LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] juf juul

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
claui77

juf juul

Ongelezen bericht door claui77 »

INMIDDELS KEURIG OPGELOST>>

Ik heb voor mijn dochtertje haar verjaardag een jurk besteld bij deze webshop.
Ziet er allemaal heel leuk uit.
Maar heb m nog niet ontvangen.
En ook niks meer vernomen.
Via paypal heb ik het betaalt en ik begrijp best als er levertijd is, maar laat het dan even weten.
Volgens de site wordt het binnen twee werkdagen verstuurd en anders hoor je als het niet op voorraad is.
Ik heb 2 keer gemailt om te vragen wanneer ik het jurkje ongeveer kan verwachten ivm de aankomende verjaardag.
Maar heb niks gehoord.
Als het langer duurt ook prima, maar reageer even.
Vorige week gemailt en gisteren ook weer.
Maar geen reactie.
Terwijl ik wel een nieuwsbrief en een andere update over de site krijg.
Dus ze is wel online.
Hoe moet ik dit nu aanpakken?
Wil gewoon even weten waar ik aan toe ben.
Zou het jurkje graag voor de verjaardag hebben, die wilde mijn dochter graag
als feestjurkje aan.
Gr, Claudia
Laatst gewijzigd door claui77 op 20 okt 2010 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: juf juul

Ongelezen bericht door MAXIEM »

claui77

Juridisch gezien heeft een internetshop 30 dagen de tijd om de bestelling af te leveren. Zijn die 30 dagen verstreken, dan kun je de koop ontbinden en het aankoopbedrag terugeisen. De shop heeft dan wederom 30 dagen de tijd om het geld terug te storten.

Maxiem.

wini25

Ongelezen bericht door wini25 »

Ik weet niet hoe snel het feestje nadert, maar als je geen reactie krijgt en de tijd dringt is het misschien verstandig om even de stad in te duiken. Aangezien je betaald hebt via PayPal kun je een geschil indienen bij PayPal. Op dat moment krijg je tijdelijk je geld terug totdat de verkoper met het bewijs aan kan komen dat hij heeft geleverd en ook op het juiste adres. Dit lijkt mij niet de zaak dus krijg je gewoon netjes je geld terug.

Om een geschil bij PayPal in te dienen moet je inloggen bij PayPal en bij de bewuste transactie vind je de informatie terug over het hoe en wat. In dit geval is dat misschien even jou geluk omdat je nu een stok achter de deur hebt. Ik zou op deze manier in ieder geval jou centen terug proberen te krijgen of in ieder een levering af te dwingen.

claui77

Bedankt voor de reacties.,
Ik wil het geld niet terug, ik wil het jurkje gewoon graag hebben, mijn
dochter is er weg van en wil m aan op haar verjaardag, dat is het.
Zag dat er al eerder een topic over Juf juul is geplaatst, met late of geen levering.
Nouja, ik weet het even niet.
Hoop dat het jurkje snel komt.

claui77

Helemaal goed opgelost, het jurkje komt eraan, keurig opgelost..
Zeer vriendelijke mevrouw..

Gesloten