Ik ben op zoek naar een nieuwe keuken. Heb al een aantal zaken bezocht, maar het valt niet mee, het is best lastig om zo'n zaak/verkoper te vertrouwen. Heeft er iemand ervaring met een goede keukenzaak in Eindhoven en/of omgeving? Ik hoor ook graag waar ik beslist niet moet kijken (dus slechte ervaringen), bespaart me weer tijd!
Alvast bedankt voor de reacties.
Jan van Dingenen Bergeijk maken veel zelf veel ervaring
Van Diessen Keukens Veldhoven maken veel zelf goede prijs kwaliteit
Klasse keukens Weert zeer ervaren met veel mogelijkheden
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 20 okt 2010 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb zelf goede ervaringen met :van hoppe bouwcenter eersel. meteen scherpe netto prijs en goede service, zijn een stuk goedkoper dan Bumat en Aswa.
Da's dan van een tijdje terug, goedkoper dan Aswa gaat niet altijd op en Bumat bestaat al niet meer............Mijn ervaringen met van Hoppe zijn zeer wisselend.
keuken at home....Misschien niet geheel in je omgeving, maar ze komen bij je thuis waar je ook woont en er wordt de tijd voor je genomen om je droomkeuken in te richten.
komen bij je thuis om alles op te meten, houdt rekening met je budget en denkt mee met de keukenruimte. Wij hebben in ieder geval een hele goede ervaring en mochten er problemen zijn achteraf dan kun je de contactpersoon altijd bereiken en lossen het voor je op.