Ook ik werd in Februari gebeld door een zeer opdringerige verkoper met een veel te mooi praatje over de staatsloterij, win kansen en meer van die te mooie praatjes. of ik voor 17 euro plus admin. kosten mee wilde spelen was uiteindelijk de vraag. Ik was net gestopt met de lotto dus waarom niet dacht ik. Ik mocht zelf 4 nummers kiezen en daarna werd er een opname gemaakt en mocht ik volgens het heerschap alleen met ja of nee antwoorden anders zou hij weer van voren af aan moeten beginnen. Een van de vragen was of ik akkoord ging met een incasso van 17 euro plus admin. kosten per maand per lot. Ik zei toen dat ik maar 1 lot wilde. De opname werd gestopt en de gladjanus begon na een diepe zucht weer opnieuw nu zei hij duidelijk dat de TOTAAL prijs 17 euro plus admin. kosten per maand was. Hij heeft het in het hele gesprek dus nooit over 4 Loten gesproken
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Je voelt hem al aankomen... na enige tijd een envelop in de bus met een lot en wat Duits talige folders en 72 euro van mijn bank rekening afgeschreven....afzender: BOESCHE Hamburg.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Einde verhaal? niet echt
Een tijdje later gebeld door een aller vriendelijkste dame met eigenlijk hetzelfde verhaal maar nu rustig en beleeft vertelt. Natuurlik vertelde ik haar het bovenstaande verhaal. Ze vertelde dat zij niet voor Boesche maar voor PETERS (ook in Hamburg) werkte en dat ik gewoon met 1 lot voor 17 Euro plus admin. kosten per maand mee kon spelen. Dus ben ik er toch weer ingetrapt met dat verschil dat ik van Peters een envelop ontving met keurig Nederlands talige documenten en er zoals afgesproken inderdaad 19,45 per maand wordt afgeschreven. Zo kan het dus ook.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)