LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo laat vele steken vallen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mc80
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2010 15:28

Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door mc80 »

Ziggo laat vele steken vallen

Momenteel heb ik digitale televisie van Ziggo en Internet van Tele2.
Naar aanleiding van een actie, waarbij men een waardebon twv 100 Euro krijgt bij het bestellen van een Alles-in-1 pakket, heb ik besloten om over te stappen naar Ziggo Alles-in-1 Extra. Ik heb het pakket via de telefoon besteld. Tele2 werd door Ziggo opgezegd. De waardebon zou bij de modem zitten. 30 september zou er een monteur langs komen. Ik kreeg een brief waarin alles goed vermeld stond en heb vervolgens alvast een router en telefoon aangeschaft (samen 140 Euro).

Op 29 september kreeg ik weer een bevestiging. Dit keer stond er dat ik had gekozen voor een doe-het-zelf pakket (terwijl ik dat nooit heb aangegeven!!). Na een tijd bellen kwam ik erachter dat er iets mis was gegaan bij Ziggo en dat het pakket al onderweg was. Het zou voor mij het makkelijkst/snelst zijn om alles zelf maar te installeren. Het was maar een kwestie van een paar kabels in de modem stoppen en de modem aan zetten.

De volgende dag kwam het pakket binnen. Al snel bleek dat er eerst nog dingen in de meterkast vervangen moesten worden om de modem aan te sluiten (dus zeker geen kwestie van het aansluiten van een paar kabels). Na een paar uur was alles aangesloten. De televisie werkte nog en op mijn computer kreeg ik de activatiepagina van Ziggo.

Het probleem is echter dat de modem niet geactiveerd kan worden. Het is nu al een paar weken verder en het werkt nog steeds niet! Ik heb al vele malen gebeld met de klantenservice, maar ze komen er niet uit. Er zou een ticket zijn aangemaakt en het zou "vandaag of morgen" wel werken. Dat was ruim een week geleden. Er is geen manier om achter de status van een ticket te komen. Er zou bij Ziggo een storing zijn bij het activeren van modems, maar er staat niets op de storingspagina van Ziggo.

Ik heb vorige week een klacht ingediend via de website van Ziggo, maar heb daar nog geen reactie op gehad (zelfs geen ontvangstbevestiging/statusupdate).

Om het geheel nog even af te ronden zat er ook geen waardebon bij het doe-het-zelf pakket.

Het enige dat wel is gelukt is het opzeggen van Tele2, waardoor ik binnenkort helemaal geen Internet meer heb. Bedankt Ziggo!

Om het even samen te vatten:
- Modem kan niet worden geactiveerd. Dus geen Internet en geen telefoon.
- Geen monteur.
- Al ruim 40 Euro aan telefoonkosten gemaakt.
- 140 Euro aan apparatuur die ik ondertussen niet meer terug kan brengen en waar ik niets aan heb zonder Alles-in-1 van Ziggo.
- Geen reactie op klacht.
- Het abonnement (66,50 per maand) is al een tijdje ingegaan zonder dat ik er gebruik van kan maken.
- Binnenkort geen Internet meer terwijl ik er voor mijn werk van afhankelijk ben.
- Geen waardebon voor Bol.com twv 100 Euro

Het zal duidelijk zijn dat ik zeer ontevreden ben over wat Ziggo hier weet te presteren. Tot nu toe toont het zich een bedrijf dat erg log is, waar veel fouten worden gemaakt, waar geen verantwoordelijkheid wordt genomen, en waar de klant in de kou wordt gezet. Als ik dit had geweten, dan had ik nooit voor Ziggo gekozen.

Een zeer ontevreden Ziggo klant

bingo67
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 okt 2010 16:17

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door bingo67 »

Het niet reageren van ziggo lijkt wel n hobby van ze geworden te zijn.
Zelf stuur ik dagelijks mails in de hoop wat terug te horen maar nee hoor.
Ik hoop dat je probleem sneller opgelost is dan dat van mijn vriend

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mc80 schreef:Het zal duidelijk zijn dat ik zeer ontevreden ben over wat Ziggo hier weet te presteren. Tot nu toe toont het zich een bedrijf dat erg log is, waar veel fouten worden gemaakt, waar geen verantwoordelijkheid wordt genomen, en waar de klant in de kou wordt gezet. Als ik dit had geweten, dan had ik nooit voor Ziggo gekozen.
Dit had je ook kunnen weten en kunnen verwachten want het internet staat vol met klachten over Ziggo.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste MC80,

Nu had je mij al een PB gestuurd maar deze heb je volgens mij ook weer verwijderd. Ik heb na aanleiding daarvan dit bericht doorgelezen. Ik wil wel kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je mij opnieuw een PB willen sturen met daarin je postcode + huisnummer en een telefoonnummer waarop ik je kan bereiken?

Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

bingo67 schreef:Het niet reageren van ziggo lijkt wel n hobby van ze geworden te zijn.
Zelf stuur ik dagelijks mails in de hoop wat terug te horen maar nee hoor.
Ik hoop dat je probleem sneller opgelost is dan dat van mijn vriend
@bingo67,

Met alle respect, maar waar gaan deze mails dan over? Mogelijk kan ik iets voor je betekenen. Als je mij een PB stuurt met postcode + huisnummer, telefoonnummer en in het kort je probleem, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door seconds-out »

VRAAGJE ! schreef:@jlthkoch

Pas ************************************************* ?

Hoe lang zit jij nu al op dit forum?
Geniet nog maar even van.
Morgen heb je een ban en moet je weer aan het werk :D
Nieuwe naam verzinnen, nieuw emailadres inelkaar flanzen, dan begin je weeeeer als een nieuw forumlid en word je weeeer geband en zo is de cirkel weer rond. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 13 okt 2010 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

bingo67
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 okt 2010 16:17

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door bingo67 »

Jelle: Ik heb je gisteren n mail gestuurd en in het kort het verhaal verteld.
ik kreeg,zeer snel dit keer, n mail terug met weer n onzinnig antwoord nl, " We hebben het uit handen gegeven aan lavg en U moet bij hun zijn".
Dit antwoord heeft mijn vriend al eerder gehad en na kontakt op genomen te hebben met lavg kreeg hij weer het antwoord"U moet bij onze opdrachtgever ziggo zijn".
Maar na alles mails die hij naar ziggo en lavg gestuurd heeft is er helemaal geen reaktie meer terug gekomen.
Ook nadat ik U gisteren n 2e mail heb gestuurd is er geen reaktie terug gekomen van uw kant.
Zeer spijtig hoe ziggo met de mensen omgaat en ook hoe lavg met de mensen omgaat.

dennis1974
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2010 06:05

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door dennis1974 »


Hier ok nieuwe klant van Ziggo,.
Ben overgestapt van Kpn naar Ziggo bij Kpn veel problemen met televisie en telefonie wat niet werkte,
Ik me eigen aangemeld als nieuwe klant,alles werd netjes zoals belooft geleverd op 5 oktober ik alles installeren en naar activatie pagina van ZigZooi maar helaas activatie mislukt,..ik bellen en er werd mij verteld binnen 48 uur werkt alles meneer,.Ok zou kunnen ik denk dus 7 oktober werkt alles maar je raad het al weer niet werken en ik wederom maar weer bellen met ZigZooi,oh meneer onze collega heeft een verkeerd Mac adres genoteerd,.pffffffffff ik weer doorgeven en alles zou dan wederom binnen 48 werken ik vol goede moed 9 oktober 48 uur later kijken ,...maar j raadt het al nog geen telefonie en internet,.
weer bellen ,..nou meneer we gaan het nu in orde maken en aanstaande maandagvond om 6 uur moet het werken ,...natuuurlijk weer niet,.ik weer bellen nee meneer dinsdag voor 12 uur moet het zeker werken en anders woensdag voor 12 uur maar helaas nog steeds niet ik lees op internet dat ZigZooi al vanaf 11 sept een probleem heeft met Activatie van Modems vanaf 11 sept pfff is nu 14 oktober en nog werkt er niks ze kunnen ook niet zeggen wanneer het wel werkt maar 1 ding kunnen ze goed bij Zigzooi vase beloftes afleggen en lkkr de kas vullen mt bellen naar een 0.10 euro cent nummer ,....
waardeloze helpdesk vertellen allemaal wat anders,....
fijn zo overstap en al 9 dagen geen Telefoon en internet klasse reageren niet op emails en telefoon,....

