LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gazoom
Re: Gazoom
Helaas ben ik ook een slachtoffer van gazoom/mediahawk/koen/veronique.
Op 11 aug 2010 een ps3 bundel besteld met een levertijd van 5-10 dagen op hun website. Op 27 aug 2010 heb ik de bestelling geannuleerd via hun ticket systeem. Daarna eigenlijk geen contact meer gehad.
Wel contact gezocht met MultiSafePay, die mij vertelde dat ze weinig klachten hadden ontvangen. Dus voor degenen die gedupeerd zijn, zou ik willen aanraden op contact te zoeken met MultiSafePay en een klacht in te dienen.
Gazoom heeft vervolgens mijn ticket verwijderd, wellicht om bewijs te vernietigen. Gelukkig had ik een uitdraai gemaakt.
Bellen naar hun lukt niet, na 10 minuten wordt de verbinding verbroken.
Nieuw ticket bij gazoom aangemaakt, maar tot op heden geen enkele reactie.
Inmiddels een proces verbaal ingediend, ik hoop snel dat OM deze oplichters oppakken.
Op 11 aug 2010 een ps3 bundel besteld met een levertijd van 5-10 dagen op hun website. Op 27 aug 2010 heb ik de bestelling geannuleerd via hun ticket systeem. Daarna eigenlijk geen contact meer gehad.
Wel contact gezocht met MultiSafePay, die mij vertelde dat ze weinig klachten hadden ontvangen. Dus voor degenen die gedupeerd zijn, zou ik willen aanraden op contact te zoeken met MultiSafePay en een klacht in te dienen.
Gazoom heeft vervolgens mijn ticket verwijderd, wellicht om bewijs te vernietigen. Gelukkig had ik een uitdraai gemaakt.
Bellen naar hun lukt niet, na 10 minuten wordt de verbinding verbroken.
Nieuw ticket bij gazoom aangemaakt, maar tot op heden geen enkele reactie.
Inmiddels een proces verbaal ingediend, ik hoop snel dat OM deze oplichters oppakken.
Op 24 augustus van dit jaar hebben we een WE sportspakket besteld en betaald via IDeal. Niet geleverd, ook niet na het versturen van een aantal tickets (emailen kan niet, telefonisch geen contact te krijgen). Bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd. Op 14 september is annulering van de bestelling geaccepteerd via een mail en schriftelijk toegezegd dat het geld binnen de daarvoor gestelde termijn zal worden terug gestort. Ook daar een aantal tickets aan gewijd en altijd dat laatste antwoord gekregen. De termijn is inmiddels verstreken. Op het laatste ticket van 14 oktober geen antwoord meer gekregen en nog steeds ons geld niet terug. SCHANDALIG !!!!!!!!!!! KOOP NOOIT BIJ GAZOOM !!!!!!
Ook ik ben helaas de dupe geworden van Gazoom.nl. Fifa 11 voor de xbox daar besteld, tot op heden nog niks ervan vernomen. Na verschillende mailtjes zeggen ze dat ik ze moet bellen, maar door een "storing" zijn ze niet bereikbaar. Als ik niet binnen twee weken mijn game, of mijn geld krijg ga ik, en twee vrienden die hetzelfde zijn overkomen, ze aangeven.
Hebben jullie je all aangemeld bij http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1284298210 ? Zo niet, dan is het aan te raden om dat te doen. Hoe hoger het bedrag dat de oplichters hebben buitgemaakt, des te sneller het OM hen zal vervolgen.
hallo mede gedupeerde
ik ben er ook in getrapt. de goedkope games van gazoom.
heb 25-9-2010 het spel f1 2010 besteld bij gazoom, zou binnen enkele dagen binnen zijn. maar tot op de dag van vandaag nog niks. wel betaald. vele malen gebeld of een ticket gestuurd maar nul komma nul reactie. wacht tot de 30 dagen om zijn dan ga ik na de politie.
word tijd dat ze aan gepakt worden.
groet
ik ben er ook in getrapt. de goedkope games van gazoom.
heb 25-9-2010 het spel f1 2010 besteld bij gazoom, zou binnen enkele dagen binnen zijn. maar tot op de dag van vandaag nog niks. wel betaald. vele malen gebeld of een ticket gestuurd maar nul komma nul reactie. wacht tot de 30 dagen om zijn dan ga ik na de politie.
word tijd dat ze aan gepakt worden.
groet
Indien mogelijk tevens een klacht richting multisafepay.
