LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AH mobiel en telfort, NEE
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Hoi Dannyk ook ik ben zaterdag om een opwaardeerkaart geweest voor mijn zoon.Ik heb de paars-oranje kaart genomen omdat ik NIET wist dat er 2 AH opwaardeerkaarten waren {ERG VERWARREND}en op de vraag of hij met KPN belde antwoorde ik Ja ik denk van wel ,omdat ik brieven weleens zie van KPN en omdat ik weet dat hij voorheen OOK een paars-oranje kaart had.Thuis gekomen wilde mijn zoon het beltegoed van 20 euro opwaarderen ,en je raad het al dat ging niet hij had de andere kaart nodig. Gelijk na AH finiaal gebeld ,maar ze ruilen de kaart NIET Oom,wel kon ik een klacht bij de serviceafdeling neerleggen en wordt daar nog over terug gebeld.IK HOOP DAT HIJ ZIJN GELD TERUG KRIJGT EN VIND DIT ZEER MISLEIDEND EN EEN SLECHTE ZAAK.Als ik meer weet laat ik het jullie nog horen!!! GROETEN VAN EEN ZEER TELEURGESTELDE EN BOZE MOEDER.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Inderdaad, dit is erg verwarrend. heeel veeeel mensen hebben er problemen mee, iedereen wil ook graag zijn geld terug als diegene erachterkomt dat jij/zij de verkeerde kaart heeft gekocht. Wij hebben nu al een paar keer de kaart vergoed, maar dit kunnen wij niet blijven doen, wij hebben nu te horen gekregen dat we de mensen moeten laten bellen naar het servicecentrum, maar dit lost eigenlijk niets op. AH MOBIEL, HOUD HET DAN OOK OP 1 ( één ) NETWERK!! hier trek je echt geen klanten mee, maar stoot ze juist af.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
geld terug ben ik ook over bezig zou een brief krijgen waarmee ik mijn al geopende en niet te gebruiken blik terug kon geven bij het filiaal waar ik het gekocht heb .
krijg ik een standaard brief waar ik dus niets mee kan en het filiaal ook niet naar mijn geld kan ik fluiten .
ik ben al vanaf 1 december bezig met telefoontjes en e-mails nou niets dus elke keer beloven ze wat er gebeurd niets .
in de brief die ik heb staan een aantal oorzaken(die het naar mijn mening niet zijn)maar geen oplossingen ik begin er schoon genoeg van te krijgen en zeker over de behandeling bij ah aan de telefoon.
nou praat ik niet eens over de toegestuurde kaarten die het ook niet doen en de oude simkaarten die het door niet reageren van ah ook niet meer doen.
ah staat al niet in een goed blaadje bij de klanten nou voor mij zijn ze nu tot het nulpunt gedaald.waar blijven ze nou met prijs kwalitijd garantie?????????????
RADAR DOE ER WAT AAN.misschien helpt het dan
krijg ik een standaard brief waar ik dus niets mee kan en het filiaal ook niet naar mijn geld kan ik fluiten .
ik ben al vanaf 1 december bezig met telefoontjes en e-mails nou niets dus elke keer beloven ze wat er gebeurd niets .
in de brief die ik heb staan een aantal oorzaken(die het naar mijn mening niet zijn)maar geen oplossingen ik begin er schoon genoeg van te krijgen en zeker over de behandeling bij ah aan de telefoon.
nou praat ik niet eens over de toegestuurde kaarten die het ook niet doen en de oude simkaarten die het door niet reageren van ah ook niet meer doen.
ah staat al niet in een goed blaadje bij de klanten nou voor mij zijn ze nu tot het nulpunt gedaald.waar blijven ze nou met prijs kwalitijd garantie?????????????
RADAR DOE ER WAT AAN.misschien helpt het dan
Re: AH mobiel en telfort, NEE
srry dat ik het zo grofweg meteen zeg, maar ik ben bang dat u naar uw geld kan fluiten, de service is echt onder het nulpunt met dit gezeik
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Dannyk, als ik jou commentaar over je werk zo lees, zit je wel in een mega slecht filiaal. Ook wij hebben nieuwe HT's en deze zijn door onze MAS helemaal getest en uitgeprobeerd, met handleiding. Deze handleiding heest onze MAS, wat overzichtelijker uitgewerkt voor het personeel.
De 1e groep mag met die gebruiksaanwijzijng en een korte interne cursus de HT 'testen' gebruiken. Iedereen snapt het en geen problemen.
Ook hier hebben we voldoende informatie over, net als het nieuwe bellen.
Ik ben nu wel heeeeeeeeeel erg benieuwd in welke AH je werkt, waarschijnlijk zat je niet meer bij de halve finale van de winkelwedstrijd, wat ik me nu goed kan voorstellen, want info verstrekt jou filiaal in iedergeval niet, dit terwijl het zo belangrijk kan zijn voor jezelf en klanten.
Ik zou hier toch je VM of SM over aanspreken.
De 1e groep mag met die gebruiksaanwijzijng en een korte interne cursus de HT 'testen' gebruiken. Iedereen snapt het en geen problemen.
Ook hier hebben we voldoende informatie over, net als het nieuwe bellen.
Ik ben nu wel heeeeeeeeeel erg benieuwd in welke AH je werkt, waarschijnlijk zat je niet meer bij de halve finale van de winkelwedstrijd, wat ik me nu goed kan voorstellen, want info verstrekt jou filiaal in iedergeval niet, dit terwijl het zo belangrijk kan zijn voor jezelf en klanten.
Ik zou hier toch je VM of SM over aanspreken.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Kunnen we niet ruilen? Was het maar waar die uitleg, maar nee helaas, het was zelfs al zowat te veel moeite om mij voor de nieuwe HT te autoriseren, maargoed, verschil moet er zijn is een uitspraak van mijn SM, dus tsja, wat breng je daar tegen in?
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Ik heb ook de HT getest, mijn MS zei dit zsm te doen, want de DM en de HM hebben geen SM....dus ik eet een M&M, feliciteer HKH en ga bv. naar de H&M. Maar dat merk ik tzt. wel. Maar de RSM vond dus van niet.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Nou DannyK, succes dan maar, maar zo zie je het wel weer dat het per filiaal enorm kan verschillen, zowel voor klanten als voor personeel.
Vandaar dat de klanten bij ons wel tevreden zijn met het nieuwe bellen en er dus geen klachten zijn.
Ga toch nog maar 's informeren of jullie in de toekomst meer info kunnen ontvangen, dit voor de klant en voor jezelf.
Lees ook vaker 't winkelweb, daar staat (soms) ook nuttige info, voor iedereen binnen AH.
Vandaar dat de klanten bij ons wel tevreden zijn met het nieuwe bellen en er dus geen klachten zijn.
Ga toch nog maar 's informeren of jullie in de toekomst meer info kunnen ontvangen, dit voor de klant en voor jezelf.
Lees ook vaker 't winkelweb, daar staat (soms) ook nuttige info, voor iedereen binnen AH.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
toch wil ik me me even mengen in het gesprek van ah personeel.
sinds april werk ik niet meer bij ah(na 6 jaar) maar mijn man(mas) nog wel en al 25 jaar hij zit in een filiaal die wel naar de halve finale 25 januari van de winkelwedstrijd is let wel dit heeft niets te maken met de miscomunicatie van de blikken ah mobiel er staat nl op dat blik GESCHIKT VOOR ALLE TOESTELEN GEKOCHT NA 1999 SIMLICK VRIJ.
dit is dus NIET WAAR. onze toestellen zijn van na 1999 en ze doen het er niet in.
de inkoper van deze actie bevestigde door de telefoon dat dit een actie is met zeer vele fouten die niet te corrigeren zijn en ah is niet van plan om de gemaakte onkosten te vergoeden.
sinds april werk ik niet meer bij ah(na 6 jaar) maar mijn man(mas) nog wel en al 25 jaar hij zit in een filiaal die wel naar de halve finale 25 januari van de winkelwedstrijd is let wel dit heeft niets te maken met de miscomunicatie van de blikken ah mobiel er staat nl op dat blik GESCHIKT VOOR ALLE TOESTELEN GEKOCHT NA 1999 SIMLICK VRIJ.
dit is dus NIET WAAR. onze toestellen zijn van na 1999 en ze doen het er niet in.
de inkoper van deze actie bevestigde door de telefoon dat dit een actie is met zeer vele fouten die niet te corrigeren zijn en ah is niet van plan om de gemaakte onkosten te vergoeden.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
wat klopt er nou wel, eigenlijk gewoon niks volgens mij
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Volgens mij ook niet
Re: AH mobiel en telfort, NEE
dit klopt in ieder geval niet:
25 januari is de uitslag van de finale, halve finale is al afgelopen.halve finale 25 januari
Re: AH mobiel en telfort, NEE
oke klopt ik bedoelde de finale foutje
en inmiddels heeft ah mijn problemen vergoed(niet opgelost) dus voor mijn is dit onderwerp bij deze gesloten .
en inmiddels heeft ah mijn problemen vergoed(niet opgelost) dus voor mijn is dit onderwerp bij deze gesloten .
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Vandaag na 3 telefoontjes een positief bericht van AH ze gaan vergoeden. ALLEN FIJNE KERSTDAGEN. Margriet.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
dan zal je een van de weinigen zijn, en jmmr genoeg ook blijven ben ik bang
Re: AH mobiel en telfort, NEE
De pagina's over dit onderwerp doorlezende, valt mij op dat Dannyk wel héél erg vaak op internet "zit". Zèlfs op dagen/tijden waarop een "normale" werknemer bezig is met werkzaamheden voor zijn
baas...
Ik zou Dannyk willen adviseren om alle tijd welke hij nu kwijt is aan het afreageren van zijn fustraties, te besteden aan het oppakken van een studie of cursus teneinde zich in de toekomst een betere functie elders te kunnen verwerven. Dat lijkt mij zowel voor hem als AH goed!!!
baas...
Ik zou Dannyk willen adviseren om alle tijd welke hij nu kwijt is aan het afreageren van zijn fustraties, te besteden aan het oppakken van een studie of cursus teneinde zich in de toekomst een betere functie elders te kunnen verwerven. Dat lijkt mij zowel voor hem als AH goed!!!
Re: AH mobiel en telfort, NEE
tsja ieder zijn eigen tijdsindeling
Re: AH mobiel en telfort, NEE
goh dannyk wat een pech heb jij in je leven, eerst je PB computer nu ook nog je mobieltje, zal ff verder kijken kom ik je vast nog wel weer tegen
Re: AH mobiel en telfort, NEE
laat ik maar de wijstste zijn, en hier niet meer op reageren.