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door jlthkoch »

@ dennis1974

Ook u had beter kunnen weten want er gaat al jaren van alles fout bij Ziggo. Bij mij gingen onderstaande zaken fout:

* Telefoon werkte ruim een week later dan beloofd;

* Nieuwe nummer was aan meerdere klanten uitgegeven (gevolg: Nieuwe nummer aan iedereen doorgegeven maar klopt niet meer, weer aan iedereen ander nummer doorgeven);

* Diverse keren beloven opsturen digitale decoder (die uiteindelijk door koerier wordt gebracht vanuit Den Haag);

* Facturering klopt niet meer. Opeens worden er geen gesprekskosten meer berekend gedurende 4 maanden. Keer op keer is dit "volgende maand" opgelost, maar iedere keer gebeurt dit niet;

* Als gevolg van bovenstaande opeens bellen naar 0900- en 06- nummers geblokkeerd omdat de gesprekskosten zo hoog zijn (ja dat kan kloppen als je naar 4 maanden gesprekskosten kijkt en je ziet dit als 1 maand gesprekskosten);

* Als je een abonnement had op een plus-pakket voor digitale TV zou dit abonnement gelden voor alle smartcards. Opeens toch een rekening voor alle 3 de smartcards, want het was uitgesteld. Je moet dan erg veel moeite doen voordat het teveel betaalde is verrekend;

* Contract op naam van overledene niet op te zeggen omdat degene op wiens naam het contract staat moet opzeggen;

* Afsluiten van "servicemeldingen" (het vroegere klachtenformulier) zonder dat er iets met de melding is gedaan;

* Het met standaard antwoorden beantwoorden van emails / klachten. Het antwoord is totaal geen antwoord op de vraag, dus kun je weer het hele verhaal opnieuw vertellen via het klachtenformulier;

* Niet beantwoorden van klachten die via email of fax worden ingediend;

* Als je klaagt dat je niet kunt inloggen op "mijn ziggo" krijg je een brief thuis met daarin je wachtwoord. Dit wachtwoord weet ik zelf ook wel en dat heb ik ook doorgegeven;

* Niet halen beloofde snelheid (voor mij was ADSL sneller);

* Onjuist verwerken opzegging. Datum ligt opeens een maand eerder dan gevraagd;

* Weigeren opzegging via opzegservice andere provider, want klantnummer klopt niet (klopt echter wel) en uiteindelijk iemand van "Alles-in-één" overzetten naar alleen internet, wat nog duurder is;

* Nieuw TV-abonnement ruim een jaar later toch weer op naam van zelfde overledene, terwijl een hele andere naam is opgegeven bij aanmelding;

Dit zijn dus wat dingen die bij mij zijn voorgevallen in mijn Ziggo-tijd. In die tijd heb ik me kapot geërgerd aan het feit dat het werven van klanten maar door bleef gaan, terwijl de wachttijden bij de klantenservice als maar langer werden. Vervolgens heb je eindelijk iemand aan de telefoon, begrijpt men het probleem niet, of begrijpt men het probleem wel (zegt men) en worden er gewoon allemaal foute acties ondernomen en kan je weer opnieuw bellen en weer het hele verhaal vertellen.

Ik heb in de tijd dat ik bij Ziggo zat twee keer een serieuze medewerker meegemaakt die in staat was een probleem in een keer goed op te lossen en dat waren Gradus Vos (die nb nog geeneens van de klantenservice is) en een vermoedelijk Marokkaanse klantenservicemedewerker (waarvan ik de naam niet meer weet) en ik heb er toch wel heel wat gesproken........... Ik heb destijds ook één keer alles in een twv 49,95 teruggekregen, maar dat weegt niet op tegen alle ellende die ik gehad heb bij Ziggo.

Uiteraard wil ik hiermee niet ontkennen dat er ongetwijfeld ook tevreden Ziggo-gebruikers onder ons zijn, maar dat neemt niet weg dat er ook erg erg veel fout kan gaan bij Ziggo. Een foutje is menselijk, ik maak ook foutjes, maar er zijn grenzen.

Over andere providers zijn uiteraard ook klachten, maar het zal gerust niet aan anderen liggen dat UPC en Ziggo nogal eens negatief in het nieuws komen, maar eerder aan de provider zelf.

Voor mij was in ieder geval op een gegeven moment de maat vol. Ik ben toen overgestapt naar Online en in december stap ik over op Tele2.

Wat u nu kunt doen is even een PB sturen met uw klantgegevens aan "Ziggo Webteam Jelle" die een paar berichten terug een bericht heeft geplaatst.

