LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loodgieters???

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Jay-Roon

Loodgieters???

Ongelezen bericht door Jay-Roon »

Een vraag, misschien weet iemand of het normaal is dat:
Wij hadden een flinke roestplek in de hoofdwaterbuis van de cv.
Deze is gaan lekken en inmiddels vervangen door de loodgieter.
De werkwijze verbaasde mij behoorlijk, is het normaal dat ze de buis gewoon loskoppelen en liters water mijn kast instromen? Dan heb ik ook nog een oud huis, waar het water regelrecht naar de onderbuurvrouw valt.
Vervolgens heeft de loodgieter niet de juiste onderdelen bij zich en verlaat het pand met de mededeling dat zijn collega zo komt. Niet dus, de volgende ochtend pas. Buizen moesten worden doorgezaagd wat er voor gezorgd heeft dat er op sommige ophangplekken van de buizen, scheuren zijn onstaan.
slechte montage van de nieuwe buizen, waardoor meteen weer liters water in de kast stroomde.
Iets zegt mij dat dit toch allemaal niet normaal is, kan ik hierover een klacht indienen? en bijvoorbeeld een gedeelte geld terug claimen? of gaat dat tever?

Gr Jeroen

evdbeek99

Re: Loodgieters???

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Hangt ervanaf of je schade hebt ondervonden van de lekkage veroorzaakt door de loodgieter

Testpanel

Re: Loodgieters???

Ongelezen bericht door Testpanel »

Nee dit is niet normaal, het kan soms zeer lastig zijn om een installatie vrij te krijgen van water maar de werkwijze is niet normaal.
Het zou niet in me op komen het op een dergelijke manier aan te pakken en ik zou hier persoonlijk ook geen genoegen mee nemen.

Gesloten