LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 Abonnementen bij T-Mobile door fraude

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hcblids
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 nov 2008 02:24

2 Abonnementen bij T-Mobile door fraude

Ongelezen bericht door hcblids »

Hallo

Eerst abonnement eidigde in april 2010, ik heb bij belcompany begin maart 2010 via webshop van belcompany de sony ericsson xperia X2 besteld met relax verl 35 = wnw plus

Nu heb ik een brief gehad van belcompany dat het toestel er niet meer komt en dat ik zo overal een ander toestel kan uit zoeken

Echter naar T-Mobile klantserivce gebeld te hebben, kan dat helemaal niet
Zij zeggen het niet in het systeem te kunnen vinden en dat mij abonnement gewoon is verlengt met mij oude toestel
Ik heb niks verlengt met mij oude toestel, maar wel met de sony ericsson xperia x2

2 de abonnement
T-Mobile wilde een aan giftebrief zien van de politie

zelfs de naar aan giftebrief te hebben gezien wil T-Mobile de 2 de abonnement niet beeindigen, er woord totaal geen gebruik van gemaakt, wat is hier aan te doen ?

Klantenserivce klacht ingediend, we waren klaar, ik had vergeet op te hangen

Hoor ik de dame praten tegen haar collega, ik had hier net een meneer aan de telefoon er was fraude met 1 abonnement en een verlenging was niet goed en hij bleef er maar over door gaan
zegt collega ja hij gewoon zijn rekeningen betalen en niet zeuren
ja zegt de dame hij betaald zijn rekening van zijn abonnementen netjes
zegt de collega volgens mij wil hij gewoon gezelschap
zegt de dame ja ik denk het ook wat een idioot he

vervolgens ik boos, waar zijn jullie mee bezig!!, ik bel hier heen dat ik problemen heb met mij abonnement en niet voor gezelschap ik betaal ook nog voor de klantservice!!
Ik ga hier een klacht over indienen en het gesprek is opgenemen!!

zegt de dame ja hallo, ik heb op gehangen

Ik heb geen vertrouwen in de klantservice van T-Mobile

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: 2 Abonnementen bij T-Mobile door fraude

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Mag ik vragen waarom ik verder in je verhaal helemaal niets lees verder over Belcompany?
Heb je met hen verder helemaal geen contact gehad?
Als het zo is dat er ineens 2 abonnementen op jou naam staan, zullen zij er ook voor moeten zorgen dat het opgelost word.
Ook word mij uit je verhaal niet duidelijk hoe je aan 2 abonnementen komt, leest alleen over een verlenging die gewoon is doorgevoerd alleen zonder dat je het nieuwe toestel hebt ontvangen.
Wat kan is dat Belcompany al wel gegevens heeft ingevoerd in TAS dat is het aansluitsysteem van T-Mobile.
Als dat het geval is dan kan een andere winkel niet verder want die krijgen de melding dat het nummer niet verlengbaar is.
Belcompany moet dit eraf laten halen.

hcblids
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 nov 2008 02:24

Re: 2 Abonnementen bij T-Mobile door fraude

Ongelezen bericht door hcblids »

Eerst abonnement eidigde in april 2010, ik heb bij belcompany begin maart 2010 via webshop van belcompany
1 Sony Ericsson X2 € 649,99
1 T-mobile Relax verl 35 € 0,00
1 Web'n'walk Plus € 0,00
1 T-mobile Simkaart € 0,00
Totaal te betalen (na aftrek abonnementskorting) incl. BTW € 115,99

Contract informatie
Abonnement T-mobile Relax verl 35
Contractduur 24
Type toestel Sony Ericsson X2
Aanvullende diensten Web'n'walk Plus
Aansluitkosten € 0,00
Kaartnummer 3432
Geldig tot/datum 30-11-2012

Eind september 2010 krijg te horen dat het toestel er niet meer komt van belcompany en ik zo mijn abonnement kan verlengen met een nieuwe toestel

Echter naar T-Mobile Klantservice gebeld te hebben blijkt mij oude toestel (onbekend uit veiligheid) gewoon is verlengd op 1 april 2010 en ik niet kan verlengen met een nieuw toestel

T-Mobile geeft de schuld aan Belcompany en Belcompany geeft de schuld aan T-Mobile

Het schiet niet op, wat kan ik doen ?

2 de abonnement door fraude

Een (onbekend uit veiligheid) bleek veranderd te zijn in een klotzak, een glade persoon waar iedereen mee moest op passen bleek later

Hij steelde mij en mij pa, ma, zus, broer zijn ids, pasporten en geld

Hij heeft op mij naam een abonnement afgesloten en is vervolgens naar (onbekend uit veiligheid) vertroken en belde daar voor duizenen euro,s, ik kreeg op een gegeven moment een rekening van 1704.94 euro

Dat was de druppel ik heb 1200 gebeld, omdat het op mij naam staat hebben zij mij goed geholpen achter dat nummer te komen en de sim onbruikbaar te maken te blokeren, ik heb het niet gelijk gedaan want de helemaal familie werd bedreigd via de telefoon met een onbekend nummer, dat als ik het de sim kaart laat blokeren, ons huis in brand werd gestoken als we slapen, toen zat de angst er goed in brrr, aan gifte bij de politie gedaan maar politie heeft er niks aan gedaan

T-Mobile wilde een aan giftebrief zien van de politie, ook dat heeft de politie niet gedaan, Een klacht er over in gediend

Hij heeft laast nog gedreigd als de blokade er niet afgaat dat er volgende week ons huis er niet meer staat
een week later schokken we wakker en stond ons auto in brand en toen greep de politie eindelijk wel in schandalig

Uit eindelijk hebben we een aangifte brief gehad van politie over de fraude en naar T-Mobile gestuurd

Zelfs de naar aan giftebrief te hebben gezien wil T-Mobile de 2 de abonnement niet beeindigen, er woord totaal geen gebruik van gemaakt, wat is hier aan te doen ?
Laatst gewijzigd door hcblids op 23 okt 2010 03:07, 9 keer totaal gewijzigd.

hcblids
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 nov 2008 02:24

Re: 2 Abonnementen bij T-Mobile door fraude

Ongelezen bericht door hcblids »

gewoon betalen wat is dat kort door de bocht, ik kan dat niet betalen

ja de dadder is koning, en het slagtoffer moet nog harder boete, met ander worden laat ik mij mishandelen ben ik beter af en dat ik dood ben, dan mee gaan met de persoon dat ik niet woord mishandeld dome wet echt nederland weer misdaad loont duidelijk

Gesloten