Die gaf aan dat er weinig klachten waren.
Multisafepay moet het account van gazoom verwijderen en geen zaken doen met oplichters.
Die gaf aan dat er weinig klachten waren.
Multisafepay moet het account van gazoom verwijderen en geen zaken doen met oplichters.
Ik ben er ook ingetapt. Lekker goedkoop dacht ik.
2 bestellingen gedaan.
1e keer fifa11 en black ops voor PS3 besteld en nog later medal of honor PS3.
Fifa en Medal zijn nu uit, maar leveren ho maar.
Wel reactie gehad op ticket dat er geleverd zou worden en dat ik het de volgende dag in huis zou hebben.
Ik stuur iedere dag een ticket met de vraag van leveren.
Bellen is ook een drama, dus dat doe ik niet meer.
Zijn er mensen die wel geleverd gekregen hebben, en hoe lang heeft het geduurt.
Wall
2 bestellingen gedaan.
1e keer fifa11 en black ops voor PS3 besteld en nog later medal of honor PS3.
Fifa en Medal zijn nu uit, maar leveren ho maar.
Wel reactie gehad op ticket dat er geleverd zou worden en dat ik het de volgende dag in huis zou hebben.
Ik stuur iedere dag een ticket met de vraag van leveren.
Bellen is ook een drama, dus dat doe ik niet meer.
Zijn er mensen die wel geleverd gekregen hebben, en hoe lang heeft het geduurt.
Wall
Helaas zitten ook wij inmiddels 5 weken te wachten op een Wii spel met een beloofde levertijd van 3-5 dagen. Op eerste ticket na een dag reactie dat men het de volgende dag binnen zou krijgen en het daarna z.s.m. zou versturen. 10 dagen later nog niets en een tweede ticket aangemaakt. Daar hebben wij tot op heden geen reactie op gekregen. Weer een week later telefonisch contact gezocht maar "wegens technische storing kunnen wij u niet te woord staan, lopende bestellingen worden wel verder afgehandeld, u kunt ons ook mailen via [email protected]". Direct een uitgebreide mail gestuurd want in dit mailadres zag ik een opening, maar kreeg helaas per ommegaande bericht dat ik mijn vraag via een ticket moest stellen. Nog een ticket aanmaken lukte helaas niet, uiteindelijk kon ik nog wel wat tekst toevoegen op het openstaande ticket. Niets meer gehoord. Gisteren weer de telefoon gepakt maar de technische storing... juist die was er nog steeds. Had al contact opgenomen met de bank maar die kunnen niets doen, ook geen betaling terugdraaien. Van de bank wel het advies gekregen om het te melden bij "thuiswinkel.org/consumenten". Daar heb ik een klachtenformulier ingevuld en kreeg dezelfde dag nog bericht dat Gazoom niet bij hen is aangesloten maar dat zij meer klachten hebben en steeds contact zoeken met Gazoom maar ook hierop reageren zij niet. Ik kreeg het advies aangifte te doen bij de politie en een melding te doen bij de consumentenautoriteit (consuwijzer.nl). Het ticket wat nog "open" zou staan kan ik nu ook niet meer inzien. Als ik dit probeer krijg ik een foutmelding. Vanmiddag bij de politie geweest en morgen meld ik me met al het mailverkeer bij de politie om aangifte te doen. Ik moet zeggen dat ik schrok toen ik vanavond Google de opdracht "klachten gazoom" gaf!!
De zoveelste met een melding over GAZOOM!
Ik heb op 28 juli 2010 een wii spel van Pokemon besteld..moet hem nog ontvangen
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en de tickets worden verwijderd zonder dat je antwoord krijgt!
Ik zit nu nog steeds op mijn geld te wachten nadat ik eind september de bestelling heb geannuleerd, als reactie (jawel!) kreeg ik te horen dat ze er 30 dagen over mogen doen om het bedrag terug te storten.
We hebben inmiddels aangifte bij de politie gedaan, helaas gaan ze pas actie ondernemen als er meer aangiftes binnenkomen.
