LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort van abonnement naar prepay

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Ron51 »

Ik ben nu al vanaf februari 2010 bezig om bij Telfort mijn abonnement om te zetten naar prepay en dit wil maar niet lukken bij die lui.
Evengoed gaat dan na het eindigen van de contractdatum het abonnement gewoon door terwijl ze zelf zwart op wit de bevestiging sturen dat er bij het beëindigen van het abonnement een overstap-moment is naar prepay. Dit was 14-06-2010. Dit mag je zelf regelen d.m.v. een simkaart welke ze je in die periode toesturen. Handig allemaal maar dan moet wel de website naar behoren functioneren. Dit was helaas niet het geval in die periode en na herhaalde pogingen heb ik het maar opgegeven. Ondanks dit loopt je contract dus gewoon door. Vreemd, ik kan mezelf niet afsluiten bij Telfort. Als je klant wordt is het vriendelijkheid ten top maar als je weg wil ben je een stuk vuil. Herhaaldelijk hun dure servicenummer gebeld en het ene moment is het antwoord dat het inderdaad fout is gegaan en het andere moment zijn ineens de procedures veranderd en daar hebben ze per e-mail notabene bericht van gegeven. Dit alles NA het beëndigen van mijn officiële contractdatum. Geweldig geregeld bij die Telfort want nu dreigen ze ook met een BKR registratie zodat je niet zomaar ergens anders een abonnement kan nemen. Misselijke klantenbinding is het enigste wat ik kan verzinnen en de rekeningen van meneer Telfort blijven gewoon op de mat vallen. m.vr.gr R. Koper

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw NAW-gegevens, e-mailadres en 06-nummer van Telfort kenbaar maken.

Hugo

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Ron51 »

Telfort webcare schreef:Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw NAW-gegevens, e-mailadres en 06-nummer van Telfort kenbaar maken.

Hugo
Beste Hugo,

Ik heb geen idee wie je bent.
Je bedoelingen zijn wellicht correct maar ik kan toch niet zomaar een onbekend persoon, al dan niet in een prive-bericht, enige info verstrekken. Dit is een openbare site en iedereen kan er gebruik van maken dus wat prive-gegevens betreft toch ook wel fraude-gevoelig lijkt mij.

Met vriendelijke groet. Ron Koper

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Dit is ons 500e bericht op dit forum. Als dat en de rest van de topics waar we actief zijn (en resultaat geboekt wordt) geen bewijs genoeg is dat wij echt van Telfort zijn mag u het ook via ons eigen forum doen. (forum.telfort.nl)
Andere opties om met Telfort webcare in contact te komen zijn o.a. Twitter.com/telfort, het forum van Kassa, Consumentenbond, telfort.gebruikers.eu, Fok.nl, rechtenforum.nl en gathering.tweakers.net.
Vertrouwt u ook dat niet dan lijkt het mij verstandig om gewoon met onze klantenservice te bellen of het contactformulier te gebruiken.

Hugo
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 21 okt 2010 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Geen zorgen, ze zijn te vertrouwen.
En vaak krijgen ze het ook nog voor je opgelost.

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Ron51 »

Telfort webcare schreef:Dit is ons 500e bericht op dit forum. Als dat en de rest van de topics waar we actief zijn (en resultaat geboekt wordt) geen bewijs genoeg is dat wij echt van Telfort zijn mag u het ook via ons eigen forum doen. (forum.telfort.nl)
Andere opties om met Telfort webcare in contact te komen zijn o.a. Twitter.com/telfort, het forum van Kassa, Consumentenbond, telfort.gebruikers.eu, Fok.nl, rechtenforum.nl en gathering.tweakers.net.
Vertrouwt u ook dat niet dan lijkt het mij verstandig om gewoon met onze klantenservice te bellen of het contactformulier te gebruiken.

Hugo
Beste Hugo,

Om op dit forum aan te geven dat ik je contact niet naast me neerleg, een kopie van het prive-berichtje welke ik je heb toegestuurd maar dan zonder mijn gegevens (staan dus wel in het prive-bericht).

Ik heb begrepen dat ik je kan vertrouwen.
Sorry dat ik enigszins twijfelde maar het vertrouwen in Telfort is bij mij geheel zoek.
Ik heb in februari dit jaar te kennen gegeven mijn contract dus niet te verlengen en over te gaan naar prepay om de kosten geheel zelf in de hand te hebben.
Alle aanbiedingen welke ik toen zou kunnen krijgen heb ik van de hand gewezen en ik wilde toen dus al dus gewoon stoppen met het vaste abonnement.
Ik heb alle rekeningen tot aan het einde van de contractdatum netjes betaald zoals het hoort en ben mijn afspraken in deze wel degelijk nagekomen. Nu is het dus echt aan Telfort om de afspraken die zijn gemaakt in februari na te komen en welke ze notabene zwart op wit naar mij toe hebben gezonden. Ik ben er voor zover klaar mee en sta beslist in mijn recht.
Dus ook al is het mis gegaan met het overzetten naar prepay, verbaast het mij dat het contract dus evengoed doorloopt en Telfort gewoon de rekeningen blijft sturen welke ik overigens beslist niet betaal.

Met vriendelijke groet, R. Koper

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Ron51 »

Telfort webcare schreef:Dit is ons 500e bericht op dit forum. Als dat en de rest van de topics waar we actief zijn (en resultaat geboekt wordt) geen bewijs genoeg is dat wij echt van Telfort zijn mag u het ook via ons eigen forum doen. (forum.telfort.nl)
Andere opties om met Telfort webcare in contact te komen zijn o.a. Twitter.com/telfort, het forum van Kassa, Consumentenbond, telfort.gebruikers.eu, Fok.nl, rechtenforum.nl en gathering.tweakers.net.
Vertrouwt u ook dat niet dan lijkt het mij verstandig om gewoon met onze klantenservice te bellen of het contactformulier te gebruiken.

Hugo
Zowaar en eindelijk een iets van positief bericht van "meneer" Telfort.
Of dit aan jouw inspanningen ligt kan ik niet beoordelen en aangezien ik mag klagen op dit forum wil ik ook zo sportief zijn om het positieve te melden.

In ieder geval bedankt en in afwachting van het nakomen van wat ze schrijven zal ik het bericht hier deponeren als ze de afspraken zijn nagekomen. Zoals eerder gemeld is mijn vertrouwen behoorlijk geschaad en 4-6 weken afhandelen zoals in het schrijven vermeld kan dus nog wel even duren.

Met vriendelijke groet, R. Koper

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort van abonnement naar prepay

Ongelezen bericht door Ron51 »

Na een (dacht ik) positief bericht van meneer Telfort moet ik inmiddels toch weer flink over de huig aangezien ze na het aanbieden van "welgemeende" excuses en een tegoed van 25 euro wegens het verkeerd behandelen van mijn persoon wederom een nieuwe manier hebben gevonden om een netjes betalende klant te zieken omdat deze zijn abonnement om heeft willen laten zetten naar prepay.

Aangezien de rekeningen gewoon door bleven gaan NA het beëindigen van mijn contract heb ik de bankrekening voor Telfort dichtgesmeten.

Tussentijds dus hetvolgende berichtje:
-------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer Koper, Wij betreuren het dat u niet de service heeft ontvangen, welke u van ons verwachten mag. Wij streven ernaar onze klanten op een professionele wijze van dienst te zijn. Het spijt ons te vernemen dat dit in uw geval niet zo mocht zijn, waarvoor onze welgemeende excuses.
-------------------------------------------------------------------------------------
Wat valt er vandaag op de deurmat?

Een registratie bij Preventel en of ik de "onterechte" rekeningen dus maar even betaal om van de registratie af te komen. Wel meneer Telfort:" IK BETAAL NIETS !!!! ".

Ik ben gewoonweg een keurig betalende consument en word inmiddels dus kotsmisselijk van de bedroevende administratie welke Telfort er op na houdt. Hoe professioneel kunnen ze daar zijn bij Telfort?

Niks positiefs dus en niks welgemeend. Dit soort praktijken zou toch echt niet meer mogen. Bah, bah en nog eens bah, het maagzuur rijkt bij mij tot aan de lippen en of mijn pre-pay-kaartje nu geaktiveerd is of niet, het nummer en de bevestiging op je foon dat je weer contact maakt met de provider van Telfort maakt me al ziek. Ik zal het dus nu beslist nooit weer gebruiken.

Gegroet en ik dank Tros Radar dat ik hier mijn ongenoegen mag uiten.

Gesloten