 2010 23:20, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Waarschijnlijk maakt je telefoon af en toe automatisch verbinding met internet.
Zoek eens goed in je instellingen wat er allemaal op automatische updates en dergelijke staan.
Meest veilige is om je internet instellingen helemaal te verwijderen en niet de instellingen opslaan die je via sms binnenkrijgt.
Zoek eens goed in je instellingen wat er allemaal op automatische updates en dergelijke staan.
Meest veilige is om je internet instellingen helemaal te verwijderen en niet de instellingen opslaan die je via sms binnenkrijgt.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Dit heb ik inderdaad laten doen bij de Phonehouse, maar ook zij konden mij niet vertellen waar deze kosten heen zijn gegaan. Ze dachten dat het misschien email was die steeds synchroniseerde, maar dat ik de ene maand wel kosten heb, dan een andere maand niet en dan een paar dagen weer wel, valt niet echt te verklaren. Daarom vind ik het zo raar dat HI mij dit niet kan vertellen, terwijl de kans wel groot is dat ze dit weten. Ik wil namelijk wel alles op alles zetten om die 150 euro terug te krijgen, want die is wel erg makkelijk verdwenen op deze manier.
MAar in ieder geval bedankt voor je reactie.
greets
MAar in ieder geval bedankt voor je reactie.
greets
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Ben er eigenlijk niet zo zeker van dat ze bij kpn kunnen zien welk programma er verbinding maakt, maar dat ze inderdaad alleen kunnen zien dat er een verbinding gemaakt word.
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Geachte Gradus88,
Ik heb uw klacht gelezen en ik wil hier graag een oplossing voor zoeken. Zou u mij een mail kunnen sturen naar [email protected] tav Anouk/Radar? Ik zal zorgen dat ik uw klacht direct in behandeling neem.
Met vriendelijke groet,
Anouk
Team Customer Care
Ik heb uw klacht gelezen en ik wil hier graag een oplossing voor zoeken. Zou u mij een mail kunnen sturen naar [email protected] tav Anouk/Radar? Ik zal zorgen dat ik uw klacht direct in behandeling neem.
Met vriendelijke groet,
Anouk
Team Customer Care
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Ik heb mijn bericht inmiddels weer aangepast (zie het vetgedrukte onderaan), dus het verhaal gaat gewoon verder, omdat er nog steeds geen redelijke oplossing is gekomen hiervoor.
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Men weet donders goed wat er aan de hand is, moderne telefoons kunnen op internet. Ondanks dat je hiervoor geen abonnement hebt afgesloten staan de providers gewoon toe dat deze toestellen dit doen.
Op dit forum kom je veel berichten tegen van gedupeerden, soms voor duizenden euro's.
KPN lacht zich rot, ze verdienen hier goud aan en zeggen doodleuk dat het je eigen schuld is.
Er is op dit forum een discussie geweest of dit nu onder de informatieplicht van een leverancier valt, of dat gebruikers maar beter op hadden moeten letten.
Persoonlijk hou ik het op het eerste.
Zowel KPN als PhoneHouse hebben je kennelijk helemaal niets verteld hier over.
KPN zou heel wat klantvriendelijker zijn als je, de eerste keer dat je toestel internet gaat gebruiken (of je je hier nu van bewust bent of niet), op de consequenties gewezen wordt en je vraagt de internet optie te activeren.
Het zal wel weer een onderwerp worden voor een Radar of Kassa uitzending, waarin KPN bezweert dat dit "nooit de bedoeling is geweest" en dat ze hun leven gaan beteren. Maar dan zoeken ze gewoon weer iets anders om hun bonussen veilig te stellen, afrekenen per minuut of een boodschap dat dgene die je belt niet bereikbaar is en die je ook weer een minuut kost.
Het is en blijft een maffiabende.
Op dit forum kom je veel berichten tegen van gedupeerden, soms voor duizenden euro's.
KPN lacht zich rot, ze verdienen hier goud aan en zeggen doodleuk dat het je eigen schuld is.
Er is op dit forum een discussie geweest of dit nu onder de informatieplicht van een leverancier valt, of dat gebruikers maar beter op hadden moeten letten.
Persoonlijk hou ik het op het eerste.
Zowel KPN als PhoneHouse hebben je kennelijk helemaal niets verteld hier over.
KPN zou heel wat klantvriendelijker zijn als je, de eerste keer dat je toestel internet gaat gebruiken (of je je hier nu van bewust bent of niet), op de consequenties gewezen wordt en je vraagt de internet optie te activeren.
Het zal wel weer een onderwerp worden voor een Radar of Kassa uitzending, waarin KPN bezweert dat dit "nooit de bedoeling is geweest" en dat ze hun leven gaan beteren. Maar dan zoeken ze gewoon weer iets anders om hun bonussen veilig te stellen, afrekenen per minuut of een boodschap dat dgene die je belt niet bereikbaar is en die je ook weer een minuut kost.
Het is en blijft een maffiabende.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Tuurlijk is dit direct de schuld van The Phone House
Voordat je andere mensen de schuld gaat geven,wil ik je er op wijzen dat jezelf ook een plicht hebt als gebruiker!
Voordat je andere mensen de schuld gaat geven,wil ik je er op wijzen dat jezelf ook een plicht hebt als gebruiker!
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Dat vermoeden had ik ook al dat ik niet de enige was, maar het is enorm frustrerend en wat is er uiteindelijk uit deze discussie voortgekomen?
wat ik trouwens ook ergerlijk vindt is dat ze mij wel opbellen wanneer ik bijvoorbeeld over hun eindeloos bundel heen ga (ik ken iemand die dit namelijk was overkomen). Dus de vraag is hoe eindeloos zijn deze bundels, maar het kwam erop neer dat ze teveel internetkosten verbruikte op de kosten van HI en dat ze hier dus direct mee moest stoppen. Ze kunnen mij toch ook bellen als er iets opvalt qua telefoon gebruik. Dus wanneer het hun geld kost bellen ze mij, maar wanneer het mij geld kost zullen ze echt niet bellen. Ik wordt hier echt misselijk van dat bedrijven zo egoïstisch kunnen zijn en eigenlijk geen oog voor de klant hebben op dat gebied.
wat ik trouwens ook ergerlijk vindt is dat ze mij wel opbellen wanneer ik bijvoorbeeld over hun eindeloos bundel heen ga (ik ken iemand die dit namelijk was overkomen). Dus de vraag is hoe eindeloos zijn deze bundels, maar het kwam erop neer dat ze teveel internetkosten verbruikte op de kosten van HI en dat ze hier dus direct mee moest stoppen. Ze kunnen mij toch ook bellen als er iets opvalt qua telefoon gebruik. Dus wanneer het hun geld kost bellen ze mij, maar wanneer het mij geld kost zullen ze echt niet bellen. Ik wordt hier echt misselijk van dat bedrijven zo egoïstisch kunnen zijn en eigenlijk geen oog voor de klant hebben op dat gebied.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Juridisch gezien sta je uiterst zwak. Er is gebruik gemaakt van het internet, en daar beroepen ze zich op.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
dat heb ik inderdaad vaker gehoord, maar wat ze mij ook verteld hebben is dat ze bij the phonehouse mij uitleg hadden moeten geven over deze telefoon. Ik ben namelijk een leek op het gebied van telefoons. Er is mij door de specialist van KPN verteld dat deze telefoon direct als je hem opstart al op zoek gaat naar internet, hoe zou ik zulke dingen moeten weten zonder enige uitleg van the Phonehouse.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Het zou misschien aannemelijk zijn dat men dit verteld, maar het woord verplichting is niet op zijn plaats!
En trouwens 150 euro, hoe is die ontstaan dan??
Een Nokia E52 is niet een toestel die standaard contact zoekt met internet.
Heb je er mee geinternet?
En trouwens 150 euro, hoe is die ontstaan dan??
Een Nokia E52 is niet een toestel die standaard contact zoekt met internet.
Heb je er mee geinternet?
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Ik blijf erbij dat zowel KPN als The Phonehouse donders goed weten dat dit gebeurt.
Als je zelf een toestel uitzoekt en bestelt via internet moet je inderdaad zelf goed opletten wat je doet.
Als je je, zoals meerderen op dit forum, laat adviseren door een verkoper van de KPN winkel of een andere, dan luist men je er willens en wetens in door je (voor de provisie??) een telefoon te verkopen waarmee dit gebeurt, zonder je daarover te informeren.
Dat is mijn mening, en daar blijf ik bij.
Als je zelf een toestel uitzoekt en bestelt via internet moet je inderdaad zelf goed opletten wat je doet.
