LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Aan Depienmasjien,

Eerst weten waar het over gaat (en om hoeveel!) om een reactie te kunnen geven.

Daarbij vragen wij ons dan weer af waarom jij je zó druk maakt om zoiets 'onbenulligs' in jouw ogen, dat jij er zo nodig op moet reageren.

DePienMasjien
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 sep 2010 13:05

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door DePienMasjien »

@ Susan74


Waarom ik reageer? Omdat het me frustreerd dat er mensen bestaan die een topic openen om zo iets onbenulligs. Waar maak je je in godsnaam druk over, dat je 50 cent misloopt? Het is gratis geld, waar je amper wat voor hoeft te doen, en dan zo gefrustreerd hier gaan zitten huilen. Te erg gewoon. Wellicht is het een idee om eens serieus over werk te gaan nadenken.

Het lijkt er echt op alsof heel niet willen werkend nederland bewust hier bedrijven probeerd schade toe te brengen met onbenullige topics, omdat deze mensen niets te doen hebben verder....

Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Nogmaals: je weet niet alles. En om dan (overbodig voor iemand die aan en half woord al genoeg zou hebben) toch uitleg te geven:

- Het gaat niet om 50 ct. Het gaat om beduidend meer geld, bij iedereen. Want als je je ook maar een béétje geïnformeerd had, dan had je geweten dat je pas bij een x-bedrag kunt laten uitkeren.
- Wie zegt dat niemand van ons werkt? Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik verdien mijn geld hoor.

En voor de tweede keer: waarom maak JIJ je druk? Waarom krijgt iemand die hier totaal niets mee te maken heeft frustraties? Dat is iets in jóu, dat zegt meer over jou dan over ons. Focus je liever op het gebruik van je Nederlands, dat is harder nodig.

En tot slot: jouw commentaar is off topic dus blijf liever weg. Dank je.

riadijkxhoorn
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2010 20:28

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door riadijkxhoorn »

@ Susan:

Maak geen woorden meer vuil aan die persoon! Hij/zij weet niet waar zij/hij het over heeft!!!

Ik heb zitten googelen maar kom niet echt verder. Ben er wel achter dat de eigenaar van Sneleuro ook eigenaar is van Betaalde Mails en Spaar en Win. Dus ga ik daar maar een mailtje naar toesturen!
Alleen begrijp ik niet dat nu hij van jou weet dat het niet goed loopt, het vergoedingssysteem niet aanpast! Vreemd! Groetjes, Ria

riadijkxhoorn
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2010 20:28

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door riadijkxhoorn »

Gisteravond een mailtje gestuurd naar GPT Detective en vanmorgen al antwoord terug (zo hoort het!)


Hoi Ria



[persoonsgegevens verwijderd door de moderator] is de eigenaar. Ik zal hem er over aanspreken. U hoort er nog van.


Groetjes

Geert, Webmaster gptdetective

Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

He, wat is dat GPTdetective? Da's wel makkelijk ooit!

Hij heet inderdaad [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]. Alleen weet ik nu pas via jou dat hij man is en Sander heet, haha. Ik wilde die naam hier niet noemen, wist niet of ik daarmee zijn privacy zou schenden, maar nu jij het ook noemt... ;-)

Verschillende van die spaarprogramma's zijn van hetzelfde inderdaad. Hij schreef mij (en Jurjen, ook van dit topic) toen dat hij er wel aan ging werken. Maar ja.... of dat dan inderdaad nog gebeurd is de vraag.

Weet je wat, ik zal hem toch nog 's mailen als ik dat mailadres nog heb. En anders heeft Jurjen het vast nog wel.

Succes he Ria! :-)

Groetjes,
Susan

riadijkxhoorn
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2010 20:28

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door riadijkxhoorn »

Jurjen, ik had je een privebericht gestuurd maar dat is meen ik niet goed gegaan. Heb jij het emailadres nog van [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]? Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mailtjes en voel me zwaar belazerd. Groetjes, Ria

JurjenB
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door JurjenB »

Hallo Ria,

Als het goed is neemt de heer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] contact met je op! Ik heb erg mijn best voor je gedaan. Dus nog even geduld...

Trouwens, maak je niet zo druk om die rotcenten, dat is slecht voor je hart! :lol:

riadijkxhoorn
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2010 20:28

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door riadijkxhoorn »

Bedankt Jurjen! Het gaat mij niet om die paar centen maar om het principe. Er zijn een heleboel leden en dus lopen die allemaal de vergoeding mis. Dat kan toch niet de bedoeling zijn! Als ik op mijn werk e.e.a. niet goed doe wordt ik ook op mijn vingers getikt! Enne, ik ben net een tijger, ik bijt me erin vast en ga door tot het gaatje haha

Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Ha tijgerin ;-)

Join the club, want ik ben ook een tijger-type en ik geloof dat Jurjen ook zo in elkaar zit, wat ik van hem begrepen heb, haha.

JurjenB
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door JurjenB »

Bij deze is de club opgericht! Een voor allen en allen tegen de 'malafide' spaarsystemen!

Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Jurjen: 8)

Sorry Tros: namen noemen is dus inderdaad niet toegestaan. Excuses. :-)

riadijkxhoorn
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2010 20:28

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door riadijkxhoorn »

Ja en mijn excuses ook! :D Heb inmiddels eindelijk een mailtje gekregen van Sneleuro. Het blijkt dat ik geblokkeerd ben voor enquettes omdat ik sommige enquettes (per ongeluk) meerdere malen heb ingevuld. En dat is verboden. Ik vind het wel verwarrend. Mag je een enquette nou 1x invullen per GPT site of in totaal maar 1x?? :?

JurjenB
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door JurjenB »

Ook ik ben geband, dus ik zal het voortaan alleen hebben over meneer die omgedraaid KAB heet en dan de 24e letter van het alfabet erachteraan zetten. Zo goed TROS? :wink:

Sorry voor alle commotie in ieder geval! Ik zal vanaf nu een braaf jongetje zijn.

Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Ria, volgens mij is het 1 enquete per mailadres. Als ik via een andere link wel 's een enquete invul, dan zegt het programma vaak 'u heeft met dit adres al een keer meegedaan'. Dus het is dan zelfs niet mógelijk om het twee keer te doen, laat staan dat je kunt 'valsspelen'.

Ik zou zeggen: vraag het die-man-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden nog een keer. Blijven vragen, mailen en 'zeuren', want anders nemen ze een loopje met je.

En Tros, wat betreft onze ban: ik zie in heel veel topics toch namen staan. Bvb. van de eigenaar van een keukenshowroom. Met voor- én achternaam. Hoe zit dat dan??

riadijkxhoorn
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2010 20:28

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door riadijkxhoorn »

Ik heb aan de "man" gevraagd of ik geblokkeerd blijf voor de enquettes maar nog geen antwoord ontvangen. Zo ja, dan weet ik wat te doen!
Er zijn nog sites waar je snel kunt verdienen bv Gekkengoud, daar kan je makkelijk 10 euro per maand verdienen. Ingevulde enquettes worden direct bijgeschreven en er komt bij die enquette een opmerking te staan wanneer je hem weer kan invullen (na een maand). Dat is overzichtelijk!!

Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Gekkengoud ken ik nog niet. Heb er al heeeeel veeeeel gehad in de loop der jaren. Maar de meeste inderdaad via dezelfde organisatie, of onoverzichtelijk, of het duurt een eeuwigheid.

Ach, rijk worden we er niet door. ;-) Maar het moet ons in ieder geval niet méér kosten (aan energie e.d.) dan wat we er voor terugkrijgen. En bovenal: alle beetjes helpen en.... wie het kleine niet eert is het grote niet weerd, toch. ;-)

ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door ctl160471 »

Beste mensen, mooi dat jullie strijden tegen malafide spaarprogramma's. Ik ben nu ook bezig met P4M (Profile 4 Media) te Emmen. Deze verdienen veel aan advertentie-inkomsten maar blijven VAAK in gebreke als het om betalen gaat. Ook zijn ze slecht bereikbaar en donderen ze mensen zo maar uit hun spaarprogramma's. Op sommige forums worden de streken van P4M goedgepraat. Dit komt doordat zij belangen hebben bij P4M. Zo is de eigenaar van de GPT-detective niet objectief, hij/zij krijgt geregeld betalingen van P4M en dus zal hij hen niet op de "zwarte lijst' zetten.

Het zijn gewoon oplichtingspraktijken waarbij de beheerder van zo'n spaarprogramma veel inkomsten genereert.

gelukkig zijn er ook goede spaarprogramma's zoals Euroclix en Moneymiljonair, je kunt natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren.

Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Hallo CTL,

Die u noemt ken ik niet (gelukkig). Maar ik zal die programma's in ieder geval niet over één kam scheren (hier ging het over Sneleuro) want ik doe ook MM en Euroclix inderdaad, ook NuCash en BrainChallenge. Die doen het allemaal netjes. :-)

Maar ik zag dat dit een oude discussie was, tijd gaat snel. Heb er nu geen problemen meer mee in ieder geval. :-)

gezeur1919
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2013 16:06

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door gezeur1919 »

zinngeld.nl zijn oplichters, sneleuro.nl zijn oplichters, betaaldeemails.nl zijn oplichters, je kunt klikken wat je wilt ze schrijven niks bij, antwoorden doen ze al helemaal niet....je kunt ze blijven mailen, verspilde moeite gewoon uitschrijven en de adverteerders inlichten ofdat zij zich willen conformeren met deze oplichters zinngeld.nl, sneleuro.nl,, betaaldemails.nl

de eerlijkste na ca 2 jaar ervaring zijn nucash.nl en money millionaire het gaat hard, eerlijk, en netjes beantwoordde emails.

zinngeld.nl, sneleuro.nl betaaldemails.nl zijn oplichters omdat ze de kliks niet vergoeden, geen reacties geven. schrijf aub de adverteerders aan dat U weigert nog bij hen te kopen zolang zij zich conformeren met deze oplichterij van zinngeld.nl. betaaldemails.nl, sneleuro.nl oplichters. wordt tijd dat de politiek zich eens gaat uitspreken over deze oplichters..

Gesloten