LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] laagste kosten garantie
laagste kosten garantie
Een aantal CPS bedrijven hebben een zogenaamde 'laagste kosten' garantie.
Het feit alleen al dat er meerdere zijn, toont al aan dat er iets niet kloppen kan.
Wanneer wordt er eens aandacht besteed aan wat je er eigenlijk allemaal voor moet doen om ook daadwerkelijk je gelijk te krijgen.
Want mijn ervaring is dat 'het bewijs' zo moeilijk te leveren is, dat er in de praktijk niets terecht komt van die 'laagste kosten' garantie.
Het feit alleen al dat er meerdere zijn, toont al aan dat er iets niet kloppen kan.
Wanneer wordt er eens aandacht besteed aan wat je er eigenlijk allemaal voor moet doen om ook daadwerkelijk je gelijk te krijgen.
Want mijn ervaring is dat 'het bewijs' zo moeilijk te leveren is, dat er in de praktijk niets terecht komt van die 'laagste kosten' garantie.
Re: laagste kosten garantie
Ja zulke bedrijven moeten worden aangepakt want dat kan je namelijk niet waarmaken, het feit is dat je juist moet zorgen dat je niet de goedkoopste bent. Eris gebleken dat de goedkoopste heel vaak failliet gaat. Leuk voor een tijdje maar uiteindelijk red je het alleen maar met kwaliteit, niet met lage kosten.
Je hebt heel veel kostensoorten: bellen binnen de regio, buiten de regio, naar het buitenland, naar 06nummers en dan heb je ook nog piekuren, daluren en avonduren. Vaak is zo'n aanbieder de goedkoopste op slechts een kostensoort en niet op het hele spectrum.
Geachte mensen,
Zelf ben ik ook een onafhankelijk vertegenwoordiger van zo'n telefoonaanbieder, maar de gedragsregels bij ons (dwingend voorgeschreven) is o.a. dat we geen colportage en telefonades mogen plegen, op straffe van diskwalificatie!
Vraagt u maar voor welk bedrijf ze werken, als het ACN is kunt u met uw klachten terecht bij het Europese hoofdkantoor onder telefoonnummer
020-0800-0231556 of fax: 0203463885
U kunt met uw wensen op telefoongebied terecht op www.telenergie.nl,
daar staat veel informatie over deze zaken!
Zelf ben ik ook een onafhankelijk vertegenwoordiger van zo'n telefoonaanbieder, maar de gedragsregels bij ons (dwingend voorgeschreven) is o.a. dat we geen colportage en telefonades mogen plegen, op straffe van diskwalificatie!
Vraagt u maar voor welk bedrijf ze werken, als het ACN is kunt u met uw klachten terecht bij het Europese hoofdkantoor onder telefoonnummer
020-0800-0231556 of fax: 0203463885
U kunt met uw wensen op telefoongebied terecht op www.telenergie.nl,
daar staat veel informatie over deze zaken!
N.a.v. bericht "mrtelecom".
Geachte heer/mevr.,
Indien ze bij komen met het praatje van de laagste tarieven, vraag ze dan of het zwart op wit willen garanderen, zeker weten dat ze zich niet meer laten horen!!
Alle aanbieders gaan zo gemiddeld 20% tot 30% onder de belbasis tarieven van KPN zitten!
Tele2 is daarin zeer agressief, zijn al meerdere malen in het programma RADAR geweest en gewoon door met hun aggressiviteit en vooral telefonades!
Gewoon klagen bij RADAR, die kennen het probleem!
Ik waarschuw daar tegen op mijn website www.telenergie.nl
Geachte heer/mevr.,
Indien ze bij komen met het praatje van de laagste tarieven, vraag ze dan of het zwart op wit willen garanderen, zeker weten dat ze zich niet meer laten horen!!
Alle aanbieders gaan zo gemiddeld 20% tot 30% onder de belbasis tarieven van KPN zitten!
Tele2 is daarin zeer agressief, zijn al meerdere malen in het programma RADAR geweest en gewoon door met hun aggressiviteit en vooral telefonades!
Gewoon klagen bij RADAR, die kennen het probleem!
Ik waarschuw daar tegen op mijn website www.telenergie.nl
Telenergie; het melden van je website is pure spam in dit geval
Maybe en zei zijn ook een van de eerste die failliet gaan!!!!!!!!!
Dus ja tis maar wat je fijn vind! Ik ga voor een goede prijs/kwaliteit verhouding!
[email protected]
Dus ja tis maar wat je fijn vind! Ik ga voor een goede prijs/kwaliteit verhouding!
[email protected]
Jammer dat er ACN-ers zijn de reclame maken hier. Ik zal er verder niet over uitwijden over dat bedrijf, want dan wordt het geen vrolijk verhaal.
Anyweg..... laagste kosten garantie is leuk en je kan er door gratis bellen.
Hoe? Neem een carrier met de garantie en zet die in je cps. Vergelijk dan na een maand je rekening met de tarieven van bijvoorbeeld bel1601, stuur je claim naar de carrier met wie je gebeld hebt en je krijgt het verschil dubbel terug.
Conclusie: En gratis bellen EN nog geld te goed ook.
Good luck!!
Anyweg..... laagste kosten garantie is leuk en je kan er door gratis bellen.
Hoe? Neem een carrier met de garantie en zet die in je cps. Vergelijk dan na een maand je rekening met de tarieven van bijvoorbeeld bel1601, stuur je claim naar de carrier met wie je gebeld hebt en je krijgt het verschil dubbel terug.
Conclusie: En gratis bellen EN nog geld te goed ook.
Good luck!!