Als je je, zoals meerderen op dit forum, laat adviseren door een verkoper van de KPN winkel of een andere, dan luist men je er willens en wetens in door je (voor de provisie??) een telefoon te verkopen waarmee dit gebeurt, zonder je daarover te informeren.
Dat is mijn mening, en daar blijf ik bij.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
inmiddels is het dus opgelopen naar 400 euro. Ik heb met een monteur gesproken die er van overtuigt was van het feit dat een nokia E52 direct contact gaat zoeken met internet via ovi. Ik heb zelf geen gebruik gemaakt van internet via mijn telefoon. Ik heb echter wel eens contact gemaakt via WIFI, maar dat kost niks en heeft er niet voor gezorgd dat er applicaties zijn geopend waardoor er internetverbinding is gemaakt. Deze monteur kon immers niks vinden qua openingen naar internet toe.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Grappig dat mij gevraag wordt hoe die 150 euro nu dus 400 euro zijn ontstaan, want had ik dat geweten was ik alweer een stap verder geweest misschien en had ik bevestiging kunnen krijgen. Hoe het dus ontstaan is compleet onbekend en dat zijn dingen die ik onder andere ook probeer uit te zoeken.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
CaptainSlow schreef:Ik blijf erbij dat zowel KPN als The Phonehouse donders goed weten dat dit gebeurt.
Als je zelf een toestel uitzoekt en bestelt via internet moet je inderdaad zelf goed opletten wat je doet.
Als je je, zoals meerderen op dit forum, laat adviseren door een verkoper van de KPN winkel of een andere, dan luist men je er willens en wetens in door je (voor de provisie??) een telefoon te verkopen waarmee dit gebeurt, zonder je daarover te informeren.
Dat is mijn mening, en daar blijf ik bij.
Wat een slap gelul!! Echt ongelofelijk, lees het zelf nou eens na, weet je wel wat je zegt??
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Er is geen 1 winkel die meer provisie krijgt op jou internet gebruik.
Winkel krijgt eenmalig een vergoeding voor het afsluiten van een contract.
Ze schieten er niks mee op dat jij geen internetbundel neemt, integendeel internetbundel erbij levert de winkel meer op.
Winkel krijgt eenmalig een vergoeding voor het afsluiten van een contract.
Ze schieten er niks mee op dat jij geen internetbundel neemt, integendeel internetbundel erbij levert de winkel meer op.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Roy,
Wij als telecomverkopers lichten toch altijd de klant op??
Want dan komen de mensen niet meer terug, gooi je je naam te grabbel en hebben wij lekker tijd over in de winkel
Wij als telecomverkopers lichten toch altijd de klant op??
Want dan komen de mensen niet meer terug, gooi je je naam te grabbel en hebben wij lekker tijd over in de winkel
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Maar wel als jij bijbetaalt op een luxer toestel, of een duurder contract neemt voor een luxer toestel.Roytheslayer schreef:Er is geen 1 winkel die meer provisie krijgt op jou internet gebruik.
Als ze dit er eerlijk bij vertellen verkopen ze alleen nog de meest eenvoudige modellen aan mensen die geen internet hoeven.
Ook KPN zal hier vreselijk blij mee zijn die halen tonnen of misschien wel miljoenen binnen hiermee, wat je hier ziet is maar het topje van de ijsberg, zeker diegenen die maar weinig kosten hebben zullen het niet aan de grote klok hangen en het beschouwen als een lesje.
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Kijk er zijn er ook echt wel die het doen en die het verpesten voor de goede.
Maar ik ben op een klein dorp gevestigt en kan het me gewoon niet veroorloven om een slechte naam te krijgen.
Maar ken ook mensen die inderdaad in een grote stad werken en dus heel veel aanloop hebben van nieuwe klanten en die inderdaad mensen gewoon iets aan moeten smeren om de targets maar te halen.
Ben blij dat ik niet zo hoef te werken
Maar ik ben op een klein dorp gevestigt en kan het me gewoon niet veroorloven om een slechte naam te krijgen.
Maar ken ook mensen die inderdaad in een grote stad werken en dus heel veel aanloop hebben van nieuwe klanten en die inderdaad mensen gewoon iets aan moeten smeren om de targets maar te halen.
Ben blij dat ik niet zo hoef te werken