Hallo,
Mogen aanbieders van pre-paid beltegoed zomaar de regels veranderen zonder daarvan de bellers op de hoogte te bregen?
Mijn moeder zat eerst bij Telfort, toen kon ze haar beltegoed behouden door minimaal 1x per jaar te bellen of smsen. Die regel is later veranderd naar 1x per 6 maanden. Echter dat wist mijn moeder niet. En om haar beltegoed te behouden moest ze € 10,- euro opwaarderen. Ze had nog best wat beltegoed er op staan maar dus ook nog weer € 10,- extra. Ze gebruikt haar mobiel alleen in noodgevallen en ze is geen held op internet.
Later heeft Telfort het weer veranderd, echter deze ronde was het te laat toen ze er achter kwam. Weg geld weg Telfort. Toen werd het Hi.
Ook die had eerst de ene regel,die veranderde en weer het gedoe met extra op moeten waarderen. En vandaag kwamen we er achter dat Hi dit jaar de regel weer heeft aangepast, nu moet je minimaal 1x per 6 maanden OPWAARDEREN!! En mij moeder heeft januari dit jaar voor het laatst haar mobiel opgewaardeerd en gebruikt. En deze keer heeft ze weer super pech. Want ook deze keer is het weg geld en weg Hi. Want nu is het zo ver dat opwaarderen niet meer helpt om haar beltegoed en toestel weer actief te krijgen.
Mijn moeder gebruikt echt maar heel weinig haar mobiel alleen voor noodgevallen. Dus iedere 6 maanden opwaarderen met minimaal € 10,- is geen optie.
Nu vraag ik me af, mogen aanbieders zomaar die regels veranderen zonder hun bellers op de hoogte te stellen??
Een smsje of mailtje zou voldoende zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geldigheid beltegoed
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: geldigheid beltegoed
@pegasus1443,
Het is wettelijk verplicht om klanten van dit soort wijzigingen op de hoogte te brengen. Wij hebben onze klanten destijds op verschillende manieren geïnformeerd, waaronder het verzenden van een sms-bericht.
Daphne
Het is wettelijk verplicht om klanten van dit soort wijzigingen op de hoogte te brengen. Wij hebben onze klanten destijds op verschillende manieren geïnformeerd, waaronder het verzenden van een sms-bericht.
Daphne
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 02 sep 2009 20:03
Re: geldigheid beltegoed
Hallo Telfort,
Mijn moeder heeft nooit een smsje van jullie gehad.
Maar als het wettelijk verplicht is, waarom gebeurt het niet?? Want ook van Hi heeft ze nooit een smsje gehad. En ze gebruikt haar mobiel wel heel weinig maar ze heeft hem regelmatig aan.
Mijn moeder heeft nooit een smsje van jullie gehad.
Maar als het wettelijk verplicht is, waarom gebeurt het niet?? Want ook van Hi heeft ze nooit een smsje gehad. En ze gebruikt haar mobiel wel heel weinig maar ze heeft hem regelmatig aan.
Re: geldigheid beltegoed
Die sms heeft mijn vriendin overigens ook niet ontvangen, om over die andere manieren van informeren maar niet te spreken.......
Ook zij is dus niet geïnformeerd!
Ook zij is dus niet geïnformeerd!
Re: geldigheid beltegoed
Ook ik gebruik telfort en ik heb deze sms niet gekregen. Voor de zekerheid nog even alle smsjes terug gekeken (want die bewaar ik), maar geen sms met daarin een wijziging. Dus telfort Voordat je iemand terecht probeert te zetten eerst wel de feiten doornemen