Onder de € 150.00 wordt er namelijk geen stappen ondernomen...
DUS MENSEN DOE A.U.B AANGIFTE BIJ DE POLITIE, WIE WEET KRIJGEN WE DAN TOCH NOG ONS GELD RETOUR!
Ik heb op 28 juli 2010 een wii spel van Pokemon besteld..moet hem nog ontvangen
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en de tickets worden verwijderd zonder dat je antwoord krijgt!
Ik zit nu nog steeds op mijn geld te wachten nadat ik eind september de bestelling heb geannuleerd, als reactie (jawel!) kreeg ik te horen dat ze er 30 dagen over mogen doen om het bedrag terug te storten.
We hebben inmiddels aangifte bij de politie gedaan, helaas gaan ze pas actie ondernemen als er meer aangiftes binnenkomen.
Onder de € 150.00 wordt er namelijk geen stappen ondernomen...
DUS MENSEN DOE A.U.B AANGIFTE BIJ DE POLITIE, WIE WEET KRIJGEN WE DAN TOCH NOG ONS GELD RETOUR!
Beste mensen,
Hier een vervolg op mijn bericht van 10 september. Ik ben inmiddels nog steeds bezig met gazoom om mijn geld terug te krijgen. Ik heb met verschillende instanties contact gehad, maar tot op heden is er niemand die mij kan helpen om stappen te ondernemen die ook echt resultaat hebben. Ik heb mijn order geannuleerd via een aangetekende brief. Daar kreeg ik bewonderingswaardig op 14 september een reactie op via het ticket verkeer. Hierin zijden ze dat ze mijn bestelling gingen annuleren en het geld er zo snel mogelijk terug gestort zou worden. In hun algemene voorwaarden geven zij aan dat dit binnen uiterlijk 30 dagen moet gebeuren. Zoals iedereen waarschijnlijk wel zal weten zijn ze dit niet na gekomen. Het is nu inmiddels 37 dagen na annulering van bestelling en nog steeds geen geld. Op het forum van budgetgaming ben ik in contact gekomen met Koen van gazoom. Deze had mij verteld dat hij het zou oppakken en afhandelen, maar ook daar komt maar niks van terecht. Heb bij de politie info gevraagd voor een aangifte. Deze zeiden dat zij geen aangiftes n behandeling nemen die met een aankopp via internet of telefoon te maken heeft. Zij verwezen mij door naar het Juridisch Loket. Deze heb ik vandaag gesproken en hebben mij het volgende verteld: Het is mogelijk om een civiele zaak te starten. Hiervoor is financieing mogelijk tenzij het bedrag lager is dan 500 Euro. Bij mij geval gaat het om 350 Euro. Dat betekent dat alles nog eens een keer uit eigen zak betaalt moet worden. Hun zeiden mij wel dat er als nog een aangifte bij de politie gedaan moet worden, omdat het een vorm van oplichting is. Dit ga ik deze week proberen. Als dat ook niks uithaald zou ik niet meer weten wat er verder nog gedaan kan worden. Als er iemand is die een ander idee heeft of een oplossing laat graag wat horen.
Vriendelijke groet.
Renz Beukel
Hier een vervolg op mijn bericht van 10 september. Ik ben inmiddels nog steeds bezig met gazoom om mijn geld terug te krijgen. Ik heb met verschillende instanties contact gehad, maar tot op heden is er niemand die mij kan helpen om stappen te ondernemen die ook echt resultaat hebben. Ik heb mijn order geannuleerd via een aangetekende brief. Daar kreeg ik bewonderingswaardig op 14 september een reactie op via het ticket verkeer. Hierin zijden ze dat ze mijn bestelling gingen annuleren en het geld er zo snel mogelijk terug gestort zou worden. In hun algemene voorwaarden geven zij aan dat dit binnen uiterlijk 30 dagen moet gebeuren. Zoals iedereen waarschijnlijk wel zal weten zijn ze dit niet na gekomen. Het is nu inmiddels 37 dagen na annulering van bestelling en nog steeds geen geld. Op het forum van budgetgaming ben ik in contact gekomen met Koen van gazoom. Deze had mij verteld dat hij het zou oppakken en afhandelen, maar ook daar komt maar niks van terecht. Heb bij de politie info gevraagd voor een aangifte. Deze zeiden dat zij geen aangiftes n behandeling nemen die met een aankopp via internet of telefoon te maken heeft. Zij verwezen mij door naar het Juridisch Loket. Deze heb ik vandaag gesproken en hebben mij het volgende verteld: Het is mogelijk om een civiele zaak te starten. Hiervoor is financieing mogelijk tenzij het bedrag lager is dan 500 Euro. Bij mij geval gaat het om 350 Euro. Dat betekent dat alles nog eens een keer uit eigen zak betaalt moet worden. Hun zeiden mij wel dat er als nog een aangifte bij de politie gedaan moet worden, omdat het een vorm van oplichting is. Dit ga ik deze week proberen. Als dat ook niks uithaald zou ik niet meer weten wat er verder nog gedaan kan worden. Als er iemand is die een ander idee heeft of een oplossing laat graag wat horen.
