LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Del
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 okt 2010 13:06
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Del
Binnen 4 werkdagen na overmaken van het bedrag wordt u weer aangesloten. De betaling moet binnenkomen op onze rekening, dan verwerkt en afgeboekt worden op de openstaande post in onze financiële administratie en daarna volgt de heraansluiting.
Hier zijn diverse soorten herinneringen en waarschuwingen (e-mail, brief, meldingspagina) aan vooraf gegaan en u kunt dit in het vervolg voorkomen door tijdig te betalen.
In een privebericht ontvang ik graag uw postcode en huisnummer om de status te controleren. Als de betaling al wel binnen is maar de lijn nog dicht staat zal ik die in iedergeval weer per direct voor u open zetten.
Hugo
Hier zijn diverse soorten herinneringen en waarschuwingen (e-mail, brief, meldingspagina) aan vooraf gegaan en u kunt dit in het vervolg voorkomen door tijdig te betalen.
In een privebericht ontvang ik graag uw postcode en huisnummer om de status te controleren. Als de betaling al wel binnen is maar de lijn nog dicht staat zal ik die in iedergeval weer per direct voor u open zetten.
Hugo
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Del
Betalingsbewijs nu wel per fax ontvangen. Binnen 3 uur staat de verbinding weer open.
Hugo
Hugo
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 okt 2010 13:06
Re: Del
Dank voor de moeite en je samenwerking Hugo. Mag ik trouwens wel even opmerken dat ik het verwonderlijk vind, dat wanneer er via Radar een dergelijke post wordt geplaatst er wel actie wordt ondernomen en wanneer je een mail stuurt via de website, dat hier geen actie op ondernomen wordt!
Zo ontving ik na mijn mail gisteren, het volgende antwoord:
Geachte mevrouw Wong,
Op 20-10-2010 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kunnen wij u het volgende informeren.
Telfort zal de standaard procedure hanteren. Dit betekent dat op het moment dat Telfort de betaling heeft ontvangen en verwerkt duurt het twee tot vier werkdagen voordat u weer internet heeft.
Wij adviseren u om gebruik te gaan maken via Mijn Telfort. Via de link https://internet.telfort.nl/mijntelfort ... oggen.html kunt u uw betalingsoverzicht inzien. U kunt op deze manier controleren of u een betalingsachterstand heeft of niet.
Indien u uw gebruikersnaam met wachtwoord niet meer heeft, horen wij dit graag van u. Wij zullen u deze gegevens dan per post toesturen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice internet
Zou het niet ontzettend veel 'negatieve publiciteit' schelen voor Telfort, wanneer dergelijke zaken als dit, meteen opgepakt worden door de klantenservice?
Het is natuurlijk jammer om hiervoor de publiciteit in te treden, vooral voor jullie, terwijl ik oprecht vind, dat ik vriendelijk ben geholpen door je.
Goed, gewoon een idee voor de ideeënbus!
Mijn dank is groot en een fijne dag toegewenst!
Kiki
Zo ontving ik na mijn mail gisteren, het volgende antwoord:
Geachte mevrouw Wong,
Op 20-10-2010 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kunnen wij u het volgende informeren.
Telfort zal de standaard procedure hanteren. Dit betekent dat op het moment dat Telfort de betaling heeft ontvangen en verwerkt duurt het twee tot vier werkdagen voordat u weer internet heeft.
Wij adviseren u om gebruik te gaan maken via Mijn Telfort. Via de link https://internet.telfort.nl/mijntelfort ... oggen.html kunt u uw betalingsoverzicht inzien. U kunt op deze manier controleren of u een betalingsachterstand heeft of niet.
Indien u uw gebruikersnaam met wachtwoord niet meer heeft, horen wij dit graag van u. Wij zullen u deze gegevens dan per post toesturen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice internet
Zou het niet ontzettend veel 'negatieve publiciteit' schelen voor Telfort, wanneer dergelijke zaken als dit, meteen opgepakt worden door de klantenservice?
Het is natuurlijk jammer om hiervoor de publiciteit in te treden, vooral voor jullie, terwijl ik oprecht vind, dat ik vriendelijk ben geholpen door je.
Goed, gewoon een idee voor de ideeënbus!
Mijn dank is groot en een fijne dag toegewenst!
Kiki
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Del
Bent u het met mij eens dat het niet werkbaar is om voor iedere afgesloten klant te gaan werken en oordelen op basis van kopie bankafschrift?
Als wij zoals in dit geval meer dan 90 dagen op ons geld wachten, hier brieven e-mails, en meldingspagina's voor inzetten is heraansluiten binnen 4 werkdagen niet heel onredelijk.
Omdat u de verbinding voor uw tentamens nodig heeft heb ik een uitzondering gemaakt en u uit het geautomatiseerde proces gehaald.
Hugo
Als wij zoals in dit geval meer dan 90 dagen op ons geld wachten, hier brieven e-mails, en meldingspagina's voor inzetten is heraansluiten binnen 4 werkdagen niet heel onredelijk.
Omdat u de verbinding voor uw tentamens nodig heeft heb ik een uitzondering gemaakt en u uit het geautomatiseerde proces gehaald.
Hugo