LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service (???) Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jojanneke101
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2010 15:03

Service (???) Wehkamp

Ongelezen bericht door Jojanneke101 »

Hieronder de ellende van 2 maanden rondom de door Wehkamp verstrekte crosstrainer waarop ik nog geen minuut heb gestaan:
22 juli ontvangen van crosstrainer; apparaat bleek niet goed: 1 pedaal komt tegen het vliegwiel aan.
28 juli gebeld met Wehkamp; telefoonnumer van Trade Care ontvangen, zij dragen zorg voor de reparatie. Dezelfde dag Trade Care gebeld. Zij garanderen bezoek monteur binnen 8 tot 10 dagen. Na 2 weken nog geen telefoon van de monteur gehad. Op 11 aug weer gebeld met Trade Care.
Op 12 aug gebeld door de monteur van fietsnet.nl.
19 aug bezoek van monteur van fietsnet.nl: afspraak dat onderdelen opgestuurd worden, onderdelen zijn op voorraad, moeten 21 of 23 aug bij ons binnen zijn, moesten zelf onderdelen vervangen.
26 aug: mail van Wehkamp gekregen over vraag afhandeling klacht, meteen beantwoord: zie hieronder:

Beste klantenservice
Wij zijn niet echt tevreden. Door het bedrijf wat ik moest bellen (wat voor de reparatie zou zorgen) werd er gezegd dat er binnen 8 tot 10 werkdagen iemand langs zou komen, er zou eerst gebeld worden. Na 10 werkdagen had er uberhaupt nog niemand gebeld, dus ik weer bellen. Ik zou diezelfde dag weer gebeld worden door de monteur, niet gebeurd. De volgende dag belde hij en hij is pas op 19 augustus geweest. Hij constateerde een kromme verbinding en hiervoor zou een ander opgestuurd worden, volgens hem konden we dit zelf verhelpen. Hij vertelde dat dit op voorraad was en dat dit aan het eind van die week of begin volgende week binnen zou zijn. Het is nu zondag 29 augustus en we hebben dit onderdeel niet gezien, ook hebben we geen briefje gemist bij de post dat de bezorger ervoor zou zijn geweest maar dat we niet thuis waren. M.a.w.: aanstaande maandag ga ik weer bellen, maar we hebben de crosstrainer tot op de dag van vandaag nog niet kunnen gebruiken...


----- Original Message -----

From: wehkamp.nl klantenservice

To: jgtenbrinke

Sent: Thursday, August 26, 2010 3:46 PM

Subject: De afhandeling van je artikelklacht 7731
Beste P.M. Dunnewind,

Ongeveer 3 weken geleden heb je een klacht gehad op een CROSSTRAINER met bestelnummer 763005.

Omdat wij veel waarde hechten aan een correcte afhandeling zenden we je deze email.

We gaan ervan uit dat de klacht naar wens is opgelost. Ben je niet tevreden, of is de klacht nog in behandeling,

beantwoord dan deze email. Wij nemen binnen enkele dagen contact met je op.

Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl Klantenservice

31 aug: gebeld met Trade Care waar onderdelen bleven -> gezegd dat onderdelen eind week 35 naar monteur gestuurd zouden worden en dat deze meteen zou bellen
31 aug: gebeld met Wehkamp dat hun klacht verder moesten afwikkelen met Trade Care; ik moest wachten op beantwoording van de klachtenafdeling; er was sprake van een klachtescalatie, de mw. van de klantenservice vertelde dat ik voor 5 september teruggebeld zou worden. Tevens ontvangen betalingsherinnering; deze werd opgeschort.
7 september: geen onderdelen ontvangen, monteur niet gebeld, geen telefoontje/mailtje van wehkamp. Opnieuw telefonisch contact met Wehkamp; ik moest nog geduld hebben.
10 september: geen onderdelen ontvangen, monteur niet gebeld, geen telefoontje/mailtje van wehkamp. Opnieuw telefonisch contact met Wehkamp; ik moest nog geduld hebben; heb gezegd dat ik het apparaat niet meer wil hebben, mocht hem niet retour laten sturen.
14 september: versturen van aangetekende brief waarop ik Wehkamp in gebreke stel t.a.v de reparatie van de crosstrainer. Ik geef jullie twee weken de tijd om te beantwoorden, anders zie ik van de koop af.
21 september: opnieuw betalingsherinnering. Telefonisch contact met Wehkamp: Tot twee keer toe wordt de verbinding verbroken door Wehkamp. er wordt mij uiteindelijk bij het derde telefoontje verteld dat ik 15 september een e-mail moet hebben gehad van jullie waarop staat dat ik de crosstrainer kan retourneren en ruilen voor een ander exemplaar, niet van Hollandia, want deze is niet meer op voorraad. Deze e-mail heb ik nooit ontvangen, terwijl ik e-mails rondom betalingen altijd wel ontvang.... Ik geef aan dat ik geen prijs stel op een alternatief, ik ben zo zat van deze hele afhandeling.
23 september: de crosstrainer wordt opgehaald. Tevens ontvang ik een factuur van 231.45 euro: 199 euro voor de crosstrainer waar ik nooit op heb gestaan, 29,95 verzendkosten voor een crosstrainer waar ik nooit op heb gestaan en 2,50 rente vanwege late betaling voor een crosstrainer waar ik nooit op heb gestaan.
Al mijn telefoontjes naar Wehkamp, Trade Care, mijn e-mail, mijn aangetekende verzonden brief, bij elkaar opgeteld komt dit wel overeen met de 32.45 euro die nog open staat. Met andere woorden: ik betaal de 199 euro voor de crosstrainer sowieso niet, idem voor de 2.50 rente en ik heb ook erg veel moeite met de 29.95 verzendkosten.
Opnieuw een e-mail gestuurd met het hele verhaal naar mw. Ellen Boone van de klachtenafdeling. Zij stuurt mij een automatische mail terug dat de retour verwerkt is. Kijk op de website voor uw betalingsoverzicht; ik moest dus gewoon nog die afleveringskosten en de rente betalen. Opnieuw gebeld, boos geworden, de verbinding werd verbroken!! Opnieuw gebeld: na veel overleg en lang wachten werden de verzendkosten en de rente kwijt gescholden.

Wat een ongelooflijk slechte service, dit heeft me zoveel tijd, energie en geld gekost. Ik was een regelmatige besteller bij Wehkamp, maar ze zijn een klant kwijt.
Laatst gewijzigd door Jojanneke101 op 28 sep 2010 16:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: Service (???) Wehkamp

Ongelezen bericht door Jolen »

Zo eens met Vogels!! Dat gejij en gejou hoort gewoon zo niet!! Echt vreselijk, vind ik echt niet kunnen!! Een klant is U! Altijd U. Of hij/zij nou 18 is of 80!! Irriteer me hier zo aan dat ik niet meer bij Wehkamp zal kopen!

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Service (???) Wehkamp

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Geachte Jojanneke 101,

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Frits Pieters
wehkamp.nl

Jojanneke101
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2010 15:03

Re: Service (???) Wehkamp

Ongelezen bericht door Jojanneke101 »

Gisteren kreeg ik een e-mail van Wehkamp.nl als reactie op mijn klacht op www.klachtENoplossing.nl waarin ze eindelijk excuus maakten voor de hele afhandeling en mij een tegoedbon van 25 euro beloven, deze heb ik nog niet gezien, maar het is in ieder geval een snelle en nette oplossing.

joeriaarts
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 okt 2010 17:25

Re: Service (???) Wehkamp

Ongelezen bericht door joeriaarts »

Altijd prettig wanneer een probleem snel en accuraat opgelost wordt.

Laura1971
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2010 20:57

Re: Service (???) Wehkamp

Ongelezen bericht door Laura1971 »

Ik heb meerdere malen bij wehkamp besteld en tot nu toe nog nooit problemen gehad.
Hopelijk houden we het zo :wink:

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Service (???) Wehkamp

Ongelezen bericht door wolk4life »

Laura1971 schreef:Ik heb meerdere malen bij wehkamp besteld en tot nu toe nog nooit problemen gehad.
Hopelijk houden we het zo :wink:
ik wilde dat net typen ja... ik verbaas me soms van al die klachten... wij hebben ook echt nog nooit een enkel probleem gehad... hebben altijd alles op tijd retouren gaat ook altijd goed...

Gesloten