Vriendelijke groet.
Renz Beukel
-
- Contacteer:
@ Renz,
de politie dient zeker wel aangifte op te nemen.
Dit is namenlijk oplichting - en dat is een misdrijf.
Wat ik wel zou doen, is alle gegevens samen met een print van dit forum, alsmede het OpgelichtOp Internet forum samen meenemen, om hiermee aan te tonen dat 'koen' met opzet mensen belazert. (Is m.i. ondertussen toch wel aangetoond).
Indien je geld terug zou willen, zou je natuurlijk kunnen beginnen met een totaalrekening op te maken.
Tijd, telefoonkosten, portokosten en eventueel kopieerkosten (voor je dossier), alsmede het vervoer van en naar het juridisch loket (ik neem aan dat dat niet je buren zijn). Mischien kom je dan wel boven de 500 euro.
Anders zou een no-cure, no-pay incassoburo een optie zijn.
Ik zou beginnen met een formele ingebrekestelling per mail en per aangetekend schrijven - waarin je meld dat zij zowel de levertermijn als de terugbetalingstermijn hebben overschreden, en dat zij per direct je het bedrag, inclusief de geldende wettelijke rente verschuldigd zijn, en een tegemoetkoming in de kosten die jij heb moeten maken omdat zij in verzuim zijn gebleven.
(In elk geval de kosten voor het aangetekend, met handtekening retour).
Meld daarbij dat als zij niet binnen 5 werkdagen het totale bedrag betaald hebben, alle bijkomende kosten zowel gerechtelijk als buitengerechtelijk, ook op hen verhaald zullen worden.
de politie dient zeker wel aangifte op te nemen.
Dit is namenlijk oplichting - en dat is een misdrijf.
Wat ik wel zou doen, is alle gegevens samen met een print van dit forum, alsmede het OpgelichtOp Internet forum samen meenemen, om hiermee aan te tonen dat 'koen' met opzet mensen belazert. (Is m.i. ondertussen toch wel aangetoond).
Indien je geld terug zou willen, zou je natuurlijk kunnen beginnen met een totaalrekening op te maken.
Tijd, telefoonkosten, portokosten en eventueel kopieerkosten (voor je dossier), alsmede het vervoer van en naar het juridisch loket (ik neem aan dat dat niet je buren zijn). Mischien kom je dan wel boven de 500 euro.
Anders zou een no-cure, no-pay incassoburo een optie zijn.
Ik zou beginnen met een formele ingebrekestelling per mail en per aangetekend schrijven - waarin je meld dat zij zowel de levertermijn als de terugbetalingstermijn hebben overschreden, en dat zij per direct je het bedrag, inclusief de geldende wettelijke rente verschuldigd zijn, en een tegemoetkoming in de kosten die jij heb moeten maken omdat zij in verzuim zijn gebleven.
(In elk geval de kosten voor het aangetekend, met handtekening retour).
Meld daarbij dat als zij niet binnen 5 werkdagen het totale bedrag betaald hebben, alle bijkomende kosten zowel gerechtelijk als buitengerechtelijk, ook op hen verhaald zullen worden.
@Renz
Wij hebben politie aangifte gedaan en dat wordt wel degelijk geaccepteerd!
Alleen v.a € 150.00(alle aangiftes bijelkaar!) wordt er pas actie ondernomen.
Ons dossier is inmiddels doorgestuurd naar de politie in Amsterdam, dus hoe meer aangiftes er binnenkomen hoe eerder er actie ondernomen wordt.
Het adres van Gazoom in Amsterdam betreft ook alleen een postadres, dus ze hebben zich goed ingedekt!
Dus Renz ga z.s.m naar de politie met al je mail/tickets t.n.v Gazoom en een kopie van je overzicht van betaling.
Wij hebben politie aangifte gedaan en dat wordt wel degelijk geaccepteerd!
Alleen v.a € 150.00(alle aangiftes bijelkaar!) wordt er pas actie ondernomen.
Ons dossier is inmiddels doorgestuurd naar de politie in Amsterdam, dus hoe meer aangiftes er binnenkomen hoe eerder er actie ondernomen wordt.
Het adres van Gazoom in Amsterdam betreft ook alleen een postadres, dus ze hebben zich goed ingedekt!
Dus Renz ga z.s.m naar de politie met al je mail/tickets t.n.v Gazoom en een kopie van je overzicht van betaling.
-
Ja hoor, ook ik kan mij scharen bij de club...
Alleen ik ben, denk ik, nog een van de gelukkigen die wel zijn bestelling gekregen heeft. Alleen heb ik de verkeerde afstandbediening geleverd gekregen.
Heeeel lang verhaal kort; de bestelling dateert al van mei en ik heb nu nog steeds niets ontvangen. Ticket na ticket heb ik verstuurd. En nu zijn al mijn tickets ineens verdwenen!!! Dan verklaar je in mijn ogen al schuld.
Ik laat het er niet bij zitten. Daar hebben ze echt de verkeerde voor getroffen.
Alleen ik ben, denk ik, nog een van de gelukkigen die wel zijn bestelling gekregen heeft. Alleen heb ik de verkeerde afstandbediening geleverd gekregen.
Heeeel lang verhaal kort; de bestelling dateert al van mei en ik heb nu nog steeds niets ontvangen. Ticket na ticket heb ik verstuurd. En nu zijn al mijn tickets ineens verdwenen!!! Dan verklaar je in mijn ogen al schuld.
Ik laat het er niet bij zitten. Daar hebben ze echt de verkeerde voor getroffen.
Na het geld bij elkaar gefolderd te hebben heeft mijn zoon op 08-09-2010 bij Gazoom twee pre-order spellen besteld: Halo Reach + Call of duty:Black ops.
Hallo reach is 14-09-2010 uitgekomen.
en Call of duty: Black ops komt 9 november uit.
Hij had dit in één bestelling gedaan en ik had hem geadviseerd het even te checken of het spel Halo Reach wel direct na uitgave zal worden verstuurd.
Een ticket aangemaakt bij Gazoom. Daar heeft hij wel antwoord op gekregen met de woorden dat ze het even gingen nakijken en zo spoedig mogelijk zouden levener, maar het spel is nu na 35 dagen na uitgave, helaas nog steeds niet opgestuurd.
Nu zien wij op internet, Tros Radar en opgelicht.nl, tot onze schrik, dat er meer personen problemen hebben en toezeggingen hebben ontvangen waarmee men bij gazoom verder niets mee doet. Mijn zoon heeft de bestelling gedaan vanwege het toen aanwezige thuiswinkel logo
Maar tja, ook het thuiswinkel-logo heeft hier blijkbaar geen waarde.
Wat nu??
Hallo reach is 14-09-2010 uitgekomen.
en Call of duty: Black ops komt 9 november uit.
Hij had dit in één bestelling gedaan en ik had hem geadviseerd het even te checken of het spel Halo Reach wel direct na uitgave zal worden verstuurd.
Een ticket aangemaakt bij Gazoom. Daar heeft hij wel antwoord op gekregen met de woorden dat ze het even gingen nakijken en zo spoedig mogelijk zouden levener, maar het spel is nu na 35 dagen na uitgave, helaas nog steeds niet opgestuurd.
Nu zien wij op internet, Tros Radar en opgelicht.nl, tot onze schrik, dat er meer personen problemen hebben en toezeggingen hebben ontvangen waarmee men bij gazoom verder niets mee doet. Mijn zoon heeft de bestelling gedaan vanwege het toen aanwezige thuiswinkel logo
Maar tja, ook het thuiswinkel-logo heeft hier blijkbaar geen waarde.
