Heb april 2010 een nw Samsung led tv bij Mediamrkt in Ede gekocht, tot voor maand geleden niets te klagen. Maar toen was er opeens een balk van 20 cm breed die aan de linkerkant ven boven naar beneden liep. Deze balk weergaf nogmaals een stuk beeld vanuit het midden van programma waarna je zat te kijken. Knap irritant. Dit opgenomen met mediamarkt die me naar Samsung verwezen daar die in eerste instantie zelf garantie verlenen.
Samsung heeft mij daarna ongeveer 2 a 3 weken aan lijntje gehouden ik zou software update moeten doen via website zou ik deze software kunnen downloaden en via usb stick update kunnen doen. Voordat ik de juiste software te pakken had was ik halve week verder. En elke keer maar bellen met Samsung. Zij hebben me na die halve week eindelijk link gestuurd via email met de benodigde software.
Daar dit alles enorm duidelijk vermeld staat, niet dus ben ik hier week mee bezig geweest met de update zelf, want tv zag eerst usb stick niet omdat de software op een bepaalde manier op usb stick moet staan. Update gedaan probleem was er nog. Samsung weer gebeld en ik moest op later tijdstip nogmaals bellen i.v.m. plannen van monteur.
Toen ik uur later terug belde voor afspreken van dag en tijd voor monteur werd mij simpel verteld maar er komt helemaal geen monteur u scherm is te klein. Al die weken waren ze bij Samsung op de hoogte van grootte van scherm en niemand heeft mij dit eerder verteld. Ik moest maar de tv inleveren bij winkel waar ik hem had gekocht en die zouden hem ter reparatie bij Samsung aanbieden.
Ik heb daarop contact opgenomen met mediamarkt te Ede met de vraag hoe ik tv daar kreeg daar ik 32 inch toch echt niet klein vind om zonder beschermingsmateriaal te vervoeren. en of er mogelijkheid was tot vervangings tv scherm. Vervoers materiaal hadden ze op dat moment niet, maar vervangende tv was geen enkel probleem.
Ik dus afgelopen zaterdag met tv op stap. De medewerker van service balie was niet echt geïnteresseerd in wat euvel van tv was omschrijving klopt dus niet details zijn niet vermeld. Ik moest zelf vragen hoe lang het ging duren 20 werkdagen en op vraag mag ik vervangende tv kwam liep meneer even naar andere ruimte kwam met dezelfde vaart weer terug en zei als klap op de vuurpijl met nietszeggende ogen "nee heb geen vervangende tv". Bij mijn vraag daarop en wat nu? Haalde hij de schouders op. Waarop ik weer zeg dus jij wilt me nu even zeggen dat ik een tv van halfjaar oud minimaal 20 werkdagen kwijt ben, en jij me nu verplicht naar een kale witte muur te kijken. Ja, dat zeg ik we hebben niets maar we hebben wel nieuwe was antwoord. Met mijn wat een service ik koop hier helemaal niets meer ontlokte alleen maar mevr. we hebben 1000 klanten. Dus met andere woorden een meer of minder maakt ook niet uit.
Woedend als ik was heb ik direct in winkel zelf een klacht ingediend, meisje achter balie gaf mij een lege gekopieerde a4 die uit een dikke ordner vol ingevulde klachtformulieren werd gehaald. De moeite die werd gedaan om er achter te komen waarom ik klacht in wilde dienen, die was diep bedroevend.
Nadat ze mij form had gegeven werd er omgedraaid en werd er vrolijk met een collega verder gebabbeld, mij aan me woedende lot overlatend. Na enkele minuten had ze in de gaten dat ik klaar was met mijn verhaal op te pennen. Verhaal werd niet nagelezen maar met dezelfde vaart in de volle ordner gedaan. Wat wel belangrijk was voor medewerkster was feit dat ik emailadres niet had ingevuld tot 3x werd er op aangedrongen dat ik dit zou moeten invullen voor afhandeling. Daar ik geen nieuwsbrieven van mediamarkt wens te ontvangen heb ik tot 3x toe geweigerd met telkens dezelfde woorden ik heb me telefoonnummer ingevuld daarop ben ik te bereiken.
Thuis gekomen heb ik ook mijn ongenoegen via de site van mediamarkt ingediend over gang van zaken en de geleverde service van mediamarkt. We zijn nu aantal dagen verder, tot op heden geen enkele reactie op mijn klachten en ook geen tv.
Dus tot mijn spijt moet ik constateren dat slogan van mediamarkt echt waar is ik ben toch niet gek om daar nog iets te kopen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt Ede Service
Re: Mediamarkt Ede Service
Reaktie verwijdert.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 13 okt 2010 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hou toch op met die nutteloze antwoorden. Je lijkt wel een autoresponder.MAXIEM schreef:celrox
Ik vind het een prima zaak, dat je hier jouw ervaringen beschrijft met deze MediaMarktvestiging. De andere consumenten kunnen dan bewuster en beter beslissen of ze wél of geen zaken willen doen met deze vestiging in Ede.
Maxiem.
crazyme schreef:Hou toch op met die nutteloze antwoorden. Je lijkt wel een autoresponder.MAXIEM schreef:celrox
Ik vind het een prima zaak, dat je hier jouw ervaringen beschrijft met deze MediaMarktvestiging. De andere consumenten kunnen dan bewuster en beter beslissen of ze wél of geen zaken willen doen met deze vestiging in Ede.
Maxiem.
Ik weet het niet zeker, maar blijkbaar doet hij mee aan een record poging bij Guinness Book of Records: wie heeft de meeste berichten !
Heb weer tv. Maar niet dankzij Mediamarkt van hen taal nog teken ontvangen.
Collega had nog een klein tvtje voor me te leen, tis behelpen maar ik ben er blij mee. Dat had Mediamarkt dus ook kunnen doen. Maar helaas, gemiste kans, gelukkig hebben ze nog 999 andere klanten waar ze helemaal voor gaan.
Collega had nog een klein tvtje voor me te leen, tis behelpen maar ik ben er blij mee. Dat had Mediamarkt dus ook kunnen doen. Maar helaas, gemiste kans, gelukkig hebben ze nog 999 andere klanten waar ze helemaal voor gaan.
Gisteren is me voicemail ingesproken door Mediamarkt. Er staat een leen toestel voor me klaar.
Vandaag leen toestel gehaald 32 inch van samsung kijkt prettiger dan zon klein schermpje. ben weer blij. nu nog wachtem op eigen tv.
Vandaag leen toestel gehaald 32 inch van samsung kijkt prettiger dan zon klein schermpje. ben weer blij. nu nog wachtem op eigen tv.
Nog zieliger is het feit dat ie zijn posting weer verwijderd...tennis schreef:crazyme schreef:Hou toch op met die nutteloze antwoorden. Je lijkt wel een autoresponder.MAXIEM schreef:celrox
Maxiem.
Ik weet het niet zeker, maar blijkbaar doet hij mee aan een record poging bij Guinness Book of Records: wie heeft de meeste berichten !
ach, knippen en plakken is ook een hobby.....