LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alternatief voor iPhone? want ik wil niet bij T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
klant is geen koning

Alternatief voor iPhone? want ik wil niet bij T-Mobile

Ongelezen bericht door klant is geen koning »

Kent iemand een goed alternatief voor een iPhone?

De T-Mobiles maken er zo'n bende van, dat ik het opgeef. Totaal onaardig, incapabel en op geen enkele wijze klantgericht.

Maar oh zo jammer dat alleen zij e iPhone hebben.

nav:
Zware hoofdpijn, ik krijg niet eens een iPhone!

6 weken geleden gestart met het aanvragen van een abonnement. Eerst via het internet. Maar daar klapte de site steeds uit. Dan maar bellen. Hele vriendelijke jongen die het wel even in orde zou maken. Oh, ik wilde de telefoon op de zaak zetten. Ja, dan klapt het de aanvraagapplicatie eruit, maar ik schrijf hem gewoon in op je eigen naam, rest op de zaak en dan wijzig je dat later even. Ik nog nadrukkelijk vragen of dat wel mogelijk was. Ja hoor, geen probleem.

Na 5 weken een mailtje van APM, of ik een hele dag vrij wil plannen om hen te ontvangen. Over een week of 2 want ze hebben het druk. Dus, dag vrij gepland want ze geven pas de avond van tevoren om 21.30 door in welk tijdvak ze komen.

En de koerier was hier en was ook direct weer weg. Met mijn telefoon. Omdat hij een blik op het zakelijke bankpasje wierp. En dat mag niet met een particuliere aanvraag.

Nu, 5 uur en vele telefoontjes naar het callcenter van TMobile verder ben ik sprakeloos. Ik heb 3 verschillende medewerkers gesproken, 3 verschillende verhalen gehoord, beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen, managers zijn er niet, het interesseert ze allemaal helemaal niets en de enige mogelijkheid is om maar weer achteraan de rij te sluiten en opnieuw een abonnement aan te vragen. Bij wijze van service willen ze wel direct je oude aanvraag cancellen zodat je al over 2 dagen weer opnieuw een aanvraag kunt indienen.

Zoiets bestaat toch niet? Zij doen het fout en ik kan het uitzoeken. Ik denk dat ik heel erg blij moet zijn dat ik nog geen klant ben. Ik wil het ook niet worden. WAt een ellende daar.

Ik zeg T-Mobile op

Re: Alternatief voor iPhone? want ik wil niet bij T-Mobile

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Alternatief is via een website of in België live bij een telefoonshop een unlocked iPhone te kopen, tegen de normale discountprijs (500 a 600 euro), en dan hier een combi-abonnement fsluiten bij KPN of Vodafone. Die hebben allebei een aparte service draaien voor (met name zakelijke) iPhones, maar verkopen ze niet.
Als zakelijke abonnee moet je niet eens een 'gratis' toestel willen, want je belprijs gaat altijd dubbeldwars omhoog.

en ja.., T-Mobile... een ramp! wees blij dat je geen abonnee bent geworden, want service-verlenen en opzeggen is bij hen ook een ramp.

joeriaarts

Ongelezen bericht door joeriaarts »

Zelf heb ik een Samsung Galaxy S icm met een abonnement bij Vodafone. Ik zat eerst ook te denken om een iphone 4 te halen, maar de lange levertijden en de slechte reputatie van t-mobile hebben ervoor gezorgd dat ik wat anders wilde.

Ik las wel op tweakers.net (http://tweakers.net/nieuws/70192/kpn-en ... pdate.html) dat kpn en vodafone ook de iphone 4 gaan verkopen, maar persoonlijk ben ik erg tevreden over de Samsung Galaxy S. Vrienden van me hebben wel de Iphone 4, maar ook zij vinden dat mijn Galaxy S zeker niet voor hun Iphone 4 onderdoet.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Wacht dan tot december en koop je een iPhone 4 via KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile of Vodafone.

joeriaarts

Ongelezen bericht door joeriaarts »

Als je per se een Iphone 4 wilt zou ik persoonlijk ook wachten totdat hij bij een andere provider beschikbaar is (zou zelf gaan voor vodafone). Maar ik kan je echt een android toestel adviseren uit het hogere segment, denk aan samsung galaxy s, Desire HD, Desire, google Nexus one en zo zijn er nog een paar zeer mooie androidtoestellen op de markt.

Gesloten