| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dan wil je Eneco betalen en dan mag het niet????
-
AngelaenRon
Dan wil je Eneco betalen en dan mag het niet????
Wat een lachtertje is Eneco
Ik maak iedere maand netjes mijn rekening over en tot 2 keer toe krijg ik een restitutie van eneco?? Ze willen me geld niet maar blijven wel aanmanen, medewerkers sturen. Ik blijf brieven sturen met bewijs en mailen en bellen maar ze luisteren en lezen niet!!! Ondertussen trek ik de haren uit me hoofd!!
Ik moet dan alles in orde maken, terwijl hun dat toch kunnen zien?? En hoe werkte dit eerst dan? Toen accepteerde ze toch ook de rekening??
En dan zeggen als u niet betaald dat riskeert u kosten blabla?? Uh dat wist ik echt niet
Dan mail ik en wat krijg ik terug!!
Graag reageer ik op uw e-mail van 19 oktober 2010. Hierin vraagt u ons naar duidelijkheid over de aanmaningen.
Tegoed, klantnummer 22372363-1
Ik kan mij voorstellen dat u om duidelijkheid vraagt over de aanmaningen. We hebben op 8 september 2010 een tegoed op uw rekening gestort, omdat we de incassoprocedure nog niet hebben gestart.
Openstaande vordering, klantnummer
Als u de nota's niet volledig of niet op tijd betaalt, loopt u het risico dat we u hiervoor kosten in rekening brengen. In uw situatie hebben we de herinneringskosten, aanmaningskosten en incassokosten in rekening gebracht omdat de termijnbedragen voor de maanden augustus 2010, september 2010 en oktober 2010 nog niet betaald zijn.
Voor informatie over het openstaand saldo raad ik u aan om contact op te nemen met het Incassobureau Vesting Finance.Maar Finance weet nergens van! Maar dat ga ik echt niet betalen want ik betaal maar volgens eneco niet!!
Ook blijven ze kosten in rekening brengen van 15,- tot 50,- maar dat ga ik ook niet betalen. Je belt wacht een heel poosje en dan krijg je tot slot een medewerker die niks weet en snapt en alleen maar afleest wat die moet zeggen.
Ik krijg ook steeds net niet echt antwoord op me vraag. Ik geeft duidelijk aan dat ik het steeds teruggestort krijg!! maar wat zegt de medewerkster:
Geachte mevrouw Van Eijk,
Graag reageer ik op uw e-mail van 21 oktober 2010. Hierin geeft u aan dat u bij bent met betalen. U vraagt ons waar u uw afschriften naar toe kunt zenden.
Afschriften
Ik begrijp dat u alle nota's heeft betaald. U kunt uw afschriften via deze e-mail als bijlage naar ons verzenden. Wanneer dit niet lukt kunt u de afschriften naar ons postbusadres versturen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
ZE LEEST NIET,, TOCH LIEVE MENSEN. ALS ZE TERUG STORTEN NEE!! DAN BEN IK NIET BIJ
Help dit is echt frustrerend en tijdrovend
Re: Dan wil je Eneco betalen en dan mag het niet????
Beste AngelaenRon,
Ik lees in uw reactie op dit forum dat er onduidelijkheid bestaat over uw betalingen. U licht toe dat we de betalingen die u verricht, weer terugstorten op uw rekening. U maakt dan ook bezwaar tegen de extra kosten die we u in rekening brengen.
U heeft uw klacht inmiddels per e-mail bij ons kenbaar gemaakt en de betaalbewijzen naar ons toegestuurd. We zijn hard bezig om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Uw contactpersoon bij Eneco neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
U kunt ook altijd contact met ons opnemen via [email protected]. Vermeldt u dan uw contactgegevens en het onderwerp van dit forum in uw e-mail.
Ik adviseer u overigens om uw klantnummer niet openbaar te maken op het internet. Dit om uw privacy te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Ik lees in uw reactie op dit forum dat er onduidelijkheid bestaat over uw betalingen. U licht toe dat we de betalingen die u verricht, weer terugstorten op uw rekening. U maakt dan ook bezwaar tegen de extra kosten die we u in rekening brengen.
U heeft uw klacht inmiddels per e-mail bij ons kenbaar gemaakt en de betaalbewijzen naar ons toegestuurd. We zijn hard bezig om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Uw contactpersoon bij Eneco neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
U kunt ook altijd contact met ons opnemen via [email protected]. Vermeldt u dan uw contactgegevens en het onderwerp van dit forum in uw e-mail.
Ik adviseer u overigens om uw klantnummer niet openbaar te maken op het internet. Dit om uw privacy te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco