Dan is KPN toch met 2 monden praten:
http://hi.custhelp.com/cgi-bin/hi.cfg/p ... 1262697153
http://kpnmobile.custhelp.com/cgi-bin/k ... _topview=1
tegenover: http://kpnmobile.custhelp.com/cgi-bin/k ... faqid=3816 met de letterlijke tekst
en mijn opmerking was en is dat als er 2x verschillende uitleg is, het recht geldt van de minst nadelige voor de consument.KPN wil je toch direct laten profiteren van alle voordelen van bellen met KPN. Je krijgt gedurende de porteringstijd een € 0,- variant van het KPN Flexibel-abonnement dat je hebt gekozen. Je betaalt hiervoor geen abonnementskosten, alleen het verbruik wordt berekend. Op de telefoonrekening is dit te herkennen aan '€ 0,- abonnement'. Als hier een bedrag achter staat, zijn dat de kosten voor het bellen of sms'en met dit tijdelijke abonnement. KPN hanteert hiervoor de binnenbundel-tarieven van KPN Flexibel 20, ongeacht het abonnement dat je hebt gekozen.
Wanneer je oude nummer is overgezet, gaat automatisch het KPN Flexibel-abonnement in en betaal je maandelijks abonnementsgeld.