LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft dit ook meegemaakt????????????????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
josephine

Wie heeft dit ook meegemaakt????????????????

Ongelezen bericht door josephine »

Hallo beste mensen,
Even een berichtje ik had de Dexia bank een aangetekende brief gestuurd (+ontvangstbevestiging) met de mededeling dat ik onder voorbehoud van mijn rechten de restschuld uiteraard onder protest betaal. Ik had het keuzeformulier op een speciale manier aan mijn brief
bevestigd, het keuzeformulier had ik uiteraard niet ingevuld en ook niet ondertekend.
Een paar dagen later kreeg ik mijn ontvangstbevestiging terug en ook een brief van de Dexia bank dat ze het enorm druk hadden en
later op mijn brief zouden antwoorden.
Weet je wat ik net uit de brievenbus haal, ja te gek voor woorden ik zit te trillen op mijn stoel, wederom een keuzeformulier of
ik dit even retour zend, ze hebben zogenaamd nog niks ontvangen van mij.
Of ze hebben daar een administratie waar het een enorme rotzooi is (was bekend) of ze accepteren mijn brief eenvoudig niet
Groetjes
Josephine

thoompy

Re: Wie heeft dit ook meegemaakt????????????????

Ongelezen bericht door thoompy »

ja dit komt bekend voor ze raken wel meer dingen kwijt daar.

B Suikerbuik

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Dit is heel bekent voor Dexia, gewoon niets meer doen laat ze maar komen we gaan ze verslaan.
Je moet je bewijsjes van verzending en ontvangst goed bewaren en laat ze maar komen......
Zij moeten iets doen, en zij zijn nu aan zet.
LAAT JE NIET BANG MAKEN, MAAR VECHT TERUG EN ALS JE EEN ADVOKAAT NODIG HEBT DAN GEEF MAAR EEN GIL EN WE ZOEKEN ER EEN VOOR JE OP.
Justitie is wakker geworden en wil graag tegen Dexia gaan vechten, en er zij inmiddels al verschillende kantoren die Dexia zaken doen, en dus weten waar het over gaat.

Houd vol we gaan er tegen aan.
mvg B Suikerbuik

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Gewoon een alleeraardigst briefje terug schrijven, waarin je Dexia voor een antwoord verwijst naar de aangetekende brief , die je verstuurt hebt, en waar je zelfs een ontvangstbevestiging van hebt gekregen.

Gesloten