Wellicht worden uw problemen dan alsnog opgelost.
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 15 okt 2010 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

bingo67
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 okt 2010 16:17

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door bingo67 »

Ik heb gisterenmorgen ook maar weer n pb gestuurd naar Jelle van Ziggo en wederom de klacht in het kort verteld.
Maar zoals verwacht WEER geen antwoord terug.
Hoe kan ziggo 2 dezelfde facturen op 2 verschillende namen zetten?
Bewijs genoeg in handen dat ziggo fout zit maar er wordt helemaal niets aan gedaan.
En het mooiste is nog dat ziggo toegeeft dat de facturen niet van mijn vriend zijn maar van iemand anders met dezelfde achternaam en die andere persoon heeft nooit op t adres gewoont van mijn vriend.
Ik hoopte door hier zijn verhaal te vertellen dat er nu wel gereageerd zou worden met n positief antwoord,maar helaas,nog steeds niet.
Maar we geven niet op want het gaat om n groot bedrag wat volgende week,indien niet opgelost,oploopt tot boven de 1000,00 euro.
Wat mijn vriend dus tegoed heeft van opdrachtgever ziggo.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door jlthkoch »

@ Bingo:

Dat is inderdaad niet netjes. Wellicht kun je je bericht eens sturen aan "Ziggo Webteam Wim" (zie andere Ziggo topic)

MvG, John

Mijn bericht hierboven is aangevuld met het een en ander omdat een of andere "Ziggo fan" topics met klachten over Ziggo probeert om zeep te helpen en hiermee ook mijn verhaal verdwenen was.

bingo67
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 okt 2010 16:17

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door bingo67 »

Wie ik ook van het ziggo web team n mail stuur ik blijf het zelfde antwoord terug krijgen,uithanden gegeven aan lavg en U moet bij hun zijn.
Lavg heeft ziggo op 08-10-2010 n mail gestuurd om kontakt met hun op te nemen en zo gauw lavg antwoord terug had zou ik dat te horen krijgen,maar helaas.
Net weer de mails gecheckt en nog steeds niets van ziggo of lavg.
Hoelang moet mijn vriend zijn geduld nog bewaren om eindelijk n positief antwoord terug te krijgen van ziggo?
Iedereen kan steken laten vallen en fouten maken maar die dienen dan wel naar behoren en snel opgelost te worden.
Ik ben van mening dat als ziggo,of ieder ander bedrijf, niet reageert zij hun fouten toegeven maar dat niet durven toe te geven aan de mensen.
Bang om hun goede gezicht te verliezen terwijl ze zelf ervoor zorgen op deze manier dat ze negatief in de belangstelling komen te staan.
Ik had ook liever gehad dat dit hele drama stil gehouden werdt maar helaas moet dit toch naar buiten gebracht worden met de hoop dat het eindelijk na ruim n jaar opgelost te zien.

foxx
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 sep 2010 00:03

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door foxx »

Ik had ook liever gehad dat dit hele drama stil gehouden werdt maar helaas moet dit toch naar buiten gebracht worden met de hoop dat het eindelijk na ruim n jaar opgelost te zien.
Dat is idd waardeloos van Ziggo.
Laatst gewijzigd door foxx op 20 okt 2010 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

dennis1974
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2010 06:05

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door dennis1974 »

Tis nu 18 Oktober en nog steeds geen internet en telefonie zou vandaag werken hebben ze belooft,maar ja belftes van Ziggo zijn niks waard

tis alleen maar afwachten zit al 14 DAGEN ZONDER TELEFONIE EN INTERNET :x :x :x :x

ZIGGO AKTIEEEE :x :x :x :x :x :x :x :x :x

dennis1974
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2010 06:05

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door dennis1974 »

Nou het is nu 2015 maar zoals ze belooft hebben dat alles echt 18 oktober zou gaan werken niet dus,....en ook nog maar ff weer gebeld ,en het Antwoord was nou meneer kan nog wel een aantal weken duren ,schandalig gewoon!!!!!zit al 2 weken zonder telefoon moet alles mobiel doen schandalige klantenservice en klachtoplossing binnen 48 uur is uw storing verholpen nou ze bedoelen zekers 480 uur daar zit ik ook al aan
Ga zo maar ff tros radar bellen en me klacht ook daar neerleggen
2 weken verder en niks werkt ,....heb zo spijt van me overstap hadik dat maar nooit gedaan overstappen naar Zigzooi,..
heb ook mensen in de buurt al geadviseerd dit niet te doen :x :x

dennis1974
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2010 06:05

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door dennis1974 »

Net met Tros Radar gebeld spreken er schande van hoe dit kan 2 weken geen werkende dienst en dan geen eens een nette oplossing van hun kant.
Hebben me ook geadviseerd een brief te sturen met daarin een datum waarop ik wil dat het gaat werken en dat ze opmoeten draaien voor alle kosten als ik overstap na een andere provider
dus die brief gaat mogen aangetekend en gewoon op de post en ook per mail,...
Ziggo schandaligggggggggggg :evil: :evil: :evil:
zorg dat het gaat werken ,....

