LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN BelOnbeperkt Altijd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vitelcom1

KPN BelOnbeperkt Altijd

Ongelezen bericht door vitelcom1 »

Bij mijn KPN IntermetPlus bellen heb ik een BelOnbeperkt Altijd optie.
Hiervoor betaalde ik tot juni 2010 EU 7,50 p/mnd.
Nu blijkt KPN dit tarief m.i.v. juli 2010 verhoogd te hebben naar EU 12,50 /mnd.
Verhoging van 66% dus zo maar even; zonder aankongiging.
Volgens de KPN site zou deze service echter 10EU/md kosten.
Gebeld; KPN wil op nieuwe facturen wel 10EU in rekening brengen, maar niet met teugwerkende kracht corrigeren.
Als ik niet toevallig even op de factuur gekeken had, waren de boeven gewoon door blijven gaan met teveel factureren.
Kan dit allemaal zo maar?

Groeten

Sann

Re: KPN BelOnbeperkt Altijd

Ongelezen bericht door Sann »

Beste vitelcom1,

Zelf heb ik iets soortgelijks aan de hand gehad met Hi (is hetzelfde als KPN).
Telefonisch konden ze mij de laatste maand (en voor de toekomst) corrigeren, maar dit kon niet met terugwerkende kracht. Ik heb toen een brief gestuurd naar:
Hi Klantenreacties
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Ook KPN-klanten kunnen hun klachten naar dit adres sturen, alleen Hi even vervangen voor KPN.
Als antwoord op mijn brief heb ik hetgeen ik de maanden daarvoor teveel betaald had, teruggekregen.

vitelcom1

Re: KPN BelOnbeperkt Altijd

Ongelezen bericht door vitelcom1 »

Bedankt voor de tip.

Is er geen mail adres ook? is veel efficienter.
(In het veleden wel eens die graaiers wakker geschud door 10 E-mails per uur te versturen)

Ik kreeg i.d.d. vandaag een bevestiging van KPN dat ik vandaag een nieuwe dienst voor EU 10,- geactiveerd zou hebben. nl "BelOnbeperkt Altijd"
Deze dienst heb ik dus al 1,5 jaar voor EU 7,50 (althans tot juni j.l., en EU 12,50 sindsdien.)
Kan natuurlijk weer niet reageren op die mail.
Wie weet nog een doeltreffend E-mail adres bij KPN.

Groet

Gesloten