Wat nu??
NIET TE GELOVEN!!!
Gazoom/mediahawk heeft vandaag de bestelling van 28 juli geannuleerd en het bedrag retour gestort!
Zouden ze nattigheid voelen?
Politieaangifte blijft iig gewoon staan en ik koop NOOIT meer iets bij hun.
Ik hoop dat jullie allemaal toch ook nog een goede afloop krijgen.
Gazoom/mediahawk heeft vandaag de bestelling van 28 juli geannuleerd en het bedrag retour gestort!
Zouden ze nattigheid voelen?
Politieaangifte blijft iig gewoon staan en ik koop NOOIT meer iets bij hun.
Ik hoop dat jullie allemaal toch ook nog een goede afloop krijgen.
Ik heb n.a.v. een bericht van mij op dit forum, een reactie gehad van Gazoon.
Ze zouden medal of honor meteen versturen, en als excuus voor het wachten de ltd. versie leveren.
De game heb ik inderdaad de volgende dag geleverd gekregen.
Dit viel me weer mee.
Maar nu de nog FIFA 11 snel afsturen. Deze is namelijk ook al een paar weken uit en ik heb hem aan mijn zoon beloofd.
Voor Call of Duty Black ops moet ik zelf nog even geduld hebben, daar deze nog niet uit is.
Maar het blijf zeer vervelend dat je niet in contact komt met gazoom,
en dat je netjes op de hoogte wordt gehouden.
Zeer benieuwd hoe gaan leveren, met de openstaande bestellingen.
Wall
Ze zouden medal of honor meteen versturen, en als excuus voor het wachten de ltd. versie leveren.
De game heb ik inderdaad de volgende dag geleverd gekregen.
Dit viel me weer mee.
Maar nu de nog FIFA 11 snel afsturen. Deze is namelijk ook al een paar weken uit en ik heb hem aan mijn zoon beloofd.
Voor Call of Duty Black ops moet ik zelf nog even geduld hebben, daar deze nog niet uit is.
Maar het blijf zeer vervelend dat je niet in contact komt met gazoom,
en dat je netjes op de hoogte wordt gehouden.
Zeer benieuwd hoe gaan leveren, met de openstaande bestellingen.
Wall
-
wij hebben inmiddels onze bestelling omgezet naar iets anders en deze vandaag ontvangen na de afgesproken tijd, in ons geval is het nu ( via radar forum dat dan weer wel) keurig netjes afgehandeld , maar bestellen bij gazoom helaas voor hun , nooit meer, mij te veel gedoe voor je alles in huis hebt
-
Ik heb ook twee en een halve maand geleden een ps3 besteld, een paar mailtjes gestuurd over waarom het zo lang duurde, kreeg daarop een reactie dat de leverancier problemen had met de levering, omdat er zoveel besteld was en dat het wat langer zou duren, ik heb hem tot heden nog niet geleverd gekregen en ga nu ook mijn bestelling annuleren, dus maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.
Als ik de verhalen zo lees dan leest gazoom dit forum ook. Dan ben ik echt benieuwd waar mijn geld nog steeds blijft. Het is nu inmiddels 12 dagen na de termijn van 30 dagen voor het terug storten van mijn geld. Mensen van gazoom. Wordt toch eens volwassen en neem is de verantwoordelijkheid die voor het runnen van een bedrijf erbij hoort. Jullie zijn niks anders dan een stelletje slappe happen. Ik stop niet voordat ik mijn geld terug heb met de vergoeding die hierbij hoort. Jullie horen nog van mij.
-
- Contacteer:
Kijk, dan kan je per die datum (dus, zo`n 12 dagen terug) wel de wettelijke rente eisen.rbeukel schreef:. Het is nu inmiddels 12 dagen na de termijn van 30 dagen voor het terug storten van mijn geld.
Stuur ze eenmaal een aangetekend schrijven, of een mail met ontvangst en leesbevestiging - en eis daarin binnen 4 dagen terugbetaling van het reeds betaalde, aangevuld met een vergoeding voor alle kosten.
Zo niet, dan is de juridische weg (die kostbaar voor hun is) vrij.