net van hun een nummer van Consuwijzer gekregen ga ik die morgen maar ff bellen en verder stappen ondernemen,..en me klacht ook daar neerleggen
Ga nu ook maar een mail naar andere instanties sturen,..
:twisted: :twisted:

mc80
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2010 15:28

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door mc80 »

Beste Ziggo,

Leg nu eens uit hoe de situatie is! Wat kunnen nieuwe klanten verwachten bij jullie? Hebben jullie een landelijk probleem? Wat is er aan de hand? Servercrash? Activatiegegevens kwijt? Verkeerde patch geïnstalleerd? Verkeerde soort modem uitgegeven? Waarom is het zo lastig om een modem geactiveerd te krijgen? Ik neem aan dat alles in het verleden ook heeft gewerkt.

Verder wordt er geschreven over een "specialistische afdeling" die het probleem op gaat lossen. Maar er staat niet bij welke afdeling dat is, wat die afdeling momenteel aan het probleem doet, en hoeveel mensen er momenteel in de wachtrij staan. Waarvoor staan we trouwens in de rij? Kunnen jullie wel iets doen voordat het hoofdprobleem is opgelost? Verder wordt er gesproken over tickets die zijn aangemaakt. Hoe kunnen klanten de status van deze tickets volgen?

Ik heb echt het gevoel dat alle nieuwe klanten door jullie aan het lijntje worden gehouden. Naar buiten toe lijkt het alsof er niets aan de hand is. Er staat zelfs geen melding op de storingspagina! Hoe is dit mogelijk bij een storing die nu al minimaal twee weken duurt? Als jullie nu eens meer duidelijkheid zouden geven over storingen, dan zouden jullie op veel meer sympathie van jullie klanten kunnen rekenen. Hoe moeilijk is het om een bericht als het volgende uit te brengen??:
Beste klanten,

Momenteel heeft Ziggo te maken met een storing waardoor nieuwe klanten hun modem niet kunnen activeren. De storing is ontstaan door het uitvallen van een server. We verwachten dat het probleem volgende week woensdag is opgelost. We zullen u op de hoogte houden van de status via de storingen-pagina op onze website.

De getroffen klanten kunnen rekenen op een schadevergoeding in de vorm van restitutie van x maanden aan abonnementsgeld. Overige vergoedingen zullen per geval worden bekeken.

Wij vinden het erg vervelend en doen er alles aan om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Ziggo
Het is zeer kwalijk dat een groot bedrijf als Ziggo op deze manier om gaat met zijn klanten!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mc80 schreef:Verder wordt er gesproken over tickets die zijn aangemaakt. Hoe kunnen klanten de status van deze tickets volgen?
Het mooie is dat ze dit systeem hadden, maar dat is om onduidelijke redenen afgeschaft. Vroeger kon je via de site een servicemelding aanmaken en vervolgens volgen wat er met je melding gebeurde en wie er eventueel mee bezig was.

Uiteraard was het toen wel regelmatig zo dat ook al meldingen werden "afgesloten" zonder dat er wat mee gedaan was, maar vaak was je toch in staat om je melding een beetje in de gaten te houden.

In de loop van jaren is het er allemaal niet beter op geworden, behalve het factureringssysteem (dat ruim op tijd incasseert) en het werven van nieuwe klanten.

dennis1974
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2010 06:05

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door dennis1974 »

Ja zeggen ze nu deze woensdag ze zeggen steeds wat anders,..
Maar ja daar zijn ze goed in bij Ziggo ik heb nu al 15 dagen geen telefonie en internet,...zeggen ze tegen je je hebt toch een mobiel gewoon schoffterig zo opmerking,..
Niemand die je kan helpen ja afwachten zeggen ze ,,volgend e voorwaarden moeten ze een storing binnen 48 uur opgelost hebben,..maar ja niet dus
Ziggooooooooooo ga er eens wat aan doen hier schijnen ruim 30000 klanten last van te hebben maar oplossen ho maar :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

dennis1974
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2010 06:05

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Ongelezen bericht door dennis1974 »

Het is geweldig het is nu 21 oktober 17 dagen werkt het al niet en je hoort maar niks van ze

Geweldig Ziggo!!!!!!!!
Communicatie met klant krijgen jullie een vett 1 voor

Zorg eens dat het eens gaat werken en vermeld op jullie site eens deze storing , is wel zo eerlijk he!!!!!!! :twisted: :twisted: